Vieras päädystä nyt itsekin liput sain tänään hankittua.
Maanantain peli taas loppuun varattu, eli noi vapautuneet paikat myyty.
Yläparvelta C3-katsomosta hyviä paikkoja saatavilla maanantain peliin.
Montako kertaa tämä peli on nyt myyty loppuun ?
Ilves ei pystyisi vastaavaan. Ne myy sen vaan kerran.
Loppuun varattu on se oikea termi. Toivottavasti pelin alkaessa istumapaikat on loppuunmyyty.
Viesti siirrettiin ketjuun: Ostetaan ja myydään: Lippuja Tappara-TPS-finaaleihin 2022
Joo toivottavasti on. Nyt se on kuitenkin kolmannen kerran loppuun varattu.
Paljonkohan näitä lippuja menis, kun aina vapautuneille löytyy ostajat. Eli edelleen on enemmän kysyntää kuin pystytään myymään . Melkoista!
Pitäiskö alkaa suunnitella isompaa hallia?
Edelleen ihmettelen, miksei tehty isompaa hallia kuin ex-Hartwall-areena. Tiedä sitten, oliko vähän ahdas paikka tuo, mihin halli rakennettiin.
Ylöspäin olis ollut tilaa. Vähän jyrkemmät katsomot vaan, niin että olis erätauko-oluiden jälkeen vähän jännitystä omalle paikalle könytessä.
Jos halli olisi tehty jääkiekkokäyttöön, siitä ei olisi tehty näinkään suurta. Enemmän kuin riittävän suuri meille.
Tai kolmas kerros. Tavis aitiot sitten tuon nykyisen yläkatsomon päälle ja sen päälle vielä yksi katsomo.
Taas vapautui lippuja maanantain kotipeliin TPS päädystä. Mielestäni nuo samat paikat vapautuivat jo aikaisemmin, mutta katosivat myynnistä aika nopeasti.
Tosi outoa on se, että tähän lauantain peliin ei oo vapautunu yhden yhtään lippua. Oon aika säännöllisesti seuraillu. Onko tepsillä sitte noi yhteistyökumppanit jotenki sitoutuvampia varaamiinsa lippuihin vai mikä on.
No nyt oon Turun matkan jo hylänny, että nyt on myöhästä.
Luulen että kysyntä ylittää tarjonnan sen verran kovasti että jos joltain sidosryhmäliseltä vapautuu lippuja ne menee suoraan jollekin toiselle.
Areenalle vapautuneet paikat on lähes kaikki ollut vieraspäädystä eli TPS-kannattajille varattuja. Eihän niitä viimekskään ollu kun minibussillinen. Taas Tampereelta Turkuun lähtee busseja letkassa eli luultavasti kaikki paikat on täynnä jotka ”meille” on varattu
Nyt sitte on sieltä sun täältä lippuja kaupan tän illan peliin. Ja lastenliput 8€. Pitäköön tunkkinsa, enää en lähde.
Minulle tuo näyttäytyy hyvävelitoimintana ja kaikkea muuta, kuin tasa-arvoisena kannattajien kohteluna. Olen pahoillani, että olen tätä mieltä.
Siellä on vapautunut paikkoja. Ilmeisesti Tepsi vapauttanut, kun vieraspäästä seisomaan ja siihen taakse istumaan.