Avattu lisää!
Sanoisin, että törkeän myöhään…
Tiistaina 28.2. pelattavaan KooKoo matsiin on avattu kaikki katsomolohkot. Aika kova.
Onko tuolloin Pirkanmaalla talviloma, aika huisia kuitenkin _o/.
Tapparan päädyn yläkatsomo on kuitenkin harmaana. Joku massalipputapahtuma taas?
Todennäköisesti koska en usko että tiistain kookoo läpsyttely vetäisi hallia täyteen,vaikka onkin runkosarjan toisiksi viimeinen ottelu
Varmasti on taas joku firma sponssaamassa lippuja KooKoo peliin, kun koko yläkatsomo on avattu. Ei tälläistä olisi koskaan saanut Hakametsään onnistumaan tällä volyymilla. Kannatti tehdä isompi halli.
Jos tunnelmaa haluaa, niin nämä tuetut pelit olisi mainio kokemus! Vaikka tiistai ja Kookoo ei muuten sytyttäisi.
Nämä pelit ovat kuin markkinointitempauksia uusien asiakkaiden hankkimiseksi, varsinkin niiden, jotka eivät nyt kykene satsaamaan peleissä käyntiin. He jonain pöivänä pystyvät ja heillä on muistijälki valmiina.
Minä kohdentaisin pääkampanjat alakoululaisiin.
Tohon peliin vois taas vaihteeks ottaa myös vaimon ja tyttären mukaan kun eivät tällä kaudella ole kuin kerran käyneet. Muuten oltaisiin tultu ens lauantain perhepeliin mutta on joo muuta menoa silloin.
Hivenen aiheutti Lippu.fi ärtymystä, kun olin vaihtamassa voucheria ottelulippuun niin eipä onnistunut. voucher meni mutta lippua ei tullut, sivu alkoi vaan kiertää looppia eikä mitään tapahtunut:grimacing:
Onkohan nuo pitkien sivujen alimmat rivit hieman yläkanttiin hinnoiteltu kun hyvin harvoin tuntuu menevän kaupaksi.
Omaan makuun hinta/laatu-suhteeltaan varmaan viimeiset paikat mitä itse ostaisin.
Siellä tulee pleksien tukiosat ikävästi tielle kun jompaan kumpaan päätyyn yrittää katsoa.
Aivan! Eli voisi hyvinkin olla vaikka 20€ paikat
Näihin se pitäisi kohdentaa. Kun meille tulee pojalle ilmaislippu, niin pakkohan se on porukalla peliin mennä. Tarkoittaa siis kahta maksavaa aikuista yhdellä ilmaisella junnulipulla
Yläkatsomoa voisi availla lisää. Tuskin K-18 katsomo vetää kovin hyvin maanantaina.
Eikse oo nyt toi torstai 24.11.22 Lukko-pelin lippu, joka käy tänään?
Kyllä. Juurikin se, tarkastettu tekstiviesteistä.
Tuleeko hallin aulasta tai toimistolta ostaessa lippuun tuo 1,50e “tilausmaksu”?