Siis liput tullut myyntiin 30min sitten ja täällä revitään pelihousuja. Rauha nyt.
Käyttäjä @Origo ei ole tähän ketjuun kommentoinut koskaan mitään muuta, kuin stressannut lipunmyynnistä.
Ei siitä kannata nolostua, jos itse olet hallissa. Muihin et voi vaikuttaa.
Siis rauha nyt. Itse kukin tässä nyt vetää vähän happee, viettää pääsiäiset sun muut eikä jääkiekko oo mielessäkään.
Jaa.
Mulla ainakin oli meidän väelle liput kahteen kotipeliin hankittuna klo 12.05.
Ei nyt vedetä henkeä.
Vapun jälkeen sitten.
Lippukaupoille horioppia!
Vasta pelipäivänäkin ihmiset ostelee paljon lippuja. Eiköhän jokaiseen Kalpa-matsiinkin yli 10 000 lippua tulla myymään
Ei o Olvi areenaakaan vie loppuun myyty
Sinne tulee vasta 2.4 liput myyntiin
Ihan sama, ostin liput molempiin.
Viesti siirrettiin ketjuun: Matkat vieraspeleihin
Yllättävän hyvinhän noita lippuja on ajankohtaan nähden mennyt, varmaan seitsemän tonnin hujakoilla jo ollaan.
Molempiin peliin liput taskussa. Kohta on jo perjantai!
Voipi olla että jos tahti jatkuu samana niin ”joutuu” ottamaan kaikki lohkot käyttöön.
Fanikatsomo sold out perjantaille ![]()
Muutenkin alkaa näyttää n. 10000 peliltä ja se on hyvä ![]()
8500 myyty eli hyvässä vauhdissa ollaan.
Lähde: Tappara instagram
Ja koko kikkari avattu myyntiin.
Hei, en nyt löytäny tuolta mistään lyhyellä etsinnällä, ni jos menee viidenteen peliin ja ratkeaisi vasta perjantai-iltana, ni milloins liput tulee yleensä myyntiin? Tarkoitus olisi Haminasta tulla mahdolliseen lauantai peliin, eli vitospeliin, mut jos liput tulee myyntiin esim. vasta lauantaina klo 12:00 ni kiirus tulee ![]()
Todennäköisesti heti pelin jälkeen. Ainakin ennen tullut.
Niitä ei kai voi laittaa myyntiin ennen kuin varmistuu, että se pelataan. Jos Tappara häviää tiistaina, niin liput tulee viimeistään keskiviikkona myyntiin. Jos perjantaina, niin luulisin, että jo perjantain puolella tulee myyntiin.
TPSää vastaan 2022 liput G5 tuli seuraavana päivän klo 12:00. Tuossa oli kuitenkin päivä varoaikaa - TPS voitti tiistaina ja 5. finaali pelattiin torstaina.
Huomena Tappara ehkä voittaa ylivoimaisen esityksen jälkeen 5-0, mutta lehdissä kirjotellaan yleisömääristä, kun on vaan 8000. No sihen ehtii vielä vaikuttaa ostamalla lippuja.