Katselin ensi lauantain katsomokarttaa niin ainakin vielä ollaan kaukana viime vuoden vastaavasta. Vaikka lähes viikko peliin, mutta aika lailla saa lipunmyynti kiihtyä, jos halutaan vastaavaan määrään päästä.
Viime vuonna oli 80 teema muttei ysäriä? Silloin oli vastassa Sport ja siihen oli ilmaislippuja jaossa.
?
Mybad, ehkä ko ottelussa sitten visuaalisuus ei ollut läsnä Olin kyllä tuossa pelissä paikalla.
TPS-peli on muuten loistava esimerkki siitä, miten vieraspääty on edelleen ylihinnoiteltu, vaikka sinne pääseekin halvemmalla kuin yläkatsomoon.
Koko vieraspääty myymättä, vaikka alamalja muuten todella hyvin myyty ja yläkatsomoonkin kysyntää riittää.
Nyt on kikkara pöksyssä, mutta tuota halpaa kausikorttia oli aika pitkään saatavissa. Käsittääkseni myös maksuajoilla.
Aikainen mato jne….
Niin, tuliko mieleen että joku saattoi olla eilen terveydellisistä syistä poissa katsomosta?
Esimerkiksi minä joka viikko sitten sunnuntaina morjestin mr. Covid 19, jätin peliin menon väliin ja minulla on seisomakatsomoon kausikortti.
Niin kauan,kun pääsee kävellen esim. A4-A6 tai B4-B6 istuma paikoille näyttämättä lippua järkkäreille niin kauan on kannattajakatsomo tyhjä vaikka onkin “loppuun myyty” helposti pystyy selvittää mitkä paikat on myymättä juuri ennen pelin alkua mihin menee istuun.
Itse lähes kaikki kotipelit paikalla ollut, mutta pitää muistaa, että ihmisillä on muutakin elämää kuin jääkiekko. Toisilla voi harrastukset, työt, lapset yms. vaikeuttaa peliin lähtöä jokikinen kerta, joten tuskin kannattaa yöuniaan muiden peleissä käynneistä menettää.
Miksi et osta vieraskatsomon lippua ja mene sillä omaan päätyyn, vai onko tuo erihintainen?
Muistutuksena liput Tappara-Sport -peliin ostaneilla on mahdollista osallistua arvontoihin alla olevan linkin kautta:
Tappara–Sport-ottelulipun ostajilla tai kausikortin haltijoilla on lisäksi mahdollisuus osallistua arvontaan, jossa voi voittaa tapaamisen bändin kanssa aitiossa lauantaina tai aitiopaikat yhtyeen konserttiin, joka järjestetään keväällä Nokia Arenassa.
Arvontapaketteja on jaossa kaikkiaan yhdeksän ja ne kaikki ovat kahdelle hengelle.
Loppuvuoden pyhien välipäivä peliin sekä loppiaisaaton peliin avattu koko katsomokapasiteetti, jolloin molemmissa peleissä vastassa aina kiinnostava Sport.
Kävin ostamassa joululahjoiksi lippuja 26.1 Tappara-Ilves -matsiin. Hyvin on taas kauppa käynyt, joten olkaahan hereillä, jos haluatte mahtua mukaan!
Poika toi tänään koulusta kotiin voucherin, kelpaa Sport peleihin joko 28.12 tai 5.1. Menee Fan clubin voucherikin käyttöön samaan hikeen. Nainen joka asuu meillä, ja pikkujätkä kans mukaan.
Jahka saa lunastettua, on muuten helpoks tehty verkkokauppa, kun kaks eri voucheria ja kovalla rahalla ostettua lippua pitäs saada samaan aikaan.
Koululaiskampanjat saa jatkoa:
Helmikuiseen ystävänpäivän El Clasico -peliin S-ryhmältä tarjous (-50%):
- Tappara – SaiPa, 14.2.2024
Olen tilanteessa, jossa yritän ostaa seurueelleni neljää lippua huomiseen peliin.
Käytössäni on kauskorttilaisen joululahjavoucher sekä Fan clubilta kauden alussa saatu voucher. Kaksi muuta lippua maksan euroilla.
Onko olemassa mitään keinoa, jolla saisin verkkokaupasta ostettua nämä kaikki yhdellä ostolla, vai pitääkö todellakin tehdä kolme erillistä ostoa, jos haluan käyttää kaksi eri kategorian voucheria ja lisäksi vielä ostaa euroillakin lippuja?
Olen tässä nyt puolisen tuntia yrittänyt keksiä keinoa, miten voisin nuo neljä lippua ostaa samalla kerralla enkä ole keksinyt.
Uteliaisuudesta: miksi et vain tee niitä kolmea erillistä ostoa? Tuohon ei montaa minuuttia saa menemään, pitkän ihmettelyn sijaan.
Minulla ei nyt ollut mikään kiire tehdä tuota ostoa, joten päätin tutkia systeemiä, ihmetellä sen kömpelyyttä ja tuoda epäkohdan esille. Ei siis ollut kyse siitä ettenkö tässä tilanteessa olisi lippuja saanut ostettua kolmena eri ostona ja niin lopulta teinkin.
Joskus voi kuitenkin käydä sellainen tilanne, että joku ehtii nappaamaan paikan välistä sillä välin, kun yrität kolmella eri ostolla saada vierekkäisiä paikkoja. Ja onhan tuo nyt aikamoista säätöä, että neljän hengen seurueelle tarvii pelata kolmen eri sähköpostin ja pdf:n kanssa sen sijaan, että voisi avata/jakaa yhden pdf:n jossa on ne kaikki liput.