S-etukortti on hieman eri asia. Opiskelijakortti on aina henkilökohtainen, mutta S-etukortti ja muut vastaavat ovat talouskohtaisia. Monesti lisäksi omillaan asuvat lapset käyttää vanhempien etukortteja. Se ei ole maksaessa kiellettyä ja tuskin myöskään tämänlaista omistaja etua käyttäessä.
Rohkenen olla tästä eri mieltä ja minulla on tähän perustelukin.
Meillä oli rouvan kanssa hotellivaraus isolla kirkolla ja ei ollut mahdollista ottaa siitä mulle bonuksia minun S-kortillani kun rouva maksoi hotellin.
Ihan me samassa taloudessa asutaan ja tuo oli tilanne.
Siltikin opiskelijakortti on eri asia kuin S-kortti. Opiskelijakorttiin on oikeutettuja lopulta aika harvat, se on kuvallinen(?) ja sillä saa monia etuja. S-kortin saa kuka tahansa, kuka haluaa sen omistaja-asiakasmaksun maksaa tai perheen jäsenelle rinnakkaiskortti. Tuskin henkkaria kysytään, jos joku vaikka lainaa kaverin s-korttia. En suosittele niin tekemään, mutta varmasti opiskelijakortin seuranta on tarkempaa kuin tämmöisen s-kampanjan. En usko, että sitä portilla kysellään. Onkohan porttiin mahdollista edes koodata ylimääräistä värikoodia, millä järkkärit erottavat alennuslipun muista?
Auton huolto sekä lakkoileva julkinen liikenne estää muualle unohtuneen kausarin noutamisen. Onko tietoa onnistuuko illan peliin pääsy pelkällä (qr-koodin) kuvalla vai tarvitaanko fyysinen kortti välttämättä?
Kausikortin pitäisi näkyä Tapparan sovelluksessa. Sillä sähköpostilla minkä olet Tapparalle antanut
Eiköhän sillä pelkällä QR-koodilla pääse, kun kausikortteja lainataankin Tappara sovelluksen kautta ja fyysinen kortti on jossain muualla.
Laita viestiä jos et pääse sisään, voin laittaa sulle sovelluksessa mun kausarin lainaan. Omalle paikallesihan pääset kuitenkin istumaan
Toki se oma kausari pitäisi sovelluksesta löytyä muutenkin.
Onnistuu. Nyssellekin riittää kuva QR-koodista jos paperilippu on esmeks kaverin hallussa hallilla.
e: itse kulkenut screenshotilla Tappara-äpin kausikortista. Ei tarvitse laiskana äppiä naputella.
Joo en ottanut kantaa siihen kysytäänkö (todennäköisesti ei kysytä), mutta ei kannata ehkä huudella jonkun muun ostaneen, kun siinä myöntää suoraan rikkoneensa sääntöjä joista on ilmoitettu jo etukäteen.
S-etukortti on muuten kyllä henkilökohtainen. Tämä info löytyy suoraa S-ryhmän nettisivuilta. Kaupoissa kylläkin annetaan aika poikkeuksetta ottaa bonukset selvästi saman ruokakunnan jäsenien ostoksista, mutta korttia ei kuitenkaan saa käyttää kukaan muu kuin sen omistaja.
Mielestäni tässä on aika selkeästi kyse henkilökohtaisesta edusta, kun Tappara on suoraan ilmoittanut, että S-kortin esittämiseen pitää varautua.
Samalla värikoodillahan se onnistuu kuin muutkin alennusryhmät, jos niin haluavat. Se on eri asia jaksavatko vaivautua tällaisessa S-kampanjassa.
Eli normaalisti kun menee alennusryhmän lipulla sisään, niin laite piippaa eri värisellä valolla ja siinä sitten tullaan kysymään että minkäläisesta alennuslipusta on kyse ja pyydetään esittämään todistus tms.
Tämäpä hyvä vinkki, en tiedä miksi en ole tajunnut Jostain syystä tuo äppi kirjailee koko ajan itseään ulos niin en ole jaksanut naputella. Helpompi ollut pitää kortti mukana.
Huomiselle vapautunut (aiemmin loppuunvaratun) alamaljan pitkilta sivuilta ylhäältä paikkoja jos joku muukin kytännyt ja pantannut ostosta. Kävin poistamassa.
Alamalja täynnä,paitsi vieras seisoma . Ylhäällä noin 200paikkaa jäljellä ja 20paikkaa löytyy meidän päästä ja loput vieras päädystä.
Onko tietoa paljon sinne seisomakatsomoo on lippuja myymättä?
Ei oo tietoo muutakun että yli 30paikkaa,ei pysty enempää katsomaan tai “ostamaan” lippuja kerralla.
Noin 80 istuma paikkaa jäljellä… ei oota myydään tunnin päästä.
70 sain itse lukemaksi tässä vaiheessa. Tietty vieraskatsomo joitaki.
Vierekkäisiä paikkojakaan ei enää taida olla.
33 istuma lippua jäljellä 2 niistä tappara päätyyn.
32 paikkaa