Liveseuranta: Joulu 2022

Joulu alkaa olla ovella.

Huomenna luultavasti vuoden ruuhkaisin päivä Tampereen Prismoissa, älä mee sinne.

Koronavuosien tauon jälkeen menossa jouluna tapaamaan vanhempia, mikä on oikein mukavaa. Sovittiin, että ei sitten mitään jouluruokaa vaan tehdään jotain oikeasti hyvää.

Leppoisaa joulun aikaa kaikille.

11 tykkäystä

Älä ny, kyllähän sitä muutaman päivän vuodessa jaksaa :wink:

11 tykkäystä

Tampereen kuusi oli tänäkin vuonna kauniimpi kuin rannikkokaupunkien surkeat karahkat.

9 tykkäystä

Ai hitsinpimpula joulu alkoi tänään…kauhea ruuhka Prismassa ja kaikki staff ostettu…varmaan viimeisiä jouluja noiden vanhusten kanssa, mutta ei se mitään. Kaikki on hyvin.

Hyvää joulua kaikille palstatovereille , pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta!

7 tykkäystä

Täytyy kyllä sanoa, että kuvien perusteella voitto oli perusteltu.

Itse larppaan joulua muutaman kerran vuodessa. Toivottavasti alesta saa taas jonkun kinkun pakkaseen. Voi kesällä vetää täyden joulusetin kaikkine laatikoineen :joy:

8 tykkäystä

Linnainmaan prismassa Atrian harmaasuolattu 2,89 vai 2,98e kilo. Sieltä hakemaan😂
Potkallisia oli vielä halvemmalla.

3 tykkäystä

Kiitos infosta, haen huomenna.

1 tykkäys

Tampere vasta neljäs. Ylellä on ollut sanovat kyllä itsekkin jokin leikkimielinen äänestys. ei näihin kannata uskoa, joulupukkikin on enemmän olemassa.

1 tykkäys

Huomenna 250 kilometriä kruisailua pitkin Pirkanmaata. Illasta kotiin. Siitä on vajaa kaksikymmentä vuotta kun olen joulun viettänyt kotona. Joskus sitä toivoisi että aaton voisi olla kotona.

Ehkäpä toteutan tuon jokuvuosi ja ssnon “Haluan viettää joulun kotona menemättä mihinkään”.

Hyvää joulua kaikille.

8 tykkäystä

Hyvää ja stressitöntä joulua kaikille foorumilaisille!

En ole itse kovin kummoinen jouluihminen. En osta joululahjoja enkä oikeastaan muistakaan ihmisiä hirveästi. Joulu on kuitenkin hyvää aikaa rauhoittua, joten sen aion tälläkin kertaa tehdä. Ei aikatauluja, ei sukulaiskierroksia vaan aikaa mielekkäälle tekemiselle. Yliopiston rästityöt pysyvät rästitöinä nämä muutamat päivät.

Sen verran osallistun perinteisiin, että jouluruokaa varmasti syön.

13 tykkäystä

Nonii vatsatautihan se pamahti muksuille… Toivottavasti menee tämän päivän aikana ohitse.

Eikä tartu vanhempiin, kinkku menee kohta uuniin :grin:

1 tykkäys

@Donizimo En minäkään selvinnyt ilman tautia.:+1:

1 tykkäys

Pikaista paranemista kaikille perheille!

Hyvät työntekijät - miksei myös hyvät lapset - tulevat kipeäksi heti kun loma alkaa. Elimistö sanoo tuut, kun stressitaso tipahtaa yllättäen. Joulun ja muiden pyhien vapaat täytyisi kaiketi suunnitella stressaavasti, jolloin pysyy toimintakykyisenä koko loman.

Me ollaan vietetty joulu kotona siitä asti (1993) kun esikoinen syntyi. Sitä ennen aatto vaimon kotona ja sitten joulupv mun vanhempien luona. Nykyisin tehdään muistamisajelut n vko ennen aattona.

Meillä kolme lasta joista kaksi asuu jo omillaan.
Tänä vuonna keskimmäinen tulee aattona meille syömään. Vanhin appivanhemmillaan tänä vuonna. Niin ja appivanhemmat meillä olleet joka joulu. Mun vanhemmat kävi joko joulupv tai tapanina meillä. Kun mutsi kuoli 2012 niin sitten menikin välit poikki isään ja siskoihin. Surullista mutta ei todellakaan johtunu meistä…

Tänään vapaata töistä. Menen varastokopille väsäämään hyllyä jotta oon pois jaloista. Vaimo tekee vielä loppusilauksia huomista varten

Hyvää ja rauhallista Joulua koko Tapparaperheelle! Tapanina tanssitaan taas ja vietetään meidän 35v hääpäivää!

22 tykkäystä

Hyvää joulua palstalaisille. :santa:

17 tykkäystä

Tänään, kun minulla vapaata ja vaimo töissä, niin joulusiivous ja kinkun ynnä kalkkunan paistamiset jotenkin jäi mun kontolle :thinking: noh, siivous suoritettu, kinkku uunissa ja minä kaupassa (baarissa) :trophy: :beer:lla, saatan ottaa toisenkin, kyllä se kinkku ilman minuakin pärjää!
Oikein rattoisaa joulua palstalaisille!

18 tykkäystä

Melko kiireinen loppuvuosi kääntyy vihdoin ja viimein jouluksi ja mahdollisuudeksi vetää hieman happea. Välipäivätkin ovat vielä lomaa joten pääsee kunnolla irtautumaan oravanpyörästä.

Huomenna olisi jälleen ilmeisesti pukin hommia tiedossa ja se on tällaiselle kaavoihin kangistuneelle äijälle oikein sopiva homma.

Tällainen juttu tuli vastaan ja ihan vielä ei olla saavutettu viimeistä askelmaa.

Uskot pukkiin. :ballot_box_with_check:
Et usko pukkiin. :ballot_box_with_check:
Olet pukki. :ballot_box_with_check:
Näytät pukilta.

Kaikille tasapuolisesti hyvää joulua.

21 tykkäystä

Lyhyestä virsi kaunis, kaikille palstalaisille rauhallista ja rentouttavaa joulua :santa:!!! Tapanina taas pelataan :wink:

18 tykkäystä

Hyvää joulua kaikelle yli seurarajojen. :santa:

36 tykkäystä