Itse tein ensimmäistä kertaa saaristolaisleipää. Tekeminenhän on varsin helppoa. Kun kaupoissa myydään sitä valmista tuoppi jauhosekoitusta. Aikaa meni kokonaisuutena noin kaksi tuntia. Ja tuostakin ajasta suurin osa kohoamisen odottelua ja paistamista. Onnistui ihan hyvin.
Aattona kyseistä pakettia kaupassa katselin ja totesinkin, että pitää joskus väkertää leipää. Nimenomaan Tuoppi valmistajan Saaristolaisleipää. Toisessa (valmiissa) oli mukana kaikki (jopa vuoka) ja teksti “lisää vain vesi” ja isommassa paketissa oli maininta että hiiva + vesi tarvitaan.
Pitää joku päivä ostaa ja tekasta sisämaan saaristoleipää :p~
Viimeiset joulusuklaat tuhottu. On niin överit, että pystyy varmaan taas olemaan vuoden ilman.
Meidän jouluperinteisiin kuuluu hääpäivän vietto. 38v tuli täyteen tänään.
Rubiinihäät siis jouluna 2027!
Tehdäänkö oma liveseurantaketju tälle
merkkipäivälle parin vuoden päästä? ![]()
![]()
Onnea!!
Joo, ja tänään myös mun kummien 60v hääpv. Isäni serkku vaimoineen. Ja myös heidän pojan eli mun pikkuserkun ja vaimonsa 17v hääpv.
Pikkuserkku meidän junnun kummi ja me ollaan heidän esikoisen kummit…
Ei tehdä seurantaa. Ilmoitan kyllä jos ollaan hengissä…
Miksi pilata vieraiden joulu ja mennä jouluna naimisiin?
Kyllähän ny suomalainen maksaa 100€ siitä ettei naapuri saa 50€. Joten miksei? ![]()
Jaa- a, mietippäs sitä. Kyllä meidän häissä oli mukavaa ja kaikki tuntui viihtyvän. Ja kaikki ei ole kuin sinä… ![]()
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 101 minuutin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.