Liveseuranta: Juhannus 2025

Hyvää yötä, aamulla töihin!

3 tykkäystä

Hyvää yötä aamulla krapula

Prkle, säkö se oiit… tuunko hakee? Tuun ko en tuu.

2 tykkäystä

Ei ole ny pullaa yhtään. Eikä kyllä kinkkuakaan enää paljoa. Kyllä vähän leipoo piti, mutta ei saanu millään aikaiseksi.

3 tykkäystä

Minä jätin sinun konjakit rauhaan, mutta vohkin Bastardon konjamiinit.

2 tykkäystä

Ei oo krapulaa ollut pariin vuoteen eikä kyllä oo ikävä :smiley:

4 tykkäystä

Itellä pakko kärsiä krapulaa, kun ei pysty putkeen juomaan ja ei kiinnostakaan. Se on koitettava vaan lieventää krapulaa koittamalla välttää juomasta sitä paria liikaa ja syömällä hyvin, sekä juomalla välivesiä. Nyt itseasiassa ei paha krapula kohta voi lähtee auton rattiin.

Joo no mulla ei siis sen takia ollut, etten ole käyttänyt niin paljoa alkoholia että olisi tullut.

3 tykkäystä

Itsellä jäi myös käytännössä kertalaakista pois alkoholi pari vuotta sitten. Tavallaan olisi kiva vähän rillutella, mutta ei sitä tämän ikäisenä juuri jaksa. Kokonaisuudessaan ei ole enää kyllä lainkaan ikävä, ei varsinkaan krapuloita.

Oluen koetin juoda tuossa viikko sitten. Alle puolet meni, ei vain maistunut.

2 tykkäystä

Tämähän on vähän toisen ketjun aihe, mutta sopii myös tähän ketjuun. Itsekin vähensin rajusti, ei vaan jaksanut krapuloita. Muistaa juhannukset, kun tuli huudettua täysiä torstaista sunnuntaihin ja sitten koko seuraavan viikon voi huonosti.

Itse pidän oluestä. Onneksi holittomia on nykyään hyviä ja sitten erikoisoluita löytyy nykyään myös 2,8%. Niitä tulee ostettua välillä se tölkki tai kaksi.

Onko mitään ruokapaikkoja tänään auki Tampereella? Mieluiten buffetti. Kaikki mitä oon kattellu, tuntuu olevan kiinni.

Tuskin muita buffetteja kuin ABC:t.

Edit. Jos jokin muukin kelpaa niin Social Burger Jointissa kävin eilen ja on tänäänkin auki.

1 tykkäys

Jos uskaltaa luottaa, Woltin sovelluksen perusteella jokunen paikka on auki. Ei välttämättä kuitenkaan buffaa ja varmaan salapoliisityötä kannattaa tehdä.

1 tykkäys

No mentiin nyt Friends&Burgerilla. Nälkä lähti.

3 tykkäystä

Treenata nyt pitää. Torstai ja nyt salilla. No kyllä syönyt oon ja eilen huilasin koko päivän.

Hyvǎä juhannusta

1 tykkäys

Klamydian sanoin, juhannus joulu ja uusvuosi kiinni. Tai siis töiden merkeissä.

2 tykkäystä

Tämän veikkauksen ilmeisesti (kaverin faceveikkauksesta luettu vastaus) oikea vastaus oli 1 henkilö. Hyvään suuntaan ollaan menossa. :+1::smiling_face_with_sunglasses:

3 tykkäystä