Liveseuranta: Presidentinvaalit 28.1.2024 (1. kierros) ja 11.2.2024 (2. kierros)

Mun tuopit on kolme litraisia, joten jätetään se Yaris suosiolla korjaamolle.

1 tykkäys

Kyllä siellä Stubb ja Haavisto menee toiselle kierrokselle, niin suuri ero on muihin.

2 tykkäystä

Mutta häntä ei kiinnostanut. Kiinnostaa muut asiat. Minkä toki suon hänelle.

Ei Sanna lihapatojen ääreltä mihinkään lähde, se on varmaa.

1 tykkäys

Tarja ja Sanna taustavoimissa. No no no!!!

3 tykkäystä

Tohtori Sykerö (jonnet ei muista) a.k.a Matti Rönkä vetää tiukkaa linjaa studiossa. Kokemus näkyy.

10 tykkäystä

Henkilövaalit ja Jutta veti oppositiopuoleen linjaa

Jos jotain analyysia tekee, niin Halla-ahon kannatus on yhtä kuin perussuomalaisten kannatus. Niin selvästi hän on perussuomalainen. Eikä se mitenkään massiivisesti nousisi toisella kierroksella.

1 tykkäys

Kamaan, Yaris (Toyota) on luotettavimpia hyrysysyjä.

BTW, veikkaan, että @Armas on enemmän jäätelötyyppejä.

3 tykkäystä

Haavisto varmaan huokaisi helpotuksesta, kun ei ollut. Saattoi joku muukin tietty huokaista.

2 tykkäystä

Jätski on hyvää ja maistuu ympäri vuoden.

2 tykkäystä

Mutta jonkun (toisen siis) pitäisi saada Halla-ahon äänestäjät houkuteltua toiselle kierrokselle taakseen. Iso potti ääniä mutta vaikea homma.

Voisiko itse henkilö vaikuttaa äänestys ratkaisuun?:wink:

2 tykkäystä

Veikkaan, että ihan Haaviston mukana olo voi olla siellä monelle riittävä ”kannustin” mennä äänestämään

4 tykkäystä

Kyllä se on selvä peli, Hifk voittaa tämän kilpailun toisella kierroksella.

1 tykkäys

lähes 6 000 hylättyä ääntä.

Halla-aho jäädessään pois toiselta kierrokselta varmaan voi ratkaista paljon sillä, jos ohjaa äänestäjiä kuten yleensä keskustan ehdokkaat ovat tehneet. Vanhanen aikanaan ohjasi omia äänestäjiään heti ratkaisussa äänestämään Niinistöä.

1 tykkäys

Juu, voi se lähteä kuskiksikin. Saa ajaa mun Volvolla. Otetaan me viisi tuoppia mieheen. Onks meillä diili?

1 tykkäys

Eikä mitenkään ole selvää, että tuo porukka menee kaikkinsa äänestämään ollenkaan. Nehän inhoaa Stubbia. Toki vielä enemmän Haavistoa.

Toki, mutta myös puolueen toiminta vaikuttaa asiaan.