Mun tuopit on kolme litraisia, joten jätetään se Yaris suosiolla korjaamolle.
Kyllä siellä Stubb ja Haavisto menee toiselle kierrokselle, niin suuri ero on muihin.
Mutta häntä ei kiinnostanut. Kiinnostaa muut asiat. Minkä toki suon hänelle.
Ei Sanna lihapatojen ääreltä mihinkään lähde, se on varmaa.
Tarja ja Sanna taustavoimissa. No no no!!!
Tohtori Sykerö (jonnet ei muista) a.k.a Matti Rönkä vetää tiukkaa linjaa studiossa. Kokemus näkyy.
Henkilövaalit ja Jutta veti oppositiopuoleen linjaa
Jos jotain analyysia tekee, niin Halla-ahon kannatus on yhtä kuin perussuomalaisten kannatus. Niin selvästi hän on perussuomalainen. Eikä se mitenkään massiivisesti nousisi toisella kierroksella.
Kamaan, Yaris (Toyota) on luotettavimpia hyrysysyjä.
BTW, veikkaan, että @Armas on enemmän jäätelötyyppejä.
Haavisto varmaan huokaisi helpotuksesta, kun ei ollut. Saattoi joku muukin tietty huokaista.
Jätski on hyvää ja maistuu ympäri vuoden.
Mutta jonkun (toisen siis) pitäisi saada Halla-ahon äänestäjät houkuteltua toiselle kierrokselle taakseen. Iso potti ääniä mutta vaikea homma.
Voisiko itse henkilö vaikuttaa äänestys ratkaisuun?![]()
Veikkaan, että ihan Haaviston mukana olo voi olla siellä monelle riittävä ”kannustin” mennä äänestämään
Kyllä se on selvä peli, Hifk voittaa tämän kilpailun toisella kierroksella.
lähes 6 000 hylättyä ääntä.
Halla-aho jäädessään pois toiselta kierrokselta varmaan voi ratkaista paljon sillä, jos ohjaa äänestäjiä kuten yleensä keskustan ehdokkaat ovat tehneet. Vanhanen aikanaan ohjasi omia äänestäjiään heti ratkaisussa äänestämään Niinistöä.
Juu, voi se lähteä kuskiksikin. Saa ajaa mun Volvolla. Otetaan me viisi tuoppia mieheen. Onks meillä diili?
Eikä mitenkään ole selvää, että tuo porukka menee kaikkinsa äänestämään ollenkaan. Nehän inhoaa Stubbia. Toki vielä enemmän Haavistoa.
Toki, mutta myös puolueen toiminta vaikuttaa asiaan.