Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
.
Torille vai nukkumaan? Saako Leijonat revanssin? Päättyykö Sveitsin hopeaputki? Hiljentääkö Leijonat fanaattisen Sveitsiläisyleisön? Näihin saadaan tänään vastaus kun yksi vuoden odotetuimmista peleistä alkaa klo 21:20 ja kyseessähän on tottakai MM-kisojen finaaliottelu!
Eilinen shakkimatsi keikautti minun papereissa tämän matsin reippaasti Suomen puolelle. Ihan sama mikä alkurynnistys, ihan sama tuomarit. Ihan sama. Leveyttä ja peliälyä piisaa.
Suomella on Stanley Cup voittajia, maailmanmestareita ja olympiavoittajia ja muitaki voittajia. Ei pienistä hetkahdeta, luottavainen fiilis on. Sankaritarinat eivät synny, ne tehdään.
Päätuomareina toimivat ruotsalainen Tobias Björk ja saksalainen Andre Schrader. Linjamiehinä ovat kanadalainen Brian Birkhoff ja ruotsalainen Anders Nyqvist.
Päätuomaripari Björk-Schrader tuomitsi yhdessä eilisen Sveitsi-Norja-välierän. Ottelun jälkeen Norjan leiristä kantautui purnausta tuomaritoiminnasta.
Schrader oli toinen päätuomareista myös alkusarjan päättäneessä Suomi-Sveitsi-ottelussa, jossa Sveitsi pääsi ylivoimalle neljästi ja Leijonat vain kerran.
Näin sitä mennään. Irtsulit kipossa, limppari lasissa. Jännitystä ei ole tippaakaan, toivotaan kivaa peliä ja hyvää mieltä, kun menen välittömästi pelin jälkeen joka tapauksessa nukkumaan.
Vähän sama fiilis kuin kevään tärkeissä peleissä. Tapparaa kannatettiin, mutta KooKoon voitto olisi ollut ihan söpöä ja kivaa – nyt vain kyseessä Suomi ja Sveitsi.