Liveseuranta: Sveitsi-Suomi, 31.5.2026, klo 21:20, Finaali (MM-kisat)

Keväällä Kuopiossa, kun yleisö oli hiljaa, huusin: “olkaa hiljaa, mä en kuule peliä!”

3 tykkäystä

Vai nukkuun?

Olisi muuten Jesse Puljujärvellekin hieno ja ansaittu voitto, jos tänään irtoaa. Hänet on Suomessa vähän leimattu epäonnistujaksi, kun ei tullutkaan supertähteä änäriin.

4 tykkäystä

Hyvä alku.

2 tykkäystä

Välikevennys: ketkä pelaavat finaalissa?

  • Shaarukka
  • Slusikka
  • Sveitsi
0 äänestäjää
  • Arvosteli
  • Kritisoi
  • Suomi
0 äänestäjää

Hyvä yritys Mikke!

Miksiköhän selostamon asiantuntia on Joensuu, eikä JMA? Jessellä tasan nolla arvonkisapeliä, Juha-Matilla viidet kisat.

6 tykkäystä

Jännittääkö Sveitsiä?

Sveitsi ei ole vielä esittänyt mitään.

Oletko kaukana tuosta Areenasta vai menitkö paikapäälle katsomaan. Muistaakseni taidat siellä jossain vaikuttaa?

Hyvin tultu peliin, Sveitsiä jännittää selvästi.

Ihan telkkarista, 1.5 tuntia julkisilla

1 tykkäys

Mikä sukellus!

Extappara ratkoo mutta onko Merelä vai Barkov

■■■■■■ mikä SUKELLUS !!!

3 tykkäystä

Aina välillä muistelen, että oliko Jatkoajassa joskus vuonna kivi ja keppi joku Pulju vs. Laine -ketju. Olisi varmaan hauskaa luettavaa näin kymmenen vuotta myöhemmin. Maailma on niin vaikeasti ennustettava juttu.

1 tykkäys

Kunnon sukellus

1 tykkäys

Terve mikä kalastelu sveitsin ukolta

1 tykkäys

Tästä se alkaa. Sveitsiä ajetaan asemiin.

1 tykkäys

Näin Sveitsi voittaa jos on voittaakseen.