Keväällä Kuopiossa, kun yleisö oli hiljaa, huusin: “olkaa hiljaa, mä en kuule peliä!”
Vai nukkuun?
Olisi muuten Jesse Puljujärvellekin hieno ja ansaittu voitto, jos tänään irtoaa. Hänet on Suomessa vähän leimattu epäonnistujaksi, kun ei tullutkaan supertähteä änäriin.
Hyvä alku.
Välikevennys: ketkä pelaavat finaalissa?
- Shaarukka
- Slusikka
- Sveitsi
- Arvosteli
- Kritisoi
- Suomi
Hyvä yritys Mikke!
Miksiköhän selostamon asiantuntia on Joensuu, eikä JMA? Jessellä tasan nolla arvonkisapeliä, Juha-Matilla viidet kisat.
Jännittääkö Sveitsiä?
Sveitsi ei ole vielä esittänyt mitään.
Oletko kaukana tuosta Areenasta vai menitkö paikapäälle katsomaan. Muistaakseni taidat siellä jossain vaikuttaa?
Hyvin tultu peliin, Sveitsiä jännittää selvästi.
Ihan telkkarista, 1.5 tuntia julkisilla
Mikä sukellus!
Extappara ratkoo mutta onko Merelä vai Barkov
■■■■■■ mikä SUKELLUS !!!
Aina välillä muistelen, että oliko Jatkoajassa joskus vuonna kivi ja keppi joku Pulju vs. Laine -ketju. Olisi varmaan hauskaa luettavaa näin kymmenen vuotta myöhemmin. Maailma on niin vaikeasti ennustettava juttu.
Kunnon sukellus
Terve mikä kalastelu sveitsin ukolta
Tästä se alkaa. Sveitsiä ajetaan asemiin.
Näin Sveitsi voittaa jos on voittaakseen.