Heti tasotellaan puntteja vaikka peli vasta 0-0
Kerkes viel takajalkaan.. Sit metrin kaarella.
Minkä tuosta olisi pitänyt mennä.
Melkoinen uimahyppy. Ei ollut estäminen.
Snorkkeli tuolle ”miehelle”
Luistele päin, hyppää ja saa ylivoima
Joopa joo, samaa paskaa
Luistelipa sitten itse päin ja sukelsi.
Onko nää käyny samassa teatterikoulussa ku ipat.
Aivan järkyttävä sukellus. Tällä saadaan Sveitsi peliin mukaan.
Sukelsi jo ennen jalkaan osumaa. Tuosta voisi sukellusjäähyn antaa
Onko koskaan sukellusta tuomitti mmkisoissa?
Ai tää vai?
Miten tuosta voi tuomita, kaveri kävelee päin.
Ipan opeilla
Loistavaa Annunen!
Jörninen on jännä pelaaja. Hyvä aloittamaa ja kova taistelemaan. Sillä tehnyt komean uran.
Hyvää peliä ollut tähän mennessä. Alivoimakin toimii.
Sanoisin, että suomalaiset saa pistää samanlaista jurkkaa jatkossa. Björninen on vähän kevyt.
Jäähy Sveitsille?
Antoi jäähyn Sveitsille. ![]()