Liveseuranta: Sveitsi-Suomi, 31.5.2026, klo 21:20, Finaali (MM-kisat)

On sentään samat säännöt molemmille.

1 tykkäys

Kui ne puhalsi ku kiekko on Suomella?

1 tykkäys

Hieno paikkojäähy

1 tykkäys

Paikkojäähy.

Tuomareiden kivi lähti vyörymään – ylämäkeen.

2 tykkäystä

kevyt oli tämä estäminen, mutta selvempi.

1 tykkäys

Olihan toi ny selvä

1 tykkäys

Tästä maali nyt ja halli hiljaiseksi

No olihan siinä ihan tarpeeksi

Mediapeli toimii :sweat_smile:
Hyvin on Suomi tullu peliin nyt vielä taululle yvllä niin :ok_hand:

1 tykkäys

Kaks 100-prosenttista jäähyä ja täällä vähätellään rikkeitä. Ei ihmekään että liigassakin on paska tuomarilinja jos nää kumpikin ei ole ihan kaikkien mielestä jäähyjä.

1 tykkäys

Ei kauaa mennyt tuo tilastollisesti tasoittava jäähy. Olihan siinä mahdollisuus vislata.

Kova olisi viheltänyt jo kuusi jäähyä Suomelle

Genoni:sta tulee paljon torjuntatyylin perusteella mieleen Metsola.

Oho Suomi pääsee pelaamaan ylivoimaa

Koittakaa nyt joskus nähdä jotakin hyvääkin tuomareiden vihellyksestä, viheltää niin tai näin niin aina samat henkilöt ulisee.

Kuka muu muka..

Sasha!!!

Floridan kaksikko sohii…

Oliko korkeamaila?

Vaikuttaisi korkealta