On sentään samat säännöt molemmille.
Kui ne puhalsi ku kiekko on Suomella?
Hieno paikkojäähy
Paikkojäähy.
Tuomareiden kivi lähti vyörymään – ylämäkeen.
kevyt oli tämä estäminen, mutta selvempi.
Olihan toi ny selvä
Tästä maali nyt ja halli hiljaiseksi
No olihan siinä ihan tarpeeksi
Mediapeli toimii ![]()
Hyvin on Suomi tullu peliin nyt vielä taululle yvllä niin ![]()
Kaks 100-prosenttista jäähyä ja täällä vähätellään rikkeitä. Ei ihmekään että liigassakin on paska tuomarilinja jos nää kumpikin ei ole ihan kaikkien mielestä jäähyjä.
Ei kauaa mennyt tuo tilastollisesti tasoittava jäähy. Olihan siinä mahdollisuus vislata.
Kova olisi viheltänyt jo kuusi jäähyä Suomelle
Genoni:sta tulee paljon torjuntatyylin perusteella mieleen Metsola.
Oho Suomi pääsee pelaamaan ylivoimaa
Koittakaa nyt joskus nähdä jotakin hyvääkin tuomareiden vihellyksestä, viheltää niin tai näin niin aina samat henkilöt ulisee.
Kuka muu muka..
Sasha!!!
Floridan kaksikko sohii…
Oliko korkeamaila?
Vaikuttaisi korkealta