Liveseuranta: Vappu 2020

Kiitos,järjestit mulle ohjelmaa :smile:

2 tykkäystä

Hauskaa wappua kaikille palstalaisille. Talvilomalla kun ollaan niin juuri aamukaffeet juotu… Koiran ja vaimon kanssa lenkkeillään. Illemmalla rantasauna lämpiää. Simaa ja munkkia on vaimo tehnyt. Ehkä pari klasia viiniä. Se on siinä.

2 tykkäystä
2 tykkäystä

Täytyy sanoa, että ei tuolla kaupassa ihan hirveän mielellään käy varsinkaan koronan aikana.

Tsiisus mitä häsäys porukalla.

1 tykkäys

Itse käyn pääasiassa pienessä k-marketissa hiljaisina aikoina. Yleensä siis viimeisen aukiolo tunnin aikana. Ei ole ryysistä ja saa rauhassa tehdä ostokset. Lisäksi tuossa kaupassa on se hyvä puoli että henkilökunta oikeasti putsaa ostoskorit ennenkuin tuovat ne ovelle takaisin käyttöön. Lähellä ois prisma ja sittari mutta niihin en mene pöpöä hakemaan.

2 tykkäystä

Käyn minäkin pienet ostokset hakeen pikkukaupasta, mutta muuten on käytävä “kunnon kaupassa”. Tai käytävä ja käytävä.

Kaikella on hintansa. :slight_smile:

JVG:n keikalle tänään.

https://www.burst.fi/

1 tykkäys

Juuri kotiuduin Linnainmaan Prismasta. Aika hyvin koronat unohtunu ihmisiltä!

3 tykkäystä

Onkohan semmoista saatu nyt edes painosta ulos? Ei ole myyjiä suuremmin näkynyt. Onkohan mulla vielä tallessa tooramallinen Äpy jostain 70-luvulta. Ensialkuunhan Äpy ja Tamppi vuorotteli. Ne vanhat tarinat vois jo melkein lukea ihan uusina…

Tamppi 2020 julkaistaan poikkeuksellisesti syksyllä. Kirjoita tähän nimesi ja sähköpostisi, niin saat tiedon Tampin ilmestymisestä ja linkin verkkokauppaamme ensimmäisten joukossa!

2 tykkäystä

Istun sohvalla ja luen palstaa. Toistaiseksi meno ei ole äitynyt kovin villiksi.

Aika näyttää.

1 tykkäys

Vapun kunniaksi pääsi onnikassa ilmaiseksi. Jee! Ny Keskustorilla eikä ristinsialua. Matkalla aitoon Lahteen vapun viettoon. Tuoreita munkkeja ja simaa. Ahvenen kalastusta ja korvasienien keräilyä. Semmosta tänä vappuna.

2 tykkäystä

Siinä vaiheessa kun jostain kuuluu marsun aivastus, niin on aika sulkea palsta :slight_smile:

1 tykkäys

Vetää ihan törkeet perseet.

8 tykkäystä

Pidä huoli itsestäsi. #huolestunut

4 tykkäystä

Vapun kunniaksi hommasin

  • Ruoat Huberista
  • Munkit ja siman Periscopesta
  • Valikoiman laadukkaita pienpanimo-oluita

Eiköhän tästä hyvä vappu saada aikaiseksi, vaikka ei kylille menekään. Ystäviä ja sukulaisia on tarkoitus nähdä etäyhteyden välityksellä :slight_smile:

En olisi muutoin panostanut ehkä yhtä paljon, mutta tässä on nyt muutakin juhlittavaa. Sain nimittäin ylennyksen työpaikalla! JA Tappara julkaisee pelaajia lauantaina, joten on jotain odotettavaa silloinkin. Fiilis on kyllä aivan katossa :partying_face:

Mukavaa vappua kaikille!

13 tykkäystä

Kyä mä pärjään mutta kiitos huolenpidosta! :muscle:

1 tykkäys

Ja loppu tulos on tämä > https://www.youtube.com/watch?v=VgxSXwtJAv4
Kyseessä siis Another day in Paradise by Pasila. Alla koko jakso areenasta löydettynä.

2 tykkäystä

Ois kyä törkeen kova kokee Phil Collins-darra! :rofl:

1 tykkäys
1 tykkäys