Loppuvuoden 2018 alennusmyynnit: Single’s Day, Black Friday, Cyber Monday, välipäivät

Eilen ostin hallilla euron mustan ja ai saamari kun oli hyvää puolukkahillon kanssa! Väitän että parhaiten Black Fridayhin käytetty euro koskaan keneltäkään milloinkaan.

Maidon kanssa olisi ollut 6/5 mutta nyt vain 5,5/5.

22 tykkäystä

Siitä eilisen paras tarjous. Vielä ehtii:

Edit: Tämä ei ole moralisointia ketään kohtaan. Olisin itsekin varmasti jotain käynyt ostamassa itselleni, jos olisin ehtinyt / jaksanut.

4 tykkäystä

Onko SodaStreameria näkynyt tarjouksessa? Joulupukin puolesta kyselen.

Tässä yksi:

https://www.power.fi/keittio-ja-ruoanlaitto/keittion-pienkoneet/hiilihapotuslaitteet/sodastream-jet-black-hiilihapotuslaite/p-260895/

(Powerilla oli muitakin malleja)

2 tykkäystä

Noin 47-tuumainen televisio olisi tarpeen Cyber Mondaysta. Vanha hajosi vanhemmiltani kivasti näin sesongin keskellä. Saa vinkkailla.

Edit. Nykytelkkareissa on sen verran kapeat kehykset, että taitaa mikä tahansa 50-tuumainenkin mennä rakoseen heittämällä. 121 senttiä on leveyttä ja 86 senttiä korkeutta tuolla reiällä hyllyssä, johon television täytyy mahtua seisomaan.

Nopeasti plärättynä 49- tai 50-tuumainen menee tuohon rakoon. Ainut on sitten budjetti ja muut mahdolliset vaatimukset. Esim. pelaako vanhempasi videopelejä?

Rapakon takana ollut taas aikamoinen meininki.

3 tykkäystä

Ei hyvää päivää…ei riitä ymmärrys kyllä tuollaiseen rynnimiseen. Ei kyllä mitään voi saada niin halvalla että lähtisin tuollaiseen rynnäkköön mukaan.

6 tykkäystä

Täysin samaa mieltä, vaikkakin Jenkeissä tarjoukset ovat oikeasti kovia.

3 tykkäystä

Kuvattu Etelä-Afrikassa.

2 tykkäystä

On se kauppa käynyt Suomessakin. Tuli oltua jutulla HifiStudion verkkokaupan henkilön kanssa ja olivat saaneet viikonlopun aikana 800 tilausta. Siinä riittää parille varastomiehelle tekemistä alkuviikoksi että saavat tavaran liikkeelle.

3 tykkäystä

Ratkesin sitten tänään tilamaan uuden töllön LG 55" c8 OLED, toivottavsti on hintansa arvoinen…

3 tykkäystä

Gigantin markkinointijohtaja totesi haastattelussa, että Black Friday on jo nyt vuoden tärkein myyntipäivä. Eikä se ole edes ehtinyt olla Suomessa kovin kauaa.

1 tykkäys

Mitään ei pitänyt ostaa, mutta viime viikolla tarttu Suunnon kello tarjouksesta ja nyt tilasin Gigantista tietokoneelle uudet kajarit.

Onneks sentään viimevuonna pysty olemaan kuluttamatta…

1 tykkäys

Kaikki tuli hankittua mitä piti. Uusi telkkari, moccamaster, nojatuoli ja imuri. Tällä kertaa selvisi paljon halvemmalla, kun viime vuonna tuli uusi auto ostettua heräteostoksena :smile:

4 tykkäystä

Eiköhän se ole. Oled-telkkari on kyllä hieno kapistus. Näin puolen vuoden jälkeenkin pirun tyytyväinen omaan Philipsiin.

4 tykkäystä

Elisalta muuten myös saa vielä tänään iPhone X:n samaiseen hintaan 899€. Ja on siä aika monta muutakin puhelinta. Myös 2018 iPad lähtisi 399€ (wifi-malli).

https://elisa.fi/kauppa/#!/blackfriday

Uusi ipad on omalla hankintalistalla, mutta ajattelin yrittää vielä viivytellä kevääseen jolloin pitäisi tulla uudet padit markkinoille.

Ei uutinen sinällänsä,normi kauraa.

1 tykkäys

Tuolta lähti HTC U12+ tilaukseen. Puhelin on saanut vähän ristiriitaisia arvosteluita, pääasiassa akun kestosta ja oudoista/huonoista sivunäppäimistä.

Mutta on varmasti hintansa arvoinen kun vain 479e maksaa, 320e alennusta.