Tässäkin poikkeuksena on jälleen ollut Verkkokauppa, joka operoi moninkertaisella tuotevalikoimalla vaikkapa Giganttiin nähden.
Toisinaan Verkkiksen varastoon on jäänyt esimerkiksi pianoja muutama kappale myymättä, jotka sitten myydään oikeasti todella kovaan alennushintaan, kun uudet mallit tulevat. Näitä viikon supertarjouksia ei tosin ole enää viime aikoina tainnut olla…
Verkkokauppa muuten ovelasti mätsäsi esim. tämän Powerin tarjouksen.
Näyttää siltä että minun toiveeni on kuultu, raportoi Engadget
Starting on November 24th through to December 2nd, you can get four months of Tidal Premium for $0.99 or Tidal HiFi for $1.99. Normally, Tidal’s two paid tiers cost $9.99 and $19.99 per month, respectively.
Spotifyllä myös tarjousta päällä vuoden loppuun saakka. Uusille asiakkaille 3kk Premiumia veloituksetta. Vanhoille asiakkaille sama paketti hintaan 9,99e, kunhan olet edellisen Premiumin peruuttanut ennen 17. lokakuuta.
Playstation Storessakin on näemmä alennukset käynnistyneet; nyt ei harmita Yhteisöpelistäkään putoaminen niin paljoa, kun pääsee kuolaam… harkitsemaan vakavasti itselleen ja puolisolle ennenaikaisia joululahjoja!
Mulla on nykyinen 12 kuukautta jäsenyys, mikä uusiutuu aina automaattisesti. Jos perun sen vanhan tilauksen, niin saanko tuolla jatkossa siis joka vuosi jäsenyyden tuohon hintaan vai ainoastaan yhdeksi vuodeksi?
Itse otin joskus tuon tarjouksen ja aktivoitui vanhan sopimuksen perään kun siitä aika loppui, eli pysyy “holdissa” niin kauan kuin vanhaa maksettua on jäljellä. Tarjoushinta on vuodeksi, mutta kun tuo on joka vuosi samaan aikaan alennuksessa niin voi tilata jatkuvasti alennettuun hintaan.
Tämä tuli hyödynnettyä, 37.95e hintaan. Oma tilaus (joka jatkanut noin 10 vuotta) olisi loppunut toukokuussa 2021, jatkuupahan vuodella eteenpäin toukokuulle 2022. Selaimella koodin lunastus tapahtuu Sonyn tunnussivustolla (Ei storen sivustolla):
No nyt on sellainen BF-tarjous, johon allekirjoittaneenkin on pakko tarttua. Nordnetin minimipalkkio jenkeissä on 15€/kauppa normaalisti. Nordnetin hinnasto | Nordnet
Ostin tosin myös Red Dead Redemption 2 -pelin Gigantista hintaan 27,95€, niin ei lopu pyhinä tekeminen kesken
Joutuu ehkä katsomaan, josko nyt olisi oikea aika ostaa isompi lisänäyttö suunnitteluun ja useamman asiakirjan yhtäaikaiseen kikkailemiseen. Ehkä joku muutaman euron alennuspeli myös.