Viittitkö linkata? Itse en ole kalamiehiä, mutta poika on haaveillu jigaukseen sopivasta vavasta. Jos joululahjaksi vaikka…
Tuolta lähinnä katselin. Siellä näyttää olevan käytännössä kaikki vavat jollain tavalla alennuksessa. Suurin osa aika pienessä, mutta on kuitenkin.
Tämä jäi halvimmaksi hinnaksi ja ostoon lähti. Hyvä ale.
Jimmsissä oli 5 senttiä halvemmalla
Itse ostelen nykyään BF:stä softaa, VPN yms. ei materiaalista hyödykettä.
Komponenttipula ja ylenmääräinen turhan tarjouksen paskominen sekaan on tuhonnut koko idean.
Piti kirjoittaa ihan sama - immateriaaliset tuotteet on tänään edullsimmillaan: Ohjelmistot, palvelut, museokortti…en itsekään ymmärrä ja hyväksy sitä että mätetään korit täyteen tarpeetonta paskaa, vaihdellaan luuria ja telkkaria vuoden välein.
Ostoslistani:
- Välihousut lasketteluun (RVRC)
- Collarit (RVRC) (myönnän, tää oli turha ostos)
- Lisämuistikampa (Amazon)
- PS3 ohjain rikkinäisen tilalle (Amazon)
- Pilvitallennustila (pCloud)
- Kuvankäsittelyohjelma (DxO PL5)
Collarit ja hanskat XXL
Omat hankinnat:
- Aamulehden digitilaus 3kk
- Uusi hiiliteräspaistinpannu De Byuer b Pro (ei tosin BF-tarjous)
- Uusi Sonyn XR-55A80J 55" telkkari, kun palstalla kehuttiin (vanha oli vasta 10 vuotta vanha Sony)
- Ehkä pöytäkoneeseen lisämuistia
Joko on ostoksia tehty?
- Jep,jep!
- Eipä oo!
0 voters
Jos ostit jotain?Niin…?
- Ostin tarpeeseen!
- Heräteostos,jos joskus tulee käyttöä!
- Sulo Vilén
0 voters
pCloud kokemusta on kertynyt vasta muutaman tunnin ajan, mutta ensivaikutelma on hyvä. Sovellus ja toiminnot ovat selkeät ja 60GB varmuuskopio puksuttaa pilveen lähes verkon maksiminopeudella, eli muutamassa tunnissa.
Alustavasti tuuppaan tuonne nyt vain tärkeimmät talteen ja mietin tiedonhallintastrategiaa tarkemmin paremmalla ajalla.
P.S. Viesti siksi tähän ketjuun että ovat venyttäneet BF tarjousta ja se on voimassa tänäänkin, vaikka piti loppua eilen.
Cyber Monday, entinen verkkokauppojen D-day, nykyinen kaikkien rääppiäiset.
Ilveksekseltä saisi Areenan aitioita sopuhintaan, muihin tapahtumiin kuin peleihin.
Tänä vuonna Black Fridayn todellinen alennusprosentti oli 5. Keinotekoisten tarjousten määrä nousi 12,3%:iin. Neljäsosalla tuotteista hinta nousi.
Erilaiset kuulokkeet olivat selkeä hittituote.
Black Fridayn suosituimmat tuotteet Hintaoppaan mukaan:
- Sony PlayStation 5 (PS5) 825GB
- Apple AirPods Pro -kuulokkeet
- Polar Ignite 2 -urheilukello
- Apple AirPods (2nd Generation)
- AKG N700NC M2 -kuulokkeet
Elisalta tuli soittoa, tarjosivat 17,90e 12kk liittymiä. Mutta mä arvostan sitä ettei mun tarvitse joka vuosi tehdä tätä aikaa vievää jumppaa niin sain sovittua 18,90e 24kk kahdelle liittymälle. Eli samat mitä 2 edellistä vuotta.
Toki tuossa nyt sitten “menetän” 24e vuoden aikana. Mutta samalla säästyy hermoja aika huolella kun tää liittymänvaihtorumba on aikaa vievää ja hermot koetuksella (hatuttaa tää säätö).
Koin itselleni pitemmän sopimuksen samaan hintaan kuin edelliset 2 vuotta paremmaksi kuin lyhyemmän ja vähän halvemman.
Fridayt oli ja meni, mutta näköjään Spotifylta saa edelleen:
- Uusi käyttäjä 3kk ilmaiseksi Premiumia
- Free käyttäjä 3kk premiumia 1kk hinnalla
Tämä taitaa olla tarjous, joka on lähes aina voimassa.
Jouluksi ja juhannukseksi vanhat käyttäjät saavat kolme kuukautta yhden hinnalla, kunhan ovat irtisanoneet tilauksensa ajoissa.
Alennusmyyntien saldo jäi siihen, että ostin:
-
2kpl Applen HomePod Minejä. Kyseessä on todella tilaa säästävä ratkaisu pieneen kämppään, joka ratkaisee niin musiikki- kuin kotiteatteritarpeen. Viime kesänä tulleen päivityksen myötä ne toimivat yhteen AppleTV:n kanssa ja muodostavat stereokaiutinparin. (Kotiteatteria ei minulla entuudestaan ollut - monta vuotta jo katsellut erilaisia kaiutinvaihtoehtoja.)
-
Applen AirPods Max -kuulokkeet. Aiemmin minulla on ollut Sonyn Wh-1000xm3 ja Bosen Soundlink Around-Ear II -kuulokkeet, joten en odottanut Applen kuulokkeilta mitään wow-elämystä. Silti se tuli. Apple päihittää molemmat todella selvästi niin äänenlaadussa kuin toiminnallisuuksissakin.
-
Maton parvekkeelle Maskusta. Neljä vuotta kestänyt varpaiden jäätyminen parvekkeella talvella on ohi!
Tänä vuonna en ole montaa fyysistä esinettä ostanut (edit: yhdet kengät ostin ja Tapparalta muutaman tuotteen), mutta nyt sitten ostin koko vuoden tarpeiksi. Olen budjetoinut hankintoihin 100 euroa kuussa, joten tänä vuonna jäädään reilusti sen alle (budjetti löytyy blogistani).
Mistäs ostit ja mihin hintaan?
Ostin cdon.comista hintaan 109€/kpl. Toimitus oli ilmainen, kun tilasi (ja perui heti) CDONin uutiskirjeen.
Näyttävät itse asiassa nyt olevan jälleen alennuksessa, nyt 112€.
Apple tosiaan sai viimein aikaiseksi päivityksen, että nämä saa yhdistettyä suoraan AppleTV:hen.
Tämä ei auta vuoden lopun tarjouksien seurantaan, mutta luultavasti tuo jotain järkeä ensi vuodelle.