Loppuvuoden 2021 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät jne

Niin ja jollei omaan osoitteeseen tule kuin parhaimmillaan 50M ja pelien aikaa ruuhkautuneena 1-10M niin ei se lisäys 300M auta mitään :anguished:

3 tykkäystä

Gigantin tarjoukset:

Rummuttavat todella kovaa tuoita klubijäsenyyttään, eli ilmeisesti saavat asiakkaide datasta hyvän hinnan joltain zuckerbergiltä…

Mutta anyways, ainakin tuon Lenovon pelinäytön pitäisi olla tuohon hintaan hyvä peli https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelinaytot/246169/lenovo-g27q-20-27-pelinaytto

Harmi kun tuo Lenovo on vain 160Hz, tuntuu tyhmältä päivittää oma 144Hz->160Hz ja sen takia en jaksa ostaa tuota.

Jos jossain hyvässä alessa 244Hz näyttöjä, niin saa vinkata :relaxed:

Telian salainen huipputarjous minulle olisi ollut 30€ Lahjakortti Lidlin ja 18,9€/kk (4G RAJATON 200 M /24kk)

Rullat pyöriin täältä:

Salainen huippudiili sinulle | Telia

3 tykkäystä

Mulle tarjoo vaan 5G liittymiä :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Minulla laittaa puhelinnumerolla useamman eri liittymätyypin, joista yksi on tuo “4G Rajaton 200”.

Todennäköisesti jotain arvontaa siis tapahtuu (minulla nyt siis Elisan liittymä - voiko operaattorilla olla vaikutusta tms).

Kuitenkin pystyykö tuota tietoa käyttämään tinkimiseen tällä hetkellä :thinking:

2 tykkäystä

Juu kahta liittymää tarjoaa minulle, molemmat 5G… Saattaa olla, että operaattin vaihtajilla paremmat tarjoukset. OOn muuten Telialla just jonossa kysymässä asiaa. Kiitos kuitenkin vinkistä!

3 tykkäystä

Se selittää - harvoin tarjoavat etua vanhalle asiakkaalle.

Esimerkiksi minulle Elisan vastaava salainen tarjous ei tarjoa muuta kuin kk hinnan nostoa…

4 tykkäystä

Saman Telia teki minulle…keskustelussa sain tarjouksen 150M 19,90/kk. Sopimus mulla päättyy huomenna eli joka tapauksessa tulisi euro kuussa lisää ja -50M nykyiseen. Huomenna alkaa kunnon kilpailutus :wink:

1 tykkäys

Playstation Plus jäsenyyksiä jos näkyy tarjouksessa, niin saa vinkata.

Kirkasvalolamppu kiinnostelisi, ei tarvitse olla mikään valtava. Jos jolla kulla tulee tarjous vastaan niin otan vinkkiä. Mutta pärjään ilmankin. :grinning:

Pahus, muutama viikko sitten Telialla oli Lenovo y25-25 24.5" 240hz näyttö hintaan 230€. Itse tuli tuo ostettua. Nyt on toki vähän myöhäistä, ei tullut mieleen tänne laittaa.:smile:

2 tykkäystä

Hitto! Kerrohan kokemukset sitten, eiköhän toi tule vielä uusiksi jossain vaiheessa aleen, pitää seurailla!

2 tykkäystä

Telian kautta piti hakea Elisalta hinnanlaskua. Telia tarjosi sen 18,90 200M paketin+30€ lahjakortti 2v.
Elisalta winback 17,90€/kk sama nopeus ja 50€ lahjakortti pienen tinkailun jälkeen. Toki vain vuoden soppari. Neljä liittymää kuitenkin kyseessä, niin vuodessakin jotain järkeä.

4 tykkäystä

Kylpyhuone remontti tulossa. Joten suihkusetit, puukiuas, wc pönttö ja allas ja hana setti kiikaroinnissa.

Jimms ilmoitti juuri, että viettävät Black Fridayta kuten kuuluu, eli tarjoukset tulille 26.11. keskiyöllä. Hienoa, että näitäkin on vielä.

5 tykkäystä

Niin no tuossa on vaan se puoli, että parhaat kamat katoaa boteille sillä sekunnilla kun myynti avautuu ja normitallaajat jäävät nuolemaan näppejään.

Gigantti aloittaa huomenna

Tarjoukset ostettavissa myymälöissä ja netissä perjantaina 19.11. klo 10:00 alkaen.

Verkkokauppa on muuten mätsännyt osan näistä tarjouksista vaikka siellä ne eivät ole vielä BF-tarjousten alla.

Tp-Link AX10 osui Gigantilla silmään hinnalla 39€, jos joku tarvitsee asiallista perusmallin reititintä. WiFi6 löytyy ja on OneMesh-yhteensopiva. Ei käytännön kokemusta, mutta yleisesti Tp-Linkit ovat viime vuosina tarjonneet asiallista hinta/laatua.

4 tykkäystä