9.99 € / kk taitaa olla 1 teran listahinta?
Gigantissa Logitech PRO x Superlight -hiiri on 95 €
Tosin musta tulee varastoon vasta 30.11. Mutta eräkoon perusteella valkoinen rarempi.
https://www.gigantti.fi/search?SearchTerm=Superlight&search=&searchResultTab=
Jep. Kattelin kanssa, Verkkis myy kanssa 95e. Tota valkosta haen itte, on vähän erilainen.
Vielä odottelen perjantaihin, jos parempaa diiliä tulis vielä pihalle. Tuo 95e alkaa kyllä olla jo hyvä hinta.
Eihän toi halvalta kuulosta jos vuodessa maksaa sen verran, kuin pcloud niin kauan kuin pulju pystyssä. Lähinnä ajattelin jos haluais valokuvat siirtää talteen. Riittäis pienempikin tila. Mut kiitos vastauksista.
Saman tekstarin sain Elisalta. Tarvii varmaan täräyttää DNA:lle kaikki perheen liittymät ja katsoa, miten Elisa nokittaa. Kiitos vinkistä @Rixa
lisäys: puhelimella tilasin, niin tuli 12kk määräaikaisesta sopparista vielä 30€/liittymä dna:lle lahjakorttia sekä avausmaksut 4.90€ 0€.
Nyt vaan odottelemaan Elisan vastatarjousta.
Toinen vaihtoehto jos kk tai vuosimaksullista ettii
https://kuvat.fi/
Käytän itse k.o. palvelua, ei sekään halpa ole (500Gt 50e vuosi / 90e 2 vuotta). Tainnu 2010 vuodesta olla osoite tuonne.
Valokuvien ja varmuuskopioiden riesa täälläkin ratkaistavana. Ei ole suutarilla kenkiä tässä hommassa. Inhoan kuukausimaksuja, joten tuo for life/99 vuotta houkuttaisi. Muutenkin alkaa Googlen tila olemaan täynnä, eli sitäkin pitää kohta siivota tai maksaa. pCloud ratkaisisi myös tämän.
Itse käytän ulkoista kovalevyä kuvien ja varmuuskopion säilytykseen. Noin 50€ saa 1Tb ulkoisen levyn. Silloin ne on siellä omassa tallessa enkä joudu vuosi maksulliseen loukkuun. Lightroomistakin minulla on käytössä classic versio jolloin kuvat on fyysisesti minulla ei adobella.
Tässä Gigantin tarjous 2tb alle 60€.
K-Supermarketissa olisi “Super Black Week” ja kokonainen kirjolohi 7.99€ kilo. Wu-huu, mahtava viikko kerta kaikkiaan! Näen jo itseni mustan viikon jokailtaisilla juhlaillallisilla kala suussa.
Kyseiseen hintaan saa kokonaista lohta usein samasta putiikista ilman BlackWeekiäki Välillä lähtee laukalle noi muka tarjoukset.
Hys hys, ei pilata mahtavan kornia markkinatunnelmaa. Seuraavaksi varmaan onkin kalkkuna tarjouksessa torstain kiitospäiväksi. Siihen voisi laittaa iskulauseeksi vaikka “kiitoksia kaikille kaikesta, toivoo oman kylän kauppias-jumala”.
Ulkoinen kovalevy samassa kiinteistössä ei paljon lämmitä esimerkiksi tulipalon tapauksessa. Lähikopio on hyvä olla olemassa mutta toinen varmuuskopio pitäisi olla fyysisesti eri tilassa.
Elisalta soittivat pari viikkoa sitten, kun 24 kk:n sopimus (ei määräaikainen) on päättymässä. 200 M nopeus. Nyt jatkuisi hintaan 22,90 €. Sitten uusille asiakkaille taas joku alle 20€/kk tarjous. Taidanpa vaihtaa. Aivan sama onko 150 vai 300 M kun maksimi täällä mitattuna on 30-70 M.
Vuosi sitten kunnon hinnat tulivat varsinaisena perjantaina - itsellä 14,90€. Jos ei muuten onnistu niin siirto vetämään Moille.
Niin taitavat olla. Muksuille otettiin aikanaan noi Moin liittymät ja niissä oli koko ajan ongelmaa, vaikka DNA:n verkossa toimivatkin.
Ei se sinällään eurosta tai kahdesta ole kiinni, mutta mää olen periaatteen mies ja bisneksessä huolehtinut aina olemassa olevista asiakkaista uusien edelle. Sama ei näemmä ole kaikilla toimialoilla.
Ja nyt jos/kun vaihdan Teliaan, puhelin soi Elisan myyjien toimesta 20 kertaa päivässä…
6.95 maksan itse.
Moi-idea ei ollut sen erinomaisuudessa (kaverin perheellä kyllä toimii hyvin) vaan siinä että ainakin aikaisemmin se on ollut kilpailija jolle ei haluta menettää.
Pisti silmään ihan pätevän oloinen läppäri, joka Powerilla ja Gigantilla samassa 799 € alessa:
Näyttää speksien puolesta aika hyvältä paketilta?
- 8-ytiminen Ryzen 5000 -sarjan prossu
- OLED-näyttö
- 16 Gt keskusmuistia
- alumiinirunko
- miinuksena “vain” FHD-resoluutio ja Wi-Fi 6:n puuttuminen
ZenBookit ymmärtääkseni ihan tykättyjä pelejä, eli ei varmaan voi paljoa mennä vikaan, jos on tarvetta kompaktille läppärille, jossa hyvät värit ja kelvollisesti tehoa.
Hyvä paketti. 13" näyttöön UHD:sta on enemmän riesaa kuin hyötyä. Jos muistipiirit ei ole kolvattu kiinni ja massamuistille löytyy slotti, niin aika täydellinen paketti.
Notebookcheck sivustoa kannataa vielä vilkaista. Parhaat testit.
Katsellut jonkun aikaa Tiger of Swedenin yhtä kangastakkia (Aleric). Aiemmin kävi 400€, mutta nyt oli 350€ Booztissa niin lähti ostoon.