Loppuvuoden 2022 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät, jne

Mahtaako tästä saada päälle vielä sen Fan Club -alennuksen?

Tänään tosiaan Gigantilla muun muassa uusin änäri& fifa hyvällä alella esim änärin ps4 versio 29,95 ping ainakin @Tapparapojat55 :grin:

3 tykkäystä

Nordnetillä perinteinen jenkkiosakkeet ilman välityspalkkiota oikeana Black Friday -perjantaina 25.11.

4 tykkäystä

Tämä taitaa olla ainoa BF-tarjous, johon tänä vuonna tartun. Maksimivipu kehiin ja jenkkilään ISOSTI. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Museokortti 62 eurolla vuodeksi.

BLACK FRIDAY – Museokortit itselle ja lahjaksi nyt vuoden halvimpaan hintaan 62 € (norm. 74 €). Piristä arkea vuoden mittaisella pääsylipulla 350 museoon. Huipputarjous saatavilla vain verkosta.

Uuden Museokortin 12 kuukauden voimassaolo alkaa ensimmäisestä museokäynnistäsi.

7 tykkäystä

Kohtuuhintainen ja 5 vuoden takuu…

3,5 l. Suht pieni.

1 tykkäys

Pieni mutta vikkelä. Jos tuo ei riitä niin Lidl myy tuplapesällä.

https://www.lidl.fi/p/black-week/gourmetmaxx-tuplakiertoilmakypsennin/p49682

Loppuiko tämä jo ennen varsinaista Black Fridayta?

Olisi varmaan paikallaan ostaa uusi reititin, epäilen että etätyöyhteyteni ajoittainen pätkiminen saattaa johtua n. 5 vuotta ostamastani, silloin markkinoiden halvimpiin kuuluneesta reitittimestä. Voin toki olla täysin väärässäkin, en näistäkään asioista oikein ymmärrä.

Olisiko suosituksia? Tarve tosiaan etätyökäyttö, Teams-palavereita paljon.

Tässä muutama air fryer tarjous @Oijennus

Philips Essential Airfryer XL 125€

Cosori Air Fryer 5.5L XXL 104€

Philipsistä vielä 10€ pois hinnasta uutiskirjeen tilaamalla. Itse päädyin koon ja suositusten perusteella jälkimmäiseen (Cosori).

3 tykkäystä

Jaan tämän tänne tuolta io-tech:n foorumilta. Laatu tabletteja ainakin saatavilla melko edukkaasti. Vaatii tosiaan jonkin vaihtolaitteen, mutta aika vanhatkin on sinne näemmä kelvannut.

https://bbs.io-tech.fi/threads/samsung-galaxy-tab-s8-wi-fi-128-gt-290-eur.428619/

Tuote: Samsung Galaxy Tab S8, Wi-Fi 128 GT
Tarjoushinta: max. 290 € (126 GT) ja 340 € (256 GT). 5G malleja löytyy myös.
Normaalihinta: 500 € (Power, Gigantti ym bf tarjoukset)
Kauppa: Samsung Suomi | Mobiili | TV | Kodinkoneet
Voimassa: 18.-28.11.22 tai niin kauan kuin tavaraa on jäljellä.
Linkki: Black Friday 2022 | Tarjouksia ja alennuksia | Samsung Suomi
Promokoodi: 10 € alennus koodilla: bf2022

Kommentti tarjouksesta: Samsungin listahinta 800 € tabletille.

"Juuri nyt saat 300 € alennusta ja 200 € lisähyvitystä laitteesi vaihtoarvon lisäksi, kun annat vanhan laitteesi vaihdossa ostaessasi Galaxy Tab S8:n. "

Sain näyttösäröisestä Huawei P30 Pro:sta 200 € lisähyvityksen lisäksi 43 €. Lisäksi promokoodilla sai vielä 10€ alennuksen. Loppuhinnaksi muodostui 247 €. Verkkopankkimaksussa piti maksaa 290 € ja kun palauttaa Foxway:ltä erikseen tulevalla paketilla vaihtolaitteen niin saa vaihtoarvon(43 €) takaisin.

Huom. muistakaa lisätä ostoskorissa tablettia tilatessa ilmainen 6kk Vahinkoturva vakuutus.

3 tykkäystä

Koitin eilen tarjota tuonne Lenovo-tablettini sarjanumeroa, muttei kelvannut.

Itse kanssa tarjosin vanhaa Lenovoani tuonne ja lupasivat huimat 15€ hyvitystä. Ei kannata nähdä vaivaa asian suhteen. Tabletti kuitenkaan ei ole niin kovalla käytöllä, että kannattaisi vaihtaa tällä hetkellä.

2 tykkäystä

Ymmärsinkö oikein, että vaihtoarvon päälle tulee vielä joku lisähyvitys?

1 tykkäys

Juuri noin, eli vaihtoarvon lisäksi päälle tulee aina tuo 200€

Ei itsellänikään hyväksynyt numeroilla laittetta, mutta siinä on sitten linkki “ilmoita manuaalisti” tms. , siellä valitaan valmistaja ja laitteen malli

2 tykkäystä

Kiitos tästä vinkistä!

https://hinta.fi/3273374/samsung-galaxy-tab-s8

Samsung S8 tabletti 5g versiona tuli ostettua. Käytännössä toi eka alennus mikä sivulla on, tuo tuotteen bf päivän hintoihin. Sit Huawei p9 vaihdossa saa sen -200€ ja -18€ itse tuotteesta. Mulla oli vielä synttärikoodi sähköpostissa (-20%), jonka sai chatin kautta muutettua tähän sopivaksi. Tabletille tuli hintaa 305€.

Edit: Mulla herjas että wifi versiot on loppuun myytyjä toistaiseksi, nyt niitä taas olisi. Sekin olis mulle kelvannut… Noh, tällä mennään… :smiley:

1 tykkäys

Nyt kun tuli uudestaan näppäiltyä tuo juttu läpi, niin omalla kohdalla alennus olisi 215€ ja loppuhinta 285€. En tiedä mitä aluksi näppäilin pieleen, mutta näytti 300€ alen lisäksi vain 15€ lisää. Nyt meni kuten ylempänä kerrottu muidenkin osalta.

1 tykkäys

Jesh, tuolta kautta onnistui, eli kun ilmoittaa, että sarjanumero ei kelpaa niin painaa sitä sarjanumeroriviä niin aukeaa tuo manuaalinen valinta

300€ jouduin maksamaan väliä, Lenovo Tab 11 Plus lähtee vaihdossa.

2 tykkäystä

Kova tarjous :smile:

25 tykkäystä