Mahtaako tästä saada päälle vielä sen Fan Club -alennuksen?
Tänään tosiaan Gigantilla muun muassa uusin änäri& fifa hyvällä alella esim änärin ps4 versio 29,95 ping ainakin @Tapparapojat55
Nordnetillä perinteinen jenkkiosakkeet ilman välityspalkkiota oikeana Black Friday -perjantaina 25.11.
Tämä taitaa olla ainoa BF-tarjous, johon tänä vuonna tartun. Maksimivipu kehiin ja jenkkilään ISOSTI.
Museokortti 62 eurolla vuodeksi.
BLACK FRIDAY – Museokortit itselle ja lahjaksi nyt vuoden halvimpaan hintaan 62 € (norm. 74 €). Piristä arkea vuoden mittaisella pääsylipulla 350 museoon. Huipputarjous saatavilla vain verkosta.
Uuden Museokortin 12 kuukauden voimassaolo alkaa ensimmäisestä museokäynnistäsi.
Kohtuuhintainen ja 5 vuoden takuu…
3,5 l. Suht pieni.
Pieni mutta vikkelä. Jos tuo ei riitä niin Lidl myy tuplapesällä.
https://www.lidl.fi/p/black-week/gourmetmaxx-tuplakiertoilmakypsennin/p49682
Loppuiko tämä jo ennen varsinaista Black Fridayta?
Olisi varmaan paikallaan ostaa uusi reititin, epäilen että etätyöyhteyteni ajoittainen pätkiminen saattaa johtua n. 5 vuotta ostamastani, silloin markkinoiden halvimpiin kuuluneesta reitittimestä. Voin toki olla täysin väärässäkin, en näistäkään asioista oikein ymmärrä.
Olisiko suosituksia? Tarve tosiaan etätyökäyttö, Teams-palavereita paljon.
Tässä muutama air fryer tarjous @Oijennus
Philips Essential Airfryer XL 125€
Cosori Air Fryer 5.5L XXL 104€
Philipsistä vielä 10€ pois hinnasta uutiskirjeen tilaamalla. Itse päädyin koon ja suositusten perusteella jälkimmäiseen (Cosori).
Jaan tämän tänne tuolta io-tech:n foorumilta. Laatu tabletteja ainakin saatavilla melko edukkaasti. Vaatii tosiaan jonkin vaihtolaitteen, mutta aika vanhatkin on sinne näemmä kelvannut.
https://bbs.io-tech.fi/threads/samsung-galaxy-tab-s8-wi-fi-128-gt-290-eur.428619/
Tuote: Samsung Galaxy Tab S8, Wi-Fi 128 GT
Tarjoushinta: max. 290 € (126 GT) ja 340 € (256 GT). 5G malleja löytyy myös.
Normaalihinta: 500 € (Power, Gigantti ym bf tarjoukset)
Kauppa: Samsung Suomi | Mobiili | TV | Kodinkoneet
Voimassa: 18.-28.11.22 tai niin kauan kuin tavaraa on jäljellä.
Linkki: Black Friday 2022 | Tarjouksia ja alennuksia | Samsung Suomi
Promokoodi: 10 € alennus koodilla: bf2022
Kommentti tarjouksesta: Samsungin listahinta 800 € tabletille.
"Juuri nyt saat 300 € alennusta ja 200 € lisähyvitystä laitteesi vaihtoarvon lisäksi, kun annat vanhan laitteesi vaihdossa ostaessasi Galaxy Tab S8:n. "
Sain näyttösäröisestä Huawei P30 Pro:sta 200 € lisähyvityksen lisäksi 43 €. Lisäksi promokoodilla sai vielä 10€ alennuksen. Loppuhinnaksi muodostui 247 €. Verkkopankkimaksussa piti maksaa 290 € ja kun palauttaa Foxway:ltä erikseen tulevalla paketilla vaihtolaitteen niin saa vaihtoarvon(43 €) takaisin.
Huom. muistakaa lisätä ostoskorissa tablettia tilatessa ilmainen 6kk Vahinkoturva vakuutus.
Koitin eilen tarjota tuonne Lenovo-tablettini sarjanumeroa, muttei kelvannut.
Itse kanssa tarjosin vanhaa Lenovoani tuonne ja lupasivat huimat 15€ hyvitystä. Ei kannata nähdä vaivaa asian suhteen. Tabletti kuitenkaan ei ole niin kovalla käytöllä, että kannattaisi vaihtaa tällä hetkellä.
Ymmärsinkö oikein, että vaihtoarvon päälle tulee vielä joku lisähyvitys?
Juuri noin, eli vaihtoarvon lisäksi päälle tulee aina tuo 200€
Ei itsellänikään hyväksynyt numeroilla laittetta, mutta siinä on sitten linkki “ilmoita manuaalisti” tms. , siellä valitaan valmistaja ja laitteen malli
Kiitos tästä vinkistä!
https://hinta.fi/3273374/samsung-galaxy-tab-s8
Samsung S8 tabletti 5g versiona tuli ostettua. Käytännössä toi eka alennus mikä sivulla on, tuo tuotteen bf päivän hintoihin. Sit Huawei p9 vaihdossa saa sen -200€ ja -18€ itse tuotteesta. Mulla oli vielä synttärikoodi sähköpostissa (-20%), jonka sai chatin kautta muutettua tähän sopivaksi. Tabletille tuli hintaa 305€.
Edit: Mulla herjas että wifi versiot on loppuun myytyjä toistaiseksi, nyt niitä taas olisi. Sekin olis mulle kelvannut… Noh, tällä mennään…
Nyt kun tuli uudestaan näppäiltyä tuo juttu läpi, niin omalla kohdalla alennus olisi 215€ ja loppuhinta 285€. En tiedä mitä aluksi näppäilin pieleen, mutta näytti 300€ alen lisäksi vain 15€ lisää. Nyt meni kuten ylempänä kerrottu muidenkin osalta.
Jesh, tuolta kautta onnistui, eli kun ilmoittaa, että sarjanumero ei kelpaa niin painaa sitä sarjanumeroriviä niin aukeaa tuo manuaalinen valinta
300€ jouduin maksamaan väliä, Lenovo Tab 11 Plus lähtee vaihdossa.
Kova tarjous