Jaha, tartun täkyyn. Pistän mun sähkökiukaaseen lisää kierroksia.
“Kaikkia tilaamiasi tuotteita ei ole varastossa. Toimitamme kokonaistilauksen kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastoomme.”
Paskahousuilla mitää ratkaisuja oo.
Nopeesti on menneet. Postaushetkellä oli vielä 3kpl tilattavissa.
Black Fridayn ainoa oikea tarjous?
Polarilla on 20-30% alennuksia sykemittareista/kelloista. Osa hinnoista alittaa ainakin tämän hetkisen markettien hintatason.
Jos tarvetta parta tai hiustuotteille niin tässä mielestäni kova tarjous: yli 100e tilauksille -50%
Johtaako tämä siihen, että tinkivaraa on LIIKKEESSÄ jatkossa enemmän. Vai uskaltavatko tehdä sitä, verkkokaupan hyytymisen takia. Tuleeko verkkoon ja myymälään eri hinnat… Jännä nähdä.
Jimms.fi aloittaa omat BF tarjoukset huomenna klo 00, 08 ja 12. Tuotteet on jo nyt nähtävillä heidän sivuillaan, mutta ei hintoja. En ajatellut keskiyölle kukkua, mutta klo 8 voisi käydä katsomassa, jos saisi loput pelikoneen osat ostettua.
Hei, saattaa olla hölmö kysymys, mutta aina olen Black Friday ostokset tehnyt netissä. Nyt ajattelin käydä Gigantissa paikan päällä niin tiedättekö, että pätevätkö nettitarjoukset myös liikkeissä?
Ainakin aikaisempina vuosina oman kokemuksen mukaan on pitänyt.
Kannattaa kukkua keskiyölle, parhaat kamat menee heti kättelyssä. Aamulla ei ole kuin perus ylijäämäromppeet jäljellä.
Käyköhän niin että teleoperaattoreiden kartelli pitää, eikä liittymät tule tänä vuonna alennusmyyntiin? Kaikki edelleen apteekin hinnoilla, joita nostivat yksissä tuumin muutama viikko sitte (pl. Moi).
En tuosta Gigantista tiedä, mutta jos tuollainen rajoite olisi, ainahan sen ostoksen voi verkko-ostaa kännyllä pp.
Tää on kyllä mielenkiintoinen tapaus. Kartellia tosiaan mutta ei ne tuosta kiinni jää eikä mitään seurauksia tul. “Katsottiin toisten hinnat ja laitettiin samoihin”.
Nähtäväksi jää onko pysyvä käytäntö.
Kyllähän Suomessa kartellia löytyy. Esim. Poronkäristys on Lapissa aina 25€ oli ravintola sitten mikä tahansa.
Tältä se vähän näyttää, pitänyt tässä vaihtaa Elisalta Telialle, ajatuksena paketti Elisa+Discovery+ Total → Telia+CMore Total+, mutta ei näillä hinnoillla enää kannata.
Vähän näyttää tarjoukset siltä että ainoa johon tänä(kin) vuonna tulee tartuttua on tuo Nordnetin jenkkiosakkeet ilman välitysmaksuja.
Google Storessa alennuksia ja ainakin Chromecast GTV HD on markkinoiden halvin 33€.
Minulle tuli Elisalta joku Black-tarjous. Oli joskus Elisan liittymä tilattuna, mutta päädyinkin sen 14 vrk aikana pitäytymään Telialla. Liekö sitten niin, että tarjouksia tulee vanhoille / menetetyille asiakkaille.
En ole liittymien hintoja yhtään seuraillut, joten en tiedä, onko tarjouksissaan tolkkua. Halvoilta eivät vaikuta.
12kk määräaikainen Huoleton 10M - 24,99 € 12kk, jonka jälkeen 26,99 €
12kk määräaikainen Huoleton 5G 300M - 31,99 € 12kk, jonka jälkeen 34,99 €
Jälkimmäinen Huoleton 5G 300M “salainen tarjous” juuri minun numerolle 29,99 € 12kk, jonka jälkeen 34,99 €
Kaksi vuotta sitten BF-viikolla kilpailuttamalla sai rajattoman 150M 14,90€, joten ihan merkittävää inflaatiota tässäkin.