Loppuvuoden 2023 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät jne

Joo, on aika hiton työlästä selvittää mikä on tarjous ja mikä “tarjous”. Tähän tarvitaan hintavertailupalveluita.

Itsellä skoopissa on urheilukello. Polar Pacer on Gigantissa tulossa 129€ hintaan ja on sillä ihan vaihtoehto. Hinta on historian halvin, joskin XXL on myynyt sitä kerran aikaisemmin samaan hintaan viime heinäkuussa.

1 tykkäys

Onko kukaan löytänyt mitään hyviä tarjouksia koskien Sonyn telkkareita tai soundbareja? Mitään top end / high end tuotteita en etsi, mutta hyvään tarjoukseen voisi aina tarttua kun TV täytyy kuitenkin uusia lähiaikoina.

Nyt näyttää olevan Elisallakin tuohon 699€ hintaan. Tuossa on muuta puhetta ollutkin tulevasta 12 mallista niin taidan jäädä edelleen odottamaan kuinka paljon tiputtaa OP hintoja. Uusi puhelin itselläkin hakusessa kun nykyinen Huawein P20 pro on julkistaisesta asti ollut kätösessä. Muuten ei mitään vikaa mutta akku kyykkää niin että useamman kerran päivässä pitää olla piuhassa.

OP 11 päivän hinta nyt parhaillaan 599€ DNA:lla:

Itse en vielä tuohon kelkkaan lähde. Saapahan nähdä olisiko vuodenvaihteen tienoilla hinta tippunut 500€ tietämille, vai jääkö luu käteen.

Joo tämä tuo pienemmän muistin versio tosiaan. Itse puhunut siitä isommasta :grin:

2 tykkäystä

Tulee varmaan haettua uusiksi käyttökuulokkeiksi AirPods Prot, lähtee nyt hintaan 229€, hintahistorian aikasempi alin hinta ollut 274€, eli ihan OK alennus. Itsellä vielä firma maksaa 50% vastamelukuulokkeiden hinnasta, eli mukavasti jää itselle 115€ vain maksettavaa. :+1:

Veikon koneella oli Universumin parhaat tarjoukset! :thinking:

2 tykkäystä

Juttelin erään kauppiaan kanssa viikonloppuna. Kauppa ei käy entiseen malliin ja varastot pullistelee. Ihan hyviä poistoja saattaa tulla hyviinkin tarjouksiin varastojen takia. Kannattaa toki olla hintatietoinen tässä(kin) hulinassa.

1 tykkäys

Vähän isompi LCD -myös tarjouksessa - ei sentään yli 100" -mennä vielä…

Samat oli supinat kesäkaudella rätissä ja urheilutarvikkeissa – kuulemma koronan logistiikkasolmujen jälkeen olisi tankattu varastoja kuin Tillu Koskela, mutta sitten kauppa hidastuikin. En kuitenkaan itse havainnut huippualennuksia/ns. pakkomyyntiä.

Onko täällä ihmisiä ketkä juo noccoa? Odotuksia että tuleeko johonkin tarjoukseen?(fitnesstukku kamppis tiedossa)

Kameratorilla alkoi Green Week. Tilasin kaksi vanhaa objektiivia, joista molemmista oli 70% alennus. Maksoivat toinen noin kympin, toinen noin 50€ ja postitus noin 7€ siihen päälle.

Eli tuolla voi tehdä nyt löytöjä. Useissa tuotteissa on 15% ale mutta toisissa tosiaan jopa 70%. Suosittelen, jos olet kameraharrastaja.

Edit. Tilasin kolmannenkin objektiivin, sellaisen, jota olen ennenkin tuolla katsellut, mutta en ole halunnut siitä 200€ maksaa. Mutta nyt sen ostin, kun sain kuudella kympillä. :slightly_smiling_face:

Edit. 2. Nopeaa toimintaa. :+1: Sähköpostiin tuli ilmoitus, että molemmat lähetykset ovat jo matkalla. (Usein sellainen on tullut vasta seuraavana päivänä. Huomenna voisi jo päästä hypistelemään ostoksia.)

Edit. 3. Perille tulivat vajaassa vuorokaudessa tilauksen tekemisestä. :camera:

8 tykkäystä

Prismoissa valtakunnalliset AO-päivät ke-su eli 19.11. asti. Käytännössä siis käyttötavaroista (lelut, vaatteet, liikuntatarvikkeet yms.) -15% S-Etukortilla. Jonkun verran myös ruokapuolella kampanjan aikana tarjouksia.

3 tykkäystä

BilleBeinolla alkoi tänään black fridayn alennusmyynnit, paljon jopa -70% löytyy tavaraa, ja valikoimaa ja kokoja ainakin aiemmin tänään oli että pystyi oikeasti tekemään hyviä löytöjä

7 tykkäystä

Afterdawnin Black Friday -hintavertailusivu:

Powerin tarjoukset:
https://www.power.fi/tarjoukset/blackfriday/

Pisti silmään tämä pelinäyttö:
https://www.power.fi/tietotekniikka/naytot/tietokonenaytot/cepter-e-sport-pro-28-4k-pelinaytto/p-2319457/

28" 4K 144 Hz IPS-pelinäyttö 369 €. Powerin oma merkki toki, mutta 5 vuoden takuu ja 60 päivän palautusoikeus. :man_shrugging:

1 tykkäys

Hmm kiinnostava, kukahan tuo valmistaa :face_with_raised_eyebrow: oma näyttö alkaa olla aika vanha, tekisi melkein mieli ostaa.

Polarin omassa verkkokaupassa olisi useasta mallista Blackweek -tarjouksia. Yleensä suorat verkkokaupat lyövät alennettunakin kovempia hintoja kuin esim. Gigantit/veikonkoneet yms.

Kannattaa verrata näitäkin vaikka Verkkokauppa.com:in tarjouksiin.

1 tykkäys

Ulkoiluvaatemerkki Revolution Race aloitti BF:n “hiljaisesti” lähettämällä linkin ja koodin ensin vanhoille asiakkaille. Yritän toimisiko se silti tässä. Koodilla “VIP” alennukset -25-60%. Hyviä kuoritakkeja näyttäisi ainakin olevan tarjolla järkihintaan.

RVRC myy ihan hyvää tavaraa, olen ostanut paljon, mutta heillä on aina joku kampanja päällä, eikä apteekin hinnalla osta varmaan kukaan. -30% ja siitä alaspäin on käypä hinta.

RVRC / BlackFriday VIP

@eetoli Kiitos, ihan kilpailukykyisiä tärppejä Polarilla, joita kannattaa tutkia. Pacer-kellot ja vanhempi Vantage M2 ainakin vaikuttavat tiukasti hinnotelluilta.

Ei nyt suoranaisesti mene otsikon tarjous kategorioiden alle.

Golf Sky ollut noin viikon verran konkurssimyynti, jossa tällä hetkellä 60-80% alennus ovh hinnoista.
Tämän hetken infon mukaan auki ainakin torstaille tai kun tavaraa riittää.

Esimerkiksi
Ylivuotiset mailat -80%
Demomailat -70%
Muut mailat -60%
Vaatteet -80%
Kengät -70-80%

Eilen viimeksi kävin ja tavaraa oli vielä jonkun verran, mistä tehdä vielä hyviä löytöjä.

Itse olen ostanut
Driverin, wedgen, hanskoja, kengät

Vielä kyttään yhtä rautasettiä ja hybridiä/väyläpuuta, jos prosentit nousee.