Mistä golfskysta? Pk-seudulla oli heti konkka-alejen avauspäivänä jonot vaikka kuinka pitkät. En lähtenyt jonottelemaan.
Kolmenkulma Nokia. Jonoa oli ensimmäisenä päivänä tiistaina ja lauantaina eniten. Paljon on kamaa myyty, mutta vielä voi löytöjä tehdä.
Tappara legenda Sami Venäläinenkin pongattiin ostamassa mailasettiä.
Itse kanssa kävin viime lauantaina. Prosentit oli kovia, mutta oli myös listahinnat hilattu melko korkeaksi ja ne mitä itse googlettelin, niin sai melkein samaan hintaan muualtakin. Ei ollut ns. isoja rahallisia alennuksia ainakaan niissä tuotteissa mitä itse katsoin. Tarkkana saa olla ja varmaan nyt jäljellä olevat saa ihan kelpo hintaan, kun prosentit nousseet.
Kyllä, aina kun alennukset ovat ovh hinnoista pitää olla tarkkana. Ovh hinnoilla kun kukaan ei normaalisti myy.
Omat ostanut vasta tällä viikolla, kun prosentit nousi.
Sen verran pitää viilata pilkkua, että ovh ei ole ollut vuosikymmeniin käytössä tai edes lainmukainen. Kyseessä on siis vanha, yleensä maahantuojan tai tukkurin määrittämä ohjeellinen vähittäismyyntihinta.
Nykyään se on suositusmyyntihinta smh, jonka voi vetää vaikka hatusta.
Näinhän se taitaa olla.
Lisäksi mainittakoon, että tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta eikä ole takuuta voimassa.
Periaatteessa voi yrittää valmistajalle reklamoida takuita, mutta todennäköisesti turhaan.
Tuotteen myyjä vastaa takuusta, yrittävät usein laittaa asiakkaan valmistajan tai maahantuojan puheille, mutta niin ei saa tehdä. Vaikka varsinaista takuuta ei luvata, myyjä on silti vastuussa tuotteen virheistä.
Takuun voi antaa tavaran myyjä, valmistaja tai maahantuoja. Myyjä vastaa aiemman myyntiportaan, kuten valmistajan tai maahantuojan, antamasta takuusta aivan samoin kuin omastaankin. Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa.
Tässä Golf Sky asiassa kyse konkurssimyynnistä, jossa mitä todennäköisimmin myyjä menee konkurssiin.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/konkurssi/
"Mikäli tavaran myyjä on mennyt konkurssiin, voit valittaa virheestä tavaran valmistajalle, maahantuojalle tai muulle aikaisempaa myyntiporrasta edustavalle yritykselle.
Jos virhe on syntynyt valmistajasta tai maahantuojasta riippumattomasta syystä vasta sen jälkeen, kun tavara luovutettiin myyjälle, ne eivät ole vastuussa virheestä."
Ihan kaikkiin tarjouksiin ei kannata tarttua.
RVRC myy hinta-laatusuhteeltaan aivan erinomaista tavaraa. Hyvin istuvia, erittäin kestäviä ja toimivia kamppeita aktiivisille ulkonaliikkujille+toimii ihan rennossa vapaa-ajan vietossakin.
Takkia katsellut niin pitää kokeilla tuo koodi jos mieluisa malli löytyy👍
Siellä näytti olevan tuo Cyclone takki, joka oli pitkään niiden kärkimalli. Olen takin nähnyt ja on hyvän ja jämäkän oloinen hardshell. Huom, mitoitus siinä on väljempi kuin merkillä yleensä - mahtuu untsikka väliin lämpökerrokseksi. Varmaan kohta avaavat alelaarit kaikille ja silloin yleensä koot loppuu nopeasti.
Olen ko. takista pitkään haaveillut, mutta nyt pitää vähän kiristää vyötä ja pärjätä vanhoilla.
Tuo Polarin kampanja vaikuttaa hyvältä ja saatan sittenkin pysyä merkissä. Pacerin ja Pacer Pron hinta markkinoiden halvin ja ilmainen toimitus. Siinä saa reilulla satasella aika hyvät urheiluominaisuudet.
Tuohan riippuu täysin ihmisestä. Itse olen tuuliheinä niin vaikkapa parkaa ostaessa suurin osa on telttoja.
Olisi tarvis uudelle MacBook Airille tai MacBook Prolle. Vanha Air on palvellut erinomaisesti jo kymmenen vuotta, mutta alkaa väkisinkin olla käyttöikänsä ehtoopuolella.
En ole ikinä näitä black friday -hommia erityisesti harrastunut tai seurannut, joten kysymys: Ovatko mainitut Applen tuotteet yleensä näiden tarjoushulluttelujen piirissä ja jos ovat, onkohan kenellekään osunut mitään pikeita tarjouksia silmiin?
Parkatakin kuuluukin olla enemmän teltta kuin slimfit. Se kuitenkin on lähtöjään inuiittien kerrospukeutumisen päällimmäinen kerros. Kylmissä oloissa jokainen vaatekerta on hyvä olla väljä. Kyseessä ei siis ole parkatakki jos se istuu hyvin.
Stadium aloittaa varsin pehmeällä kampanjalla, eli kengät -25%.
Itselle RVRC:n housuissa ja takeissa on tyypillisesti liian pitkät puntit ja hihat, vaikka minkään muun merkin kanssa ei ole ongelmia. Esimerkiksi Peak Performance, Helly Hansen, Haglöfs, Fjällräven, North Face yms. osuvat kaikki M/L-kokoisina ja täten pidän niitä paljon paremmin istuvina. Ja palautekommenttien perusteella en ole ainoa.
RVRC kyllä kannattaa tosiaan odotella tarjouksia. Aina käytännössä “paremmatkin” tuotteet -30 % tarjolla, kun jaksaa odotella. Ja ensiostaja saa myös alennusta, kun tilaa uutiskirjeen.
RVRC mitoitus on tyypillisesti hoikka ja slimfit mallit todella kapeita. Pituus sinänsä vastaa hyvin odotuksia vs. muut merkit. Pitää myös huomioida, että mitoitukset ovat toiminnallisia - esimerkiksi laskettelussa ja pyöräilyssä hihoissa pitääkin olla pituutta, tai ranteet vilkkuu paljaana.
Mutta poikkeuksiakin on mitoituksen kapeudessa, kuten haaveilemani Cyclone takki, johon on varattu tila talvikäytön lämpökerrokselle.
Playstation Plus -jäsenyydet jälleen BF-alessa (17.11-27.11):
Tilauspalvelun 12 kuukauden jäsenyyden voi napata tapahtuman ajan enintään 30 prosentin alennuksella. Myös nykyiset PS Plus -tilaajat voivat saada 25 prosentin alennuksen päivittäessään tilaustaan PS Plus Extraan ja 30 prosentin alennuksen PS Plus Premiumiin päivityksen yhteydessä.
Telian kaupassa alkoi nyt. Tarjolla kaikkea digikampetta. Ainakaan kelloissa en heti bongannut mitään mihin kannattaisi syöksyä.