Loppuvuoden 2025 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät jne

Nordnetin perinteistä Black Friday -tarjousta ei taida olla tänä vuonna? Ei ainakaan mitään mainintaa missään.

Pariin hankintaan olen jo sortunut.

Telialta Apple Airpods 4, hinta 99 euroa. Jostain syystä lapset haluavat tunkea noita korviinsa.

Helsingin Sanomat digitilaus + viikonlopun paperilehdet, hinta 11,95 euroa / kuukausi, kuuden kuukauden ajan. Tuolla kuukausihinnalla saa kioskilta yhden irtonumeron, ainakin kuukausiliitteen ilmestymispäivinä.

2 tykkäystä

Ite ostin parilla tonnilla kylppäriin kalusteita ja sen semmoisia.

Täällä on välillä puhuttu pilvitallennusratkaisuista ja muista tavoista hillota isompia määriä dataa (valokuvia yms.)

Nyt saa pCloudilta 1TB sveitsiläistä pilvitallennustilaa 199€ / life (99 yrs). 2TB irtoaa 279€.

Itse ostin tuolta 500GB muutama vuosi sitten.

Muistaako @bastardo kuka asiaa hiljattain pohti täällä?

5 tykkäystä

Toisaalla tätä oltiin kysytty aspalta ja vastaus oli ollut, että BF-tarjousta ei tänävuonna tule

1 tykkäys

Millä tuonne voi tuupata tavaraa? Saako jonkun verkkolevymountin vai tarviiko olla joku sovellus? Vähän houkuttelisi (kryptatuksi) varmuuskopiosäilöksi.

Edit: rclone pitäisi näemmä toimia. :thinking:

Finnlinesin menopaluulipussa tienattu 500e säästö bf hinnalla :+1:

2 tykkäystä

Itse käytän Linux clienttia ja joskus nopeasti kokeilin Android appia. Appilla saa esim kuvat puhelimesta menemään automaattisesti.

Muistaakseni on myös valmis toiminto jolla imaista Googlesta kamat.

Vähän yksinkertaiset sovellukset, mutta works for me.

Oli muuten Verkkokaupan päätarjoukset aikalailla samaa tasoa ku toi Liigan tiedotustilaisuus.

17 tykkäystä

Kiitos tästä viestistä.
Olisi jäänyt Hesari tilaamatta.
Itse tartuin pelkkään Digi+ tilaukseen 6kk 5,95€/kk.

2 tykkäystä

Nope, mutta pCloudin pitkäaikaisena käyttäjänä voin suositella. Varsinkin hyvin toimiva Linux client on harvinaista herkkua.

@ozzi oma client niin kuin Dropboxista lähtien kaikissa muissakin systeemeissä. Joo, jos haluaa loitsuttaa Linuxissa jonkun Rsyncin niin varmaan sekin onnistuu, mutta noiden client on Linuxissa ladattava tiedosto joka suoritetaan käynnityksessä ja se mounttaa tuon pilvitilan omaksi levykseen ja kaikki mitä sinne kopsataan ladataan pilveen. Noilla on palveluna salattu kansio pilvitilan sisällä, jonne voi laittaa sensitiivisen datan ja se avataan tuon clientin kälin kautta. Mihinkään muuhun kuin tuohon ja itse clientin päivittämiseen en itse sitä clientiä tarvitse.

E: paitsi, että tarvitsempa, MFA:n koodit tulee tuohon clientiin

2 tykkäystä

Ps5 metsästävät niin Gigantilla ja Powerilla nyt tarjouksia, levyasemallinen 1teran malli uusimmalla Fifalla (tai siis Fc26) niin nyt 469 (599ovh) ilman levyasemaa 825gigan muistilla oli 369

3 tykkäystä
  • Stadium kaikki -25% kun ostat 2 tuotetta.
  • Intersportissa tekstiilit -30% (Plussa tai jäsenyys)
  • Gigantissa Philipsin 6,2L air fryer 89,90€
  • HockeyBase kaikki väh. -20%
1 tykkäys

Kauppalehdeltä taas perinteinen tarjous. Digiä loppuvuosi ja ensi vuosi 99€.

1 tykkäys

Google Streamer (Chromecastin seuraaja) all time low 79€ DNA:lla.

2 tykkäystä

The Athletic -lehti diginä 10€/vuosi tai 1€/kk. Hinta voimassa ensimmäisen vuoden. Vahva suositus tälle :+1:

6 tykkäystä

Asics valitut lenkkitossut -25%

BSTN store lisäale -25% kaikista tuotteista (myös jo allenetuista). Itse löysin esim Norse Projectilta housut semmoisella 60% alella. Paljon tuotteita joista harvion mitään alea saa.

Itse kun en perillä ole pelikoineista niin tarviiko tota levyasemaa johonkin? Voisi pukin konttiin miettiä tuota.

Täällä konttiin pääty levyasemallinen versio. Voi ostaa pelejä ja myydä ne ja katsoa Blu-ray-elokuvia. Eli eihän se levyasema mikään pakollinen ole, mutta omasta näkökulmastani hyödyllinen.

2 tykkäystä

Jos levyasemaa ei ole, joudut ostamaan käsittääkseni kaikki pelit PS-storesta. Ainakin vanhoina aikoina (PS4 aikoihin, kun itsellä oli PS), PS-store oli selvästi kalliimpi paikka ostaa pelejä kuin vaikka Gigantti tai Power. Esim Fifasta ja NHL:stä joutui maksamaan 30-40€ enemmän PS-storesta ostettuna –> levyasemmalinen maksaa itsensä takaisin ajan kanssa.

1 tykkäys