Loppuvuoden 2025 alennusmyynnit: 11.11., Black Friday, välipäivät jne

Kyllä tuolla lukee, että:

… kortille ladatun arvon voi käyttää osissa, kaikissa ravintoloissamme.

Eli ei Nokia Arenan ravintoloita ole suljettu pois.

Tuolla ei myöskään lue, että lahjakorttia ei voisi käyttää myös alkoholiin, jos vaan kortin käyttäjällä on ikää.

1 tykkäys

Tämä oli ehkä se tärkein pointti. :joy:

1 tykkäys

Ainakin 13” M4 Air alkaen 799 € kuulostaa melko edukkaalta, ja hintaseurannan mukaan all time low.

Samaan hintaan myös Verkkis ja Gigantti

3 tykkäystä

Tämän löysin ite Nohon sivuilta

Verkkokaupastamme ostetut lahjakortit eivät valitettavasti käy maksuvälineenä Rovaniemen ja Salon Hook-ravintoloissa eikä Nokia Arenan tai Helsingin Messukeskuksen ravintoloissa.

edit. Ja myös @Helbendeerus tämä nosto

8 tykkäystä

Norwegianilla jopa -30%. Voisi lähteä Marokkoon lämmittelemään, suorat lennot Helsingistä 70€/suunta. Tai Gran Canarialle 76€/suunta.

Hauska sattuma. Eilen katselin hintoja ja silloinkin oli ”ale” käynnissä. Nyt eilisistä alennetuista hinnoista annettu vielä lisäalea. Eli vanha alehinta onkin uusi normaalihinta.

https://www.norwegian.com/fi/black-friday?utm_source=meta&utm_medium=paid-social&utm_campaign=nas_sal_2025_48-49_allroutes-l3&utm_id=120236516999340604&utm_content=120236517048870604&utm_term=120236516999350604

1 tykkäys

Mää voisin olla kiinnostunu 65" töllöistä jos hyviä löytyy. En tiedä mikä LED sen pitäis olla ku on oota ja quuta ja ties mitä. Mutta jos hyviä hintalaatusuhdetöllöjä tulee vastaan, laittakaa linkkiä ja vinkkiä.

Nihkeästi on mitään hyviä tarjouksia löytynyt mutta muutama ihan kelvollinen tullut napattua. Molemmat etukäteen suunniteltuja.

• Särkänniemi 43/40e per avoin ranneke. Normaalihinta päälle viiden kympin.
  • Valotehtaalta erinäisiä lamppuja -50%. Hyvä kauppa nopeilla toimituksilla.

Levarin olin varautunut ostamaan mutta säästyi rahat kun en löytänyt mieleistä alennuksessa.

M4 Macbook Airit pisti myös silmään poikkeuksellisen hyvässä alessa mutta itsellä ei tarvetta.

Itellä tämä sama 55 tuumaisena ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Verkkokaupassa nyt 899€

Samsung 65" Q80D – 4K QLED TV

Katselen urheilua ja elokuvia ja kummassakin toimii omaan silmään hyvin.

1 tykkäys

Gigantissa on 849€ Samsungin qled miniled töllö. Olisiko tuo sitten paras BF tarjous tuossa kokoluokassa?

1 tykkäys

Powerissa samaa hintaluokkaa:

Ostin keväällä juuri tämän telkkarin ja juuri Verkkokauppa.comista ja juuri tuolla samalla hinnalla!
Ei mitään valittamista laitteessa, mutta ei ehkä huikein tarjous, kun puoli vuotta sitten sai jo samaan hintaan.

3 tykkäystä

Mainitaan nyt rättikumppanimme Bille Beino, jonka alesta saa collaria ja muuta oikeasti kunnon rabatilla. Yleensä heillä on vielä ollut myös Brick Monday, jossa uusia tarjoustuotteita.

Kuluttajariitalautakunta on käsitellyt useita tapauksia, joissa myyjät ovat peruneet Black Fridaysta ostetun tuotteen toimituksen. IS käy läpi niistä kolme.

Ikaalisten kylpylään kanssa ihan hyvään hintaan huonetta, jos pieni kylpyläloma kiinnostelee. Esimerkiksi rempatut Lofti WOW-huoneet kahdelle hengelle hintaan ~95e. Tämä sisältää majoituksen lisäksi aamupalan, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön. Päiväkohtaista hinnoittelua, ja täytyy käyttää ensi vuoden alkupuoliskolla.

Ikaalinen Spa

2 tykkäystä

Elisalta tuli tarjouslehtinen koskien heidän BF tarjouksia. Kyseisen puhelimen hinta laskenut 50e siitä kun ton pari kk sitten ostin (omani maksoi 249e). Olen tyytyväinen k.o. puhelimen käyttäjä, k.o. puhelimessa on One+ “Shelf” toiminto jossa mm askelmittari, mikä ainakin itsellä on päällä jatkuvasti, enkä täten tarvitse erillistä kelloa (käytän perinteistä aikarautaa ranteessa).

Hinta nyt 199,00e (tarjous alkaa tänään klo 18 tms).

Jos olet etuasiakas hinta on 149,00e.

4 tykkäystä

Verkkis julkaisee päätarjouksensa klo 21 ja myynti alkaa samalla:

Hienoa, nappasin tämän.

Eilen meinasin tilata 199€ hinnalla. Onneksi maltoin ja linkkasit tämän. Kiitos.

3 tykkäystä

Ollos hyvä, olen tosiaan pitänyt luurista (tämä on kolmas One+ mitä minulla on käytössä). Applikaatiot toimivat hyvin (tuo Shelf, sitten päivittäisessä käytössä esim Spotify, ja muitakin appiksia), joten oman kokemukseni pohjautuen tässä saa varsin pätevän perusluurin huokealla hinnalla.

2 tykkäystä

On muuten todella tehokas prosessori tuossa 149€ kalikaksi. Pistää jopa houkuttelemaan.

OnePlussassa tosin hiertää yksi asia - kiinalainen omistuspohja (BBK Electronics). Mitään näyttöä asiasta ei ole löytynyt, vaikka jenkkilän viranomaiset ovat huolissaan. Minä ainakin olen Kiinalle näreissäni, mm. Suomenlahden tapahtumien johdosta.

Mutta hinta/teho -suhde on tässä luurissa tosi kova ja päivityslupauskin riittävä.

The lawmakers said a recent analysis by a commercial company provided to the committee indicates that these devices may potentially collect and transmit extensive user data – including sensitive personal information to servers under Chinese jurisdiction without explicit user consent.

Juuei OnePlussalle.

https://www.reuters.com/sustainability/boards-policy-regulation/lawmakers-want-us-commerce-department-probe-chinese-smartphone-maker-oneplus-2025-06-27/

4 tykkäystä

Onko kyseisessä mallissa pocket modea vielä olemassa? Itsellä vanhempaa mallia oleva mistä sitä ei saa edes pois päältä. Aivan järkyttävän raivostuttava ominaisuus.

1 tykkäys