Maailmanmestaruussauna 2019!

Mörkölän bailuja odotellessa voisi mennä taas nyt mestaruussaunaan. :finland::muscle:

Ei hyvää mahan täydeltä! Upea tilaisuus! JVG, sulatan, ehd paras näistä “puhelaulajista”!

Ps. Kukas se oli se alkupuolella laulanut Nora? Kähee Gimma!

1 tykkäys

Sen kuuluukin olla, muuten sen varovaisen toiveikas ja tulevaisuuteen luottava sävy ei tulisi esiin.
Tää nyt on vähän sellainen maa, ettei sen historiasta saa kauhean iloisia lauluja aikaan. :slight_smile:

2 tykkäystä

Vaikak Torikka on hieno oopperalaulaja, niin jäin kaipaamaan Pentti Hietasen vetämänä Finlandiaa ja tietenkin siihen pääle, Kun aika on.

3 tykkäystä

Lempäälässä on juhlat Marko Anttilalle ja Jenni Hiirikoskelle. Ette muuten usko, mutta olen pelannut molempien kanssa samassa joukkueessa.

Eikun, olen tämänkin tainnut jo kertoa.

5 tykkäystä

Nimenomaan, todella vaikea sävellys päästä mukaan. Se oli siinä tekstissäkin aika hyvin perusteltu. Kansallislaulun on hyvä olla ytimekäs ja semi helppo.

1 tykkäys

Oliko miesten vai naisten joukkue?

Miesten ja sekajoukkue.

Semmosia sekajoukkueita olekaan. Tunnusta nyt vaan

Ai näinkin saa lapsenvahdit hankittua. Tiesin kyllä palstan yltävän moneen mut että tähänkin. :blush:

8 tykkäystä

Joo. Minäkin melkein osaan Yhdysvaltain kansallislaulun ulkoa ihan vain siksi, että seuraan niin monia eri urhelukisalähetyksiä. Ja se kappale on niin helppo.

1 tykkäys

Noora Louhimo. Vetäs kyllä upeasti Kim Carnes/ Heart kasarirock tyylillä biisinsä. Ehdottomia tän illan huippuja.

Sytyin häneen.

3 tykkäystä

Mee sanoon toi kaikille lattarimaille. Ne tirolilaispimputukset helvetistä on sellasia sekamelskoja, että on naurussa pitelemistä kun katsoo jotain urheilijoita, jotka koittaa vetää kansallislauluaan. :smile:

1 tykkäys

No mutta tämähän meni Tampereelta kokolailla putkeen. Tapahtumassa oli rivakka tempo ja artistit vaihtuivat tiuhaan, niin että muodostui kompakti paketti.

Voisikohan tuotantotiimi vähän käydä konsultoimassa Ratikka-allianssia?

7 tykkäystä

Jenni Hiirikoski on käsittääkseni ensimmäinen tyttö Lempäälässä, joka on päässyt pelaamaan koulujen välisiin kiekkoturnauksiin. Taisi olla silloin kakkosluokalla. Uranuurtaja jo silloin.

6 tykkäystä
3 tykkäystä

Tulee kyllä ikävä tätä joukkuetta vielä. Jouekkuetta. :heart:

2 tykkäystä

JVG on vähän erikoinen orkesteri että heidän tuotannossa on myös ainakin jokunen biisi ns. hyvää räppiä. Sitten on nämä radiohitit ja vekaroille suunnatut lastenlaulut. Ei ne maamme kärkeä ole lajissaan, mutta ei niin huonoja kuin välillä vaikuttaa.

Vitsi, nuo kun tekis pikkustretsin.:))

Mitä itse olen huomannut niin ikävä kyllä live-esitykset eivät vaikuta olevan heidän vahvin puolensa.

2 tykkäystä