Maailmanmestaruussauna 2019!

JVG kyllä semmosta posia, että taustamusat ja soundit ei ole ainakaan minusta kauheen geneerisiä. Äijillä on aika hyvä äänikin, vrt esim Cheekkiin jonka suosiota en tajua. Ihan hyvin tuo JVG uppos tänään

3 tykkäystä
2 tykkäystä

En kyllä tykkää kummastakaan, mutta kyllä mielestäni Cheek parempi on mitä tulee räppäämiseen, ja muutenkin useampi “kuunneltava” biisi mitä JVG:llä. Toki nämä on makuasioita, kuitenkin itse lähinnä rockin ystävä niin ehkä vaikea verrata. Ainoa JVG biisi, mistä itse digannut (toki nyt jo loppuunkulutettu) popcorni ainoa hyvä biisi, jossa siinäkään soundi ei ollut JVG:n oma. Toki vaikea näin suomiräpin ei niin fanina on vaikea arvioida. En oikeen kyllä ikinä tykännyt näistä kaupallisista artisteista. Paitsi rockista. <3

Pitää lisätä tähän loppuun vielä, että ymmärrän hienosti, että tällaisissa juhlissa nämä artistit esiintyy. Kansalle uppoaa. Tai ainakin pelaajille.

1 tykkäys

Alkaa kuulostamaan siltä että jonkun genreen perehtyneen pitää avata suomiräpille oma ketju.

JVG on kekkereissä pelaajien kutsumana joten pulinat pois. Mukavan nöyrästi ottivat YLEn haastiksessa kunnian vastaan.

5 tykkäystä

Määkään en kyllä suomiräpistä tosiaan diggaa, omat suosikki genret on kaukana 70 & 80 luvulla jne. Mutta on selvä että mainstream räppi artisteja kansanjuhliin kutsutaan, koska ne artistit on nk. pinnalla , nuorempi väki tykkää

1 tykkäys

Mullekin kyllä Cheek kuulostaa 1000x paremmalta kuin nämä monet, monet muut.
Mutta minä en ymmärräkään rapista yhtään mitään, kuuntelen vain että missä biisissä on melodia ja saako sanoista selvää.

50-, 60- ja 70- lukujen musiikki on mun juttu.

Eiköhän se siitä taas tässä ketjussa.

4 tykkäystä

@ljpp näyttää esimerkkiä teille. Yllättäen löytyy tällainen ketju:

Mörkö biisi on tässä ketjussa parasta, mutta em. ketjussa se ei välttämättä toimi.

1 tykkäys

Katellaan kuin käy.:smile: Ainakin kannattaa yrittää.
@Treppu olisi saanut tästä projektin mutta taisi olla töissä?:laughing::laughing:

4 tykkäystä

Jos oltais oltu otilla, niin me oltais tarjottu sille :crazy_face:

6 tykkäystä

Töissä oltiin. :construction_worker_man: @Lallu kertoikin sen mitä ois varmaan tapahtunut. :laughing:

5 tykkäystä

No, en minäkään tykkäämättömyyttä ymmärrä. Mutten sitten kuitenkaan ole vaihtamassa kansallislauluamme. Jos Viro peesaa, ei haittaa. Kaikki pitäis nykyään muuttaa. Mites olis sitten oma hymni joka vuosikymmenelle. Vai mennäänkö jatkossa hallitsijan mukaan. Eli pressan omalla viisulla.

On se sentään ilo, että mulla molemmat vanhemmat elää 80-luvulla nykypäivää niin eivät lähetä lapsenvahtia perään. Tosin soittavat jos johonkin lähtee niin 20 kertaa illassa ja jossei vastaa on poliisit perässä.

Hyvänä muistona tuosta, kun joskus 10-vuotiaana olin koirapolulla äidin, siskon ja koiran kanssa ja “eksyin” niin äiti oli soittanut poliisit perään ja lähtenyt etsimään mua sieltä metsästä. Kyseinen metsä sijaitsi silloin paikassa, missä oli semmonen pieni rakennus missä olin silloin. Sisko oli löytänyt mut sieltä niin eiköhän äiti ollut itse sinne metsään eksynyt ja poliisit etsi hänet sieltä ja äiti totesi “anteeksi häirinnästä” ja poliisit totesi perään “pitäkääs äidistänne huolta ettei eksy uudelleen”. :joy::joy:

5 tykkäystä

Fotoo bileistä.

4 tykkäystä

Kyllähän etenkin nämä Kuusela & poika -kuvat jaksavat erityisesti lämmittää edelleen. Jotain niin oikeaa.

20 tykkäystä

https://mobile.twitter.com/MikaelGabriel/status/1134006978307592192

1 tykkäys

Se on sun hommas😎

2 tykkäystä
21 tykkäystä

En ota tästä ihan kokonaan kunniaa, vaan tässä oli muitakin mukana. Olin Ilmavoimien lentoupseeri vuonna 1995, ja siinä oli pari muutakin jääkiekkofania sopivissa tehtävissä, joten tämä saatiin syntymään, Räisänen kertoo.

2 tykkäystä
7 tykkäystä

Kyseessä oli Tampereen oma likka eli Louhimon Noora, joka on laulanut Tapparankin pudotuspeleissä (linkki vie YouTubeen, jonka takana Janis Joplin tulkintaa).

2 tykkäystä