Jep, rautaa niskaan ja kaverit täysin tukkoon niin oppiipahan tavoille. Tää mikään "sähly"seura ole. ![]()
Veljekset tekivät kyllä vaikutuksen eilen. Luisteluvoimaisia kavereita ja tekeminen puolustus suuntaankin näytti hyvälle. Tämä suoritus ilman yhteisiä reenejä vielä (ilmeisesti). Lahjattomat reenaa, eikös se näin mene.![]()
Molemmat reippaasti pisteille heti ekaan peliin, niin tästä on hyvä jatkaa.
Todella hienosti tulivat Davidssonin veljekset joukkueeseen ja peliin kiinni. Innostuin katsomossa niin paljon heidän pelistä että aloin heti haaveilla uudesta pelipaidasta.
Juuri näin tullaan sisään uuteen seuraan! Toki vasta yksi peli nähty mutta hehkutetaan kun aihetta on.
Sytyin ![]()
Otanta on vielä olemattoman pieni, eikä peluuttaminen aloituksissa ei ole tasaista, mutta Marcus on aloittanut prosentilla 61%.
Velipoika Jonathan löysi Jönköpingistä tyttöystävän edellisessä seurassa pelatessaan. Löytyisköhän Tampereelta Marcukselle tyttöystävä, niin olis ehkä helpompi pitää mies meillä vielä tämän kauden jälkeenkin?
MD on ollut juuri sitä mitä lääkäri Tapparalle määräsi sentteripulaan. Miettikääpä millainen keskikaista meillä on sitten, kun/jos Rauhala vielä saadaan pleijareihin mukaan. Lehterä-Davidsson-Virta-Rauhala. Ja varalla vielä Platt. Huhhuh!
Tää on kyl hyvä ukko. Nauratti avaus erässä tilanne ku omissa voitti kiekon laidassa ja kun ei muuta syöttöpaikkaa löytyny ni nosti ite jalalla kiekon pois omista ja purjehti öljylanteella hyökkäysalueelle👌🏻
”En ole ollut ikinä näin hienossa paikassa”, Marcus säestää.
Tuo tosiaan aamulehden jutusta. Satuin katsomaan Marcus Davidssonia pelin jälkeen kun kiitti faneja, ja kyllä muuten oli levee hymy kasvoilla kun katso fanikatsomoa! Selkeästi tykkää paikasta, seurasta ja faneista! Ja tuo leveä hymy tukee hyvin tuota sen aamulehden juttua ![]()
Mistä jutusta? Saisiko ketjuun muutaman lainauksen?
Tilaajille:
Toivottavasti veljeksillä on optiot soppareissa. Grönborg ainakin varmaan haluaa kaverit ens kauden jengiin.
Tätä suoritusta ihastelin itse myös. Jäi vähän yllättäen omaan kulmaan kiekon kanssa. Purjehti itse vetopaikkaan koko kentän läpi ja ei ollut mitään pelkoa että menettää kiekon noustessaan.
Tällaisilla esityksillä pelaa varmaan hienon kevään. Muutama viikko sitten oli kova tuska mistä saadaan pelaajia kokoonpanoon lisää. Ihan puskista tupsahti tällaisia pelimiehiä meille. Joku on tehnyt hyvää työtä pelaajahankinnoissa.
Sai syöttöpisteen Seppälän maaliin. Semmoset 7 peliä Tapparassa ja tehot 1+5. Ei huono sanoisin.
Anteeksi siis 7 peliä
Erityisesti sellaiselta kaverilta joka aika monen tahon toimesta tuli dumatuksi täysin täytemieheksi ennen kuin peliäkään oli ehtinyt pelaamaan meillä, eivät vanhentuneet nuo kommentit kovinkaan hyvin.
Ja siis vaikka ei tekisi pisteitä niin on ihan jäätävä pelimies. 1v4 hyökkäysalueella. Marcus kattelee että hitto ku ei oo kavereita. No ei siinä mitään, pieni pyörähdys, jalla kiekko takasi hyökkäyssiniselle, suojaus ja lopulta syöttö pakille. Samalla kun 2 vastustajaa on hätyyttelemässä koko matkan ajan
On kyllä huikee pelimies. Toivottavasti jatkaa ens kaudella.
Täältä tuun ilmoitetaan, etten kauheesti uskonto Tapparan saavan näiltä ruotsalaisilla mitään. Marcus on ainakin kiekko varmuudella ja muutenkin pistänyt silmään positiivisesti…tykkään pelaamisesta ja jatkon voisi tehdä.
Tänään oli kyllä pelin ytimessä kovimmassa paikassa mitä on tarjota, joten ainakin meikältä karisi viimeisetkin epäilykset, etteikö olisi keväällä kova luu.
Pakko vielä lisätä Marcukseen (ja veljeensä) liittyen että lämmittää hyvin suuresti mieltä kuinka tekemisestä, sanomisista ja olemuksesta huokuu se että ovat hyvin ylpeitä ja onnellisia siitä että ovat osa meidän seuraa ja kantavat tätä logoa rinnassaan, kannattajatkin ovat ottaneet veljekset heti omikseen. Tällaiset asiat pistävät väkisinkin hymyilemään.
Joo täysin eri meininki haastatteluissa kuin esim. J.Ikosella kauden alkupuolella. Onneksi hän ei tänne jäänytkään. Davidssonit vetää niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin paremmin.
” − Tappara oli kiinnostunut meistä. Juttelimme urheilupäällikkö Antti Tuomenoksan ja päävalmentaja Jussi Tapolan kanssa. Heidän kertomansa kuulosti todella hyvältä: täällä on kehittävää peliä, toisenlaista kiekkoa.
− He todella uskovat meihin, ja se on juuri sitä, mitä haluammekin. HV71:ssä emme oikein löytäneet itseluottamusta. Nyt Tapparassa itseluottamuksen saamisen myötä peli maistuu ja voimme tehdä parhaamme joukkueen hyväksi.”