Matti Järvinen

Niin kovin perussuomalaista. Jos joku pelaa hyvin, kannattaa välittömästi vetää matta alta, ettei rupee luulemaan liikoja !:innocent:

Saatko loihdittua vielä sen toisen maalin jonka Ojamäki teki?

Massi on niin kova sentteri että Ojamäkikin vietti vaihtoa patrik laineena hänen vierellään oikein maalin muodossa.

Huikea matsi MJ:ltä. Tälläistä sentteröintiä ei ole nähty sitten Barkov juniorin.

Ojamäki teki tänään yhden. Mitä maalia mahdat tarkoittaa?

Varmaan Massin syöttö siihen Ojamäen maaliin.

Löytyy luonnollisesti Ojamäen ketjusta.

1 tykkäys

Lontoon Matin ajatuksia pelistä.

13 tykkäystä

Hienot suoritukset noissa maaleissa. Toivotaan, että tämä on sitä Massia, jota näemme myös poffeissa. Olishan se Tapparan kannalta äärimmäisen tärkeää saada tämä mies lentoon. Sopimus kuitenkin ensi kaudeksikin.

4 tykkäystä

Edelliset 10 peliä: 3+5=8p. Rupee oleen jo ykkössentterin pistemääriä. Kaikki maalit muuten myös voittomaaleja. Siihen päälle myös yks voittomaali rankkareista tohon jaksoon.

12 tykkäystä

Toihan on ihan tollanen kevään miehen napautus. Matti oli tänään monta kertaa siellä missä pitikin.

8 tykkäystä

Minusta Matti pelasi tänään, niin kuin iso mies. Joku voi olla eri mieltä, mutta minä olen sitä mielipidettä. Hyvin pysyi kiekossa laidoilla ja jalkakin kulki.

17 tykkäystä

Kyllä näin oli. Järvinen on pääsemässä ytimeen.

Aloituksissakin dominoi.

1 tykkäys

Itse tykkäsin kun piti susikädellä ja leveällä selällä hurrrrjan hirmuisen Wilsonin irti kiekosta ja siitä syöttö lapaan.

Liike on yksivaihteista, mutta kyllä Matissa muuten on pelimiehen elkeitä.

4 tykkäystä

Lopussa kun pelasi aikaa hyökkäyskulmassa ja vielä syötti omille, mietti että onko Lajunen tullut takaisin. :smiley:

Hyvä Massi! :muscle:

4 tykkäystä

Mennään posi edellä. Massia ei voi haukkua hirveästi mistään. Hyvin pelaa.

20 tykkäystä

Ei vieläkään mitään moitittavaa Massin pelissä. No toki olis voinu viime sekuntien läpiajosta pistää maalin, mutta muuten hienoa peliä. Oikeanlainen kaveri näihin kevään peleihin. :+1:

15 tykkäystä

Mulla oli jo usko loppua miehen suorituksiin, mutta vielä mitä! Aivan isäntä ollut. Lisää tätä!!

10 tykkäystä

Niin siinä vaan tuntuu käyneen että meidän Massista on kasvanut ykkössentteri jo täksi kevääksi. 100% luotto ollut kokoajan takana meiltä faneilta mikä on varmasti helpottanut hommaa.

Kevät 2018:

Tehot: 1+2=3
Plussia: 4
Miinuksia: 1
Peliaika: 18:51
Aloitukset: 60,9%

Edit. Typo pois

25 tykkäystä

Hieno juttu. Multa kyllä luotto loppui jo tuolla aiemmin :wink: Olen tullut siihen tulokseen itse, että pelaajissa ei taida olla vikaa ylipäätään. Tapparalla on enempi kollektiivisia ongelmia, jotka ovat jatkuneet koko kauden. Melkein kaikkia pelaajiahan täällä on jossain vaiheessa suolattu.

Hienoa että Massillakin on peli alkanut kulkemaan niin kuin pitäisi, taitaa olla kevään yllättäjä monellekin. Luulenpa että jatkossa saa enemmän posia kuin negaa.