Matti Järvinen

Sä oot kyllä aina mahtavan positiivisella meiningillä liikenteessä! :thumbsup: Eikö ollut hyvännäköstä peliä kolmannessa erässä? Jos ajattelee että tämä Zabo-MJ-Kuusela kentällinen oli ekaa erää yhdessä.

Tänään osuivat aloituksetkin kohdalleen: 73,3% voitoprosentti.

(Aleksi) #144

Kyllä Massin tulo Kuuselan ja Zabon väliin vaikutti selvästi molempiinkin, mutta varsinkin Kuusela pääsi pariin kertaan kohtalaiseen maalipaikkaankin Järvisen syötöstä. Toivottavasti nyt vain saa jatkaa huomenakin samalla paikalla, että pääsisi koko pelin katsomaan mitenkä toimii.

(turunseutulainen Tapparalainen ) #145

Pelas Massiki ihan hyvän pelin eilen.

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #146

Palstalla pitkään odotettu (ja toivottu) muutos ketjuihin sitten tapahtui eilen ja hyvä niin. Toivottavasti iso-Järvinen onnistuu, ettei käy niin ikävästi, että hän perii Jasun sentterin paikan lisäksi palstan sylkykupin epäkiitollisen roolin.

Eilinen kolmas erä MJ:n osalta alkoi mielestäni lupaavasti. “Ylennys” antoi pojalle selkeästi puhtia, mm. taisi voittaa jokaisen aloituksen kolmannessa erässä ja ote suorittamiseen oli napsun ellei peräti pari parempaa mitä aiemmin.

Ps. Jasu pystyy nelosessa ja etenkin alivoimassa sekä aloituksissa jatkamaan vahvaa suorittamistaan. Joku jo mainitsikin JJ:n hyvästä liikkeestä, tämä on faktaa.

Järvinen jatkaa tänään ykkösen keskellä. Nyt kiinnostaa peli ihan eri lailla.

Minun uskoni Matti Järvisen kykyyn pelata mestaruudesta taistelevan joukkueen 1-2 sentterinä on käytännössä mennyt. Olisi kyllä niin kiva, jos Massi todistaisi minun olevan väärässä. Herra on nyt pelannut 12 ottelua tehoilla 0+2. Nuokin pisteet samassa pelissä eli muut pelit kiikareilla. Tehnyt viimeiseen 28 peliin yhden maalin. Pelaa pisteiden valossa huonointa kokonaista liigakauttaan, vaikka yv vastuutakin pikkuisen tulee. Ikää kuitenkin jo 28 vuotta. Monet ovat täälläkin nähneet pelin parantuneen, hyvä niin. Itse en ole samaa havaintoa kyennyt tekemään. Valitettava neganiilo olen tämän miehen suhteen.

Eilen ei ainakaan alotuksissa pärjänny ollenkaan. Ja tehotilasto -3 kertoo kaiken oleellisen miehestä tällä hetkellä. Eiköhän tämä kortti nyt oo nähty :thinking:. Vai vieläkö joku haluaa Masan nähdä kärkiketjuissa rytmittämässä peliä ja jakamassa lättyä laidoille :face_with_raised_eyebrow:

(Linden#16) #150

Ja miten kesy oli yritys kun Kuusela-Zabo pelas klap klap maalille eilen nokikkain veskan kanssa. Itseluottamus lähellä nollaa?

Oli niin lähellä että eipä siinä oikee muuta voinutkaan kuin puikoista koittaa.

Noh joo, 99% Krissen yrityksistä “puikkoihin”, helppo lukea pois.

Hyvä pelaaja, mutta ei vaan tunnu riittävän mestaruutta tavoittelevan joukkueen ykköseen. Voi olla että tilanne muuttuu, viimeistään ensi kaudeksi, mutta tällä hetkellä tarvitaan kyllä kipeästi uutta kaveria ykkösen keskelle.

Kaveri tuli itse asiassa takaa ja nosti vähän mailaa, ei tullut kunnon vetoa lainkaan.

(#LevtchiFever) #155

Jottein nyt totuus unohtuisi, niin Matti Järvinen ei ainakaan Liigassa ole mikään maalintekijä ollut. Onko oikeastaan koskaan. Nimittäin Eliteen merkattujen ehkä 14 kauden aikana tehnyt kahdesti kaksinumeroisen maalimäärän. Molemmat kymmenen maalin saaliit junnuvuosilta vuosikymmenen takaa. Uran statsit on kallellaan syöttöpisteisiin. Jos sitä maalintekoa ei harjoittele, ei se myöskään onnistu. Paitsi ehkä jossain Disneyn coming of age -elokuvassa, jossa nuori poika löytää roskalavalta vanhan puumailan, joka kätkee sisäänsä mystisen maalinteon taian.

(Linden#16) #156

Siinä se, lähelle tuli ja oli takakarva. Mutta jos on huippujätkä niin nostaa ykkösellä pesään…

Saa olla aika huippujätkä sitten.

(「LIVE IS LIFE」) #158

Huippujätkä olisi lapioinut irtokarat rystyltä maalin kattoon, eikä sutinut patjoihin.

(Linden#16) #159

Vissiin, sitten. En taas ala vääntään ihmisten kanssa asioista. Sanon vaan oman mielipiteeni.
Ei se mun mielestä ihan niin syliin tullu, mutta en kyl oo kattonu hidastusta.
Oma intuitio on että vähä oli hitaalla siks tuli kiire…

Oli helvetin hyvässä maalipaikassa, mutta kädet jääty ja odotti pari sekunttia liian pitkään jolloin pakki pääsi kiinni.

Jaa… Miten musta on näyttäny varsin positiiviselta Järvisen peli viimeaikoina. Selvää petraamista siihen mitä syksyllä oli. No en tiedä, mutta mää luotan kyllä Mattiin vielä.