Matti Järvisen huitominen HPK:n Niclas Luceniukseen 09.01.2019

Juu, maila haarojen väliin ja vetäsy.

Ei ollut sarkasmia. En näe keihästämistä videolla. Katson tietokoneella.

Itse olen odotellut puolitoista kautta Järviseltä kokonsa edellyttämää fyysisyyttä ja kovuutta. Nyt sitten sortuu tällaiseen ”kovuuteen”. Ajais edes yhden taklauksen pelissä tai hoitais vastustajan maalin edessä tonttia kuin saman paikan Lajunen, mutta kun ei.

Ei Matin pisteet ainakaan nouse mun silmissä tämän myötä. Eipä ne toisaalta kauheasti pudotakaan enää voi.

(#VanhatalonVuosi2019) #128

• Munakoukku
  • Ei munakoukkua

0 äänestäjää

Äänestä “ei munakoukkua” jos mielestäsi munakoukkua ei tuon videon perusteella voi todeta.

Tästähän tulee samanlainen keissi kuin siitä mekosta joka oli sininen tai kultainen tms.

Ei tuossa mitään munakoukkua. Alusta asti tässä keississä ihmettelin miten tuo maila voi tulla Luceniuksen oikean reiden/jalan takaa munille koputtamisen seurauksena.

Perkules, taidat kyllä olla oikeassa. Nyt kun katselin tuota hidastusta, niin lapa näkyy hetkeä ennen nykäisyä kainalossa ja maila ei käy tuon hetken ja nykäisyn välillä niin alhaalla että sen tuosta saisi sujautettua haaroväliin.

Jään mielenkiinnolla odottamaan kurinpidon arv… ratkaisua.

(T. Koljonen) #131

Perskuta, liipasinsormi oli liian herkässä ja tuomitsin suoraan: “munakoukku”.
Nyt vedän kyllä takaisin. Lapa näkyy vasemman reiden takana sen noustua. Ei munakoukkua.

Tämä video nyt pyörinyt varmaan 20 kertaa tuossa, saatan jopa hieman kallistua “ei munakoukkua” kannalle, vaikka olin täysin varma eilisien videoiden perusteella, että munakoukku oli. Ei tarvis olla kuin kulmakameran video aiheesta, niin homma olisi selvä.

(Jyri Nikander) #133

Mielestäni tuo vaikuttaa ihan selvältä. Linjassa aiemman ratkaisulinjan kanssa olisi yhden pelin huili. Katsotaan, että miten käy.

Toivon toki, että Järvinen on huomenna askissa :sunglasses:

Useamman kerran katsoin ja tuomio on: munaton koukku.

Koukkaus ja huitominen 5+20 pitäisi riittää. Maila EI OLE jalkovälissä.

(Kolonia) #137

Katsokaa se kuvasuurennos äänestyksen yläpuolelta ennen kuin äänestätte. :slight_smile:

Täälllä ainakin katsottiin moneen otteeseen. Katsotaan mitä Sampo tuomitsee seuraavaksi.

Niinkuin eilenkin sanoin niin maila ei käy missään vaiheessa jalkojen välissä.

(Jyri Nikander) #140

:smiley: :smiley: :smiley: …Tai no… Pakko ottaa vähän takaisin tuota juuri 5 minuuttia sitten kirjoittamaani. Nyt kun tuota kelannut, niin ei se nyt ihan 100 %:n selvältä näytäkään. Täytyisi saada toisesta kuvakulmasta vertailukuvaa. Onpa kaikkinensa ihmeellinen tapahtumasarja.

(Kolonia) #141

Jos kysymys on, voiko tuosta todeta, niin mielestäni vastaus yksiselitteinen: ei voi. Kyljen puolelle huitominen näkyy, ei muuta.

Olen tätä nyt tuomaroinut itseni kanssa tässä monta minuutti isolta näytöltä, mielestäni maila ei mene jalkojen väliin, sen pitäisi näkyä valkoista pelisukkaa vasten helposti, nyt ei näy. Puhdistin jopa rillini tarkoituksella. Tulen siihen tulokseen, ettei pelikieltoa ja väärä tuomio.

Aika hyvin tuosta näkyy ettei lapa näy missään vaiheessa jalkovälissä. Musta lapa ja mustat housut yhdessä video mallia puuro tietysti kadottaa näkyvyyden välillä, mutta en näe mitään kohtaa missä se olisi sinne voinut mennä.

Huono kuvakulma, kun the main thing katoaa osin kuvasta. Se yksi hidastus mitä pelissäkin näytettiin, oli päädystä kuvattu. Hidastukses Luce kiemurtelee maassa. Tästä varmaan on ihan koko täyspitkä pätkä olemassa. Siitä näkis sen missä lapa on.

Jos on housuissa, niin voisiko Liiga langettaa penalttia näyttelemisestä?? 1-2 peliä.