Megamatka Turkuun 2.3.2024 + Liveseuranta

Kiitos bussi 17. Aivan päällikkö menoa ja on nämä Tappara-fanit vaan hienoja ihmisiä kokonaisuutena!
Yks kaikkien aikojen reissusta.
Mennään kohti kevättä.

13 tykkäystä

Huomattavasti pienempi todenäköisyys sakkoihin on pipolla. Yksi kuva poliisin toimesta ilman pipoja ja kaikille soihduttelijoille sakkoa.

4 tykkäystä

Noh, ehkä ne sen ansaitsisi koska selkeesti tekevät laittomuuksia.

Tapahtuma hieno, mutta jos pitää laittomuuksien takia piiloutua, niin ei mahdu mun ajatusmaailmaan.

6 tykkäystä

Hieno, rakas yhteisö

8 tykkäystä

Ansaitsisi aika moni ylinopeudestakin sakkoja lähes päivittäin, mutta kyllä silti kameran edessä hidastetaan :smiley:

4 tykkäystä

Näköjään tämä on aina herkkä paikka, kun tällaiset kalkkikset kyseenalaistaa soihdut, kypärämyssyt ja muut tällaiset uudet jutut.

4 tykkäystä

Ei tuo mulle herkkä paikka ole, päinvastoin :slight_smile: hymyissä suin kirjoittelen, ja samaista kalkkis-kategoriaa lähempänä taidan itsekin olla vs. kypärämyssyultrat.
Logiikkaasi vaan haastan :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Mun logiikka on se, että tee sellaisia asioita, joiden tekemiseltä ei tarvitse piiloutua viranomaisilta. :smiley: Mutta se siitä.

9 tykkäystä

Mikä tuossa Jussin logiigassa ontuu. Hänen mielestään mahdollinen laittomuus on kiellettyä. Mahdolliset laittomuudet eivät kuulu hommaan, vai kuuluuko sittenkin? No, sitä en minäkään tajua.

2 tykkäystä

Kissojen ja koirien kanssa saa etsiä mediasta merkintää edes koko pelistä. Eiköhän kohta nakkikattilasta löydy roskia tai rikkinäinen tuoli niin päästään otsikoihin :clown_face:

27 tykkäystä

Varmaan mukavampi olla maksamatta sakkoja niin saatanasti?

5 tykkäystä

Mikäli tarkoitat soihtuja. Nehän on kiellettyjä.

1 tykkäys

Miksi pitää tehdä asioita joista saa sakkoja?

7 tykkäystä

Helpompi se on tunnustaa väriä vaikka käyttämällä pukeutumisessa niitä seuran värejä. Ei tarvitse kommandopipoja eikä pelätä sakkoja.

@Messi Ei ollut sinulle tarkoitus vastata :handshake::blue_heart::orange_heart:

8 tykkäystä

Silti olen kanssasi samaa mieltä, kuten usein muutenkin. :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Enhän minä kommentoinut mitään siitä kuuluuko laittomuudet hommaan. :smiley: en ole mikään pyrojen puolestapuhuja, enkä tässä koitella pyroja puolustella :slight_smile:

Jussi kysyi miksi kasvot peitetään, hänelle vastattiin ettei tarvitsisi maksaa sakkoja. Jussi vastasi, että sakkoja ansaitsisivat joten turha vältellä niitä (esim. jäämällä poliisin kameraan kuten Löllö yllä sanoi)
Siihen vastasin vain, että eihän liikenteessäkään kukaan tietoisesti aja ylinopeutta kameraan vaikka muuten ylinopeutta ajaisikin :slight_smile:

Tarvii autoillessa vetää toi hiihtomyssy päähän, jos sattuu ajaan kameraan :joy:

3 tykkäystä

Noh. Keskittykää nyt hienoihin asioihin tässä reissussa ku niitä on kuitenki vaikka kuinka. Pipot ja huput oli ja meni.

23 tykkäystä

Antaa nyt jätkien soihduttaa myssyt päässä jos sitä haluavat. Aivan kuin oltaisiin taas isojen rikoksien äärellä.

22 tykkäystä

Alkaa mennä aikamoiseksi jankkaamiseksi näiden soihtujen osalta joten voisi varmaan mennä jo asiassa eteenpäin.

Reissu oli hieno joten sehän tässä oli pääasia.

7 tykkäystä