Megamatka Turkuun 2.3.2024 + Liveseuranta

Koska kuuluu kulttuuriin, kuulunut pitkään ja tulee aina kuulumaan.

12 tykkäystä

Ei siihen oikeuta mikään, jos siitä saa sakkoa.

5 tykkäystä

Tässä nyt vaan pitää kohdata se fakta, että kannatuskulttuuri on menossa “radikaalimpaan” suuntaan. Piti siitä tai ei. Maailma muuttuu. Tottakai saa olla mielipiteet tässäkin asiassa, mutta tyhmäkin sen huomaa, että muutosta on tapahtunut ja se tulee jatkumaan vastaisuudessakin.

4 tykkäystä

Vetäkää sit naama paljaana ja maksakaa sakot. Sitten voisin nostaa peukkua.

14 tykkäystä

Tai sitten otat ohjat ja näytät kuinka kannatetaan oikein ja ilman laittomuuksia?

Kyllä nyt taas hakemalla haetaan. Tämä ei ole pahalla sanottu. Varsinkin kun vielä myönnät ettei “skene” ole tuttu millään tavalla .

11 tykkäystä

Turhaa paisuttelua. Kaikki tyylillään.

Jättämällä esim sellaiset asiat pois, joista joutuu peittään naamansa sakkojen pelossa? Ei kai se nyt muuta tarvi. Väitinkö tässä nyt jotain muuta, että esim hallissa ei olisi hyvä meno?

Ja mulla ei ole aikaa käydä edes peleissä, niin valitettavasti en pysty ottaan ohjia käsiini.

4 tykkäystä

Jäähovin Aarrejahti just ny menossa.

Totta se tiäs, mä ja Tapparan miäs…

3 tykkäystä

Yhdeltä pieneltä mieheltä kysyttyä

”Lähdetkö ens kaudella uudestaan?”
”Tottakai, oon silloin jo 6v”

Kiteyttää reissun mielestämme mahdottoman hyvin, mahtoi olla nuorin lähtijä!

120 tykkäystä

Iso kiitos myös teille homman järkkäämisestä. Ja kaikille muille hommaan osallistuneille. Näitä lisää. Ollaan hieno perhe, yhteisö.

18 tykkäystä

Lähti komeasti Ratikka 3:ssa Keskustorille vielä useammat chantit. Tää on sitä kulttuuria nääs.

7 tykkäystä

Vaikka kuinka itkette maskeista niin ne on tullut jäädäkseen, ja sitäpaitsi ilman näitä maskiukkoja tuolla reissulla ei olis ollut chäntin chänttiä :smiley:

14 tykkäystä

Ny pitää vakavasti ottaa harkintaan ensi vuonna, että lähtis mukaan. Varsinkin, jos kausi tulee olemaan siedettävän hyvä. Ajatella, 3000 fania paikalla.

9 tykkäystä

Miksi ei? En siis saa olla jotain mieltä esim pyroista? Olen 41 vuotias pienen lapsen isä ja asun Espoossa. Tässä minun syy, miksi en käy peleissä. Olen käynyt kausarilla useamman vuoden synkällä 90-luvulla. Joten kyllä, koen olevani oikeutettu kommentoimaan.

24 tykkäystä

Tehkää vaikka oma ketju hiihtomaskeille, hieno tulla tänne lukemaan fiilistelyjä matkan liveseurannasta ja viimeiset pari tuntia on väännetty lasketteluvälineistä. Ymmärrän keskustelun mutta tarviiko kaikkea aina jankata.

13 tykkäystä

Messi! Eikös meidän pitäisi mennä sitä isommin mitä heikommin jengillä menee :slight_smile: jos ensi vuonna järjestetään, niin lähde ehdottomasti mukaan. :clap:t3:

2 tykkäystä

Sinusta en tiedä, mutta Jussi on Tapparan eteen tehnyt enemmän kuin 99% forkan jäsenistä.

18 tykkäystä

Oikein tahallasi ymmärrät väärin @Jussip95 pointin. Täällä pitäisi varmaan sitten kaikkien olla aika turpa kiinni jos ei saa kommentoida asioita, mikäli ei ole toiminnassa jollain tapaa mukana.

6 tykkäystä

Eiköhän tässä nyt ainakin suurin osa ymmärrä hänen pointin.

En nyt silti ymmärrä kuinka saa käytännössä kuvan että koko reissu ollut soihtujen ja pipojen takia kuin rikollisjärjestön kokoontuminen ja kaikille pitäisi antaa sakkoa. Ja että tämä leimaa koko yhteisön.

2 tykkäystä

Alkaa meneen nyt pikkasen yli tässä ketjussa. Ehkä olis viisaampaa jatkaa aamulla tai jotain… Hieno voitto ja hieno fanireissu takana, ihan turhaa räyhäämistä oikeesti.

1 tykkäys