Komppaan Jäsen Rixaa
Jäsen @terppp osoittakoon palkinnon haluamansaan suuntaa.
Tuotteet hankinassa, kunhan mobilisoin itseni Hervannasta Kissamaankadulle
No kait sielä sitte pieni Tappara on oltava, kiitos vaan hienosta viestistä.
99 mukana! Pamahtaako 100 rikki?
Paljastan tässä vaiheessa, että olen kiero. En sitä aluksi maininnu, mutta ne jotka äänestivät ei tässä äänestyksessä, arvon myös yhden ihmisen tuolta joukosta. Tämä kyseinen henkilö saa arpoa minun kustannuksella toisen mestaruustuotteen kyllä äänestäjien kesken. Anteeksi valehteluni, mutta en halunnut tätä heti paljastaa. Arvostan suuresti myös niitä jotka laittavat, että ei ja toivovat jonkun muun saavan sen palkkinnon. Joka tapauksessa tämä mahdollisuus tulee ei äänestäjille arpoa haluamalla tavalla tuolta kyllä äänestäjien keskuudesta!
Kysyin 6v kummipojalta miks ei oo tappara pipo päässä, kuulemma pieni. Jos osuu omalle kohdalle voitto ni ohjaan voiton hänelle. Ja näin jatkan täällä perämetsissä tappara fanituksen jatkuvuutta. Lähes yksi juniori jalkapallojoukkue jo käännytetty Paitsi jos tulee erillinen tappara mestaruus viini ni sen ohjaan itselleni
Hienoa! Toivotaan, että voitat! Se nähdään tiistaina ketkä kaksi voittavat!
Arvon tämän tänään ilalla kello 21.00. Voittajat tulee laittaa tiistaina mieluiten aamuun mennessä yv:llä osoite tai jos onnistuu Tappara-Shopista hakeminen paikan päältä niin sekin käy.
Tiistai aamuna palkinnot lähtevät tulemaan heti, kun voittajat ovat ottaneet minuun yhteyttä.
Muistutus myös niille jotka painoivat ei tässä äänestyksessä, olisi suotavaa olla illalla täälä paikalla tai viimestään aamulla tiistaina arpoa tuo yksi voittaja haluamalla tavalla tuolta kyllä äänestäjien keskuudesta.
Onneksi olkoo @Liveislife mestaruustuotteesta! @Sekera ole hyvä ja arvo toinen voittaja vielä minun laskuuni!
Siis mitä, ikinä en mitään voita ja nyt voitin! Meikänaiselta tipahti jokin aika sitten hiukset pois päästä sattuneesta syystä, joten tapparan mestaruuslippis olis aika kova juttu painaa päähän tämän kauden päätteeksi. Kiitos!
Arrrrrvotaan ensin sarake jossa voittaja makaa. 21 saraketta. JA RULLAP PYÄRII!
Tsädädum pirpir duiduitsötsö rrrrrrr RRRRRRRR mmmnmmmn 12!
Eli voittaja sarrrrrakkkeesssa kakstööst. Arrrrrrrrvotaan monesko ylhäältä alas järrrrrrrrjestyksessä woittaa.
JA RULLAP PYÄRII!
brrrrrrrbrrrrrr viuviuviuviu frrfrffr 1
@raikka ja kymmenen tuhatta pistettä! DING DING DING
Oneksi Okloon! Kiitos @terppp mahdollisuudesta viritellä äänestyskonetta.
Näin sitte ollaan kaksi voittajaa saatu! @Liveislife ja @Raikka. Nopeasti vain tuotteen valintaa sieltä! Sitte joko kotiosoite minulle tai nouto Tappara-Shopista jos tämä onnistuu.
@Sekera Eipä mitään!
Oho !
Täähän oli hieno homma, että voitto osui kohdalle. Käynpäs valitsemassa sopivan tuotteen tuolta shopista…
Ja sitten tyhmä kysymys. Kuinka saan lähetettyä yksityisviestillä osoitteeni sinulle ?
Olen näillä sivustoille vuosikaudet vieraillut, mutta viestejä en ole itse juurikaan laittanut…
Olen laittanut sulle jo YV:tä. Pitäisi näkyä virhreä viestin ilmoitus nyt sulla.
Kyllä jäsen terppp vahvistaa edelleen käsitystäni Kärppäfanien fiksuudesta, varsinkin väriätunnustavien keskuudesta. Eipähän minulla oikeastaan kärppälandiassa asuvana muista juurikaan edes ole kokemusta. Arvostan elettäsi, mutta jätän myös osallistumatta ja samalla toivon, että onni on myötä jollekkin todella tarvitsevalle. Toki ostan jotain mestaruustuotetta.
@Raikka Koitappa nyt saada se YV laitettua, toinen lippis on lähtenyt jo voittajalle menemään!
Tulikos Terppp nyt yv perille ?
Nonniin tämä on saatu nyt päätökseen! @Liveislife ja @Raikka valitsivat lippikset ja ne on nyt toimitettu voittajien osoiteisiin!
Kyllähän nämä meidän palstan Kärpät on viimeisen päälle hienon kannattajakulttuurin lähettiläitä. Nahkaansa myymättä hienoja jääkiekon ystäviä