Eli haluan lahjoittaa jollekkin Tappara fanille mestaruustuotteen, tämä koskee siis pelkästään Tappara faneja. Saat itse valita Tappara-Shopista 10 mestatuustuotteen seasta haluamasin tuotteen. Arvontaa voi osallistua maanantaihin asti, arvon tuotteen tiistaina ja kyseinen voittaja valitsee tuotteen minulle ja maksan sen. YV:llä kotiosoite mihin tuotteen laitan tulemaan sitten tiistaina.
Melkoinen savotta tulee kirjoittaa kaikki nimet usealle pienelle paperin palalle :D, jos kovin paljon tähän porukkaa osallistuu Sen jälkeen, kun olen kirjoittanu nimet niin laitan ne lakkiin ja arvon yhden voittajan sieltä, eli voittaja ansaitsee tuotteen kyllä sitte.
Hyvä Oulu!
Minäkin jään arvonnasta pois, meille mestaruus tuotetta hankitaan muutenkin.
Upea ele sinulta
On näemmä monenlaista kiekkokulttuuria.
Joku järjestää tälläiseen arvonnan, toiset viheltää hallissa mvp-pelaajalle.
85 on päättänyt lähteä mukaan arvontaa. Vielä on maanantaihin asti aikaa ja saapa nähdä paljon on lopullinen määrä tiistai aamuna, kun suoritan arvonnan.
Arvostan myös niitä jotka eivät lähde mukaan vaan toivovat palkintoa jollekkin muulle! Hieno ele on sekin!
Tässä lienee kuukauden palstalaisen arvonimi sinetöity. Omasta puolestani vaikka koko kauden, hieno teko kerrassaan!
Itse jättäydyn arvonnasta pois, saakoon tuotteen sellainen fani joka oikeasti sitä halajaa.
Tuli vaan jotenki niin hyvä fiilis tästä Tapparan mestaruudesta, että halusin vaan lahjoittaa jollekkin fanille jotain ja varsinki siksi, että täälä on ollut oikein reilua ja mukavaa porukkaa.
Sekin myös vaikuttaa asiaa, että minua on henkilökohtaisesti vieras fanina täälä kohdeltu hyvin. Tämä on paras tapa silloin tehdä se. Ehkäpä halusin myös näyttää sen, että jääkiekosta voi myös nauttia vaikka oma jengi on tippunut aikoja sitten ulos.
Selvinpäin tämän päätöksen kumminki tänä aamuna tein
35 tykkäystä
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
20
Kyllä siellä taitaa asua pieni Tappara… Itsekään en osallistu, mutta onpa ollut hieno seurata osallistumistasi tällä palstalla. Parissa sarjassa oli kaikenlaisia huutelijoita, mutta yksi oli, on ja pysyy.
Mutta syy, miksi sinua on kohdeltu niiin hyvin täällä (kuten itse sanoit) peilaa suoraan sinuun itseesi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.