Mestaruustuotteen arvonta!

Eli haluan lahjoittaa jollekkin Tappara fanille mestaruustuotteen, tämä koskee siis pelkästään Tappara faneja. Saat itse valita Tappara-Shopista 10 mestatuustuotteen seasta haluamasin tuotteen. Arvontaa voi osallistua maanantaihin asti, arvon tuotteen tiistaina ja kyseinen voittaja valitsee tuotteen minulle ja maksan sen. YV:llä kotiosoite mihin tuotteen laitan tulemaan sitten tiistaina.

Osallistun arvontaa:

• Kyllä!
  • Ei!

0 voters

38 tykkäystä

Upea ele. Haluan, että tuote menee tarpeeseen ja tarvitsevalle, joten itse en osallistu. Ostan toki mestaruustuotteita itsellekin.

9 tykkäystä

Todella hienoa, samasta syystä kuin @Koo en itse osallistu.

4 tykkäystä

Toivottavasti tuon voittaa todella iso fani. Kiitos Oulun sunntaan, hieno ele. Jään arvonnasta pois, koska haluan tuon voiton jollekkin muulle.

4 tykkäystä

No nyt on kova temppu. :slight_smile:

2 tykkäystä

Melkoinen savotta tulee kirjoittaa kaikki nimet usealle pienelle paperin palalle :D, jos kovin paljon tähän porukkaa osallistuu :smiley: Sen jälkeen, kun olen kirjoittanu nimet niin laitan ne lakkiin ja arvon yhden voittajan sieltä, eli voittaja ansaitsee tuotteen kyllä sitte.

3 tykkäystä

Mahtava ja jalo idea @terppp! Oikein sydäntä lämmittää.

Lupaudun ostamaan itse mestaruustuotteita, joten arvonnan jätän niille, jotka ovat enemmän palkinnon tarpeessa.

1 tykkäys

Kylläpäs oli sydäntä lämmittävä ele. :smiley:

1 tykkäys

Mikäli tuotteen voitan, lahjoitan sen avonnan järjestäjälle!
@terppp saa täten myös mahdollisuuden osallistua arvontaan :slight_smile:

1 tykkäys

Silmät kiinni osoittamalla tuosta avatar ryppäästä. Tai katsot paljonko niitä lopulta on ja pyydät kaveria sanomaan yhden numeron väliltä 1 - XX.

No olen jo niitä paperille tässä kirjoitellut :smiley: Mutta hyvä vaihtoehto on tuokin.

Sainkin tähän loistavan tavan miten arpoa tämän. Kiitos @Fever

Hyvä Oulu!
Minäkin jään arvonnasta pois, meille mestaruus tuotetta hankitaan muutenkin.
Upea ele sinulta :+1:
On näemmä monenlaista kiekkokulttuuria.
Joku järjestää tälläiseen arvonnan, toiset viheltää hallissa mvp-pelaajalle.

4 tykkäystä

71 on lähtenyt tällä hetkellä mukaan, harmi vain kun yksi voi voittaa. Useampi varmasti ansaitsee voittaa.

2 tykkäystä

Minäkin jään arvonnasta pois. Tein jo tilauksen Tapparan kaupasta.

2 tykkäystä

85 on päättänyt lähteä mukaan arvontaa. Vielä on maanantaihin asti aikaa ja saapa nähdä paljon on lopullinen määrä tiistai aamuna, kun suoritan arvonnan.

Arvostan myös niitä jotka eivät lähde mukaan vaan toivovat palkintoa jollekkin muulle! Hieno ele on sekin!

Miksi teet tämän urheiluteon?

Tässä lienee kuukauden palstalaisen arvonimi sinetöity. Omasta puolestani vaikka koko kauden, hieno teko kerrassaan! :+1:
Itse jättäydyn arvonnasta pois, saakoon tuotteen sellainen fani joka oikeasti sitä halajaa.

2 tykkäystä

Tuli vaan jotenki niin hyvä fiilis tästä Tapparan mestaruudesta, että halusin vaan lahjoittaa jollekkin fanille jotain ja varsinki siksi, että täälä on ollut oikein reilua ja mukavaa porukkaa.

Sekin myös vaikuttaa asiaa, että minua on henkilökohtaisesti vieras fanina täälä kohdeltu hyvin. Tämä on paras tapa silloin tehdä se. Ehkäpä halusin myös näyttää sen, että jääkiekosta voi myös nauttia vaikka oma jengi on tippunut aikoja sitten ulos.

Selvinpäin tämän päätöksen kumminki tänä aamuna tein :smiley:

35 tykkäystä

Kyllä siellä taitaa asua pieni Tappara… Itsekään en osallistu, mutta onpa ollut hieno seurata osallistumistasi tällä palstalla. Parissa sarjassa oli kaikenlaisia huutelijoita, mutta yksi oli, on ja pysyy.

Mutta syy, miksi sinua on kohdeltu niiin hyvin täällä (kuten itse sanoit) peilaa suoraan sinuun itseesi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

10 tykkäystä