Vielä on Mikki Leinosen saappaat isot Arolle.
Sitten kun Arolla on mestaruus, tai jopa kaksi perättäistä, voidaan keskustella saappaiden koosta lisää.
Se, mikä olen johtajana, se on tullut täysin kodinkonekaupasta. Meidän on täällä toimistolla tehtävä edellytyksiä sille joukkueelle. Se tehdään myynnin ja asiakaspalvelun kautta. Siinä on pitkälti samat lainalaisuudet kuin kodinkonepuolella. Ihmiset ovat ihmisiä, Aro erittelee.
– Täällä on se erilaisuus, että tunne on mukana. Täällä ei olla vain ansaitsemassa leipää, vaan on todella haluttu tänne töihin.
Leinonen perehdytti Aroa huolellisesti tehtäväänsä syksyllä 2019. Legendaarisen Tappara-pomon ykkösoppi seuraajalleen oli, että kassasta pitää aina löytyä seuraavan puolen vuoden palkat.
– Tällä hetkellä niin ei valitettavasti ole, Aro harmittelee.
Maksumuuri
https://www.aamulehti.fi/a/5074df84-75f3-44f1-b38b-e76b896b03f9?c=1522737894164
No voi vinetto, tuo on kyllä äärettömän huono uutinen näillä rajoituksilla.
Toisaalta on onni, että on pitänyt tiukkaa taloutta pahan päivän varalle - nyt on se paha päivä…
Samasta Aamulehden jutusta:
Aro on saanut aloittaa pestinsä harmaiden pilvien alla.
– Tässä ei ole vielä päässyt kokemaan niitä mukavia hetkiä. Nyt kun tämä tilanne on ollut näin kauan päällä, tästä on tullut arkipäivää, Aro huokaisee.
– “Mikki” on pitänyt taloutta tiukalla, joten ei tässä ole löysiä, mistä nipistää. Onneksi meillä on ollut se “Mikin” kassaperiaate. Ei ole tarvinnut miettiä, mistä saamme seuraavan kuukauden palkat.
Aro kertoo, että tällä vauhdilla Tappara menettää kuluvalla tilikaudella vähintään miljoona euroa tuloistaan. Tapparan johto, valmennus ja pelaajat ovat suostuneet vastikään toisiin palkanalennuksiin.
Tavoitteet on kuitenkin korkealla pandemian jälkeen:
– Haaveeni on, että kun mennään tarpeeksi eteenpäin, ehkä kolme tai viisi vuotta, niin Tapparan liikevaihto on 15 miljoonan euron luokkaa (toim. huom. nyt 9,1 miljoonaa). Ja myöhemmin sitten enemmänkin.
No, eiköhän syy ole juuri tää koronap…a.
Komeaa ajankuvaa ja pientä Leppäsanttimaisuutta havaittavissa (ei siis koon puolesta!).
Mahdollesesti Aro itse. Mutta naama peitossa ja tukka hämää
Mika Aro ja kumppanit!!!
Hyvä teksti. Tuo ”tätä kirjoittaessa nuoret leijonat pelaa Slovakiaa vastaan” tuo kivaa ajankohtaisuutta ja välittömyyttä. Tykkään tyylistä.
Arolta hyviä lausuntoja, koskien case Hrachovinaa. Jämäkkä ja selkeä linjaus, mutta ei kuitenkaan lähde julkisiin lynkkauksiin. Asiat käsitellään sisäisesti, joka antaa pelaajallekkin aidon mahdollisuuden, verrattuna media lynkkaukseen. Pidän siitä, että Aro vastaa kysymyksiin, eikä kiertele. Leinonen olisi todennäköiseti sanonut, " asia käsitellään sisäisesti. En ole mitään päivityksiä edes nähnyt". Tjsp
Saisiko linkin tähän. Varmaan kyllä itsekin sen löydän, mutta kaikkien ei tarvitse etsiä.
E. Laitan sen itse.
Miettikää millainen ensimmäinen työvuosi Mikalla on ollut…
Ja hyvin on mennyt kyllä tässä on tehty hyvä rekry.
Selkeä, johdonmukainen ja jämäkkä ote työhön, mutta kuitenkin sopiva rentous aina mukana. Hyvin on mennyt ja kunhan päästään normielämään kiinni, niin odotan vielä parempaa kun lähdetään täysillä kohti Areenan ottelutapahtumia. Hyvä Mika!
8 viestiä siirrettiin ketjuun: COVID-19: Tapparan korona-positiiviset juniorit harjoittelemassa 22.03.2021
Kiitos vielä Arolle tätäkin kautta. Laitoin siis Arolle sähköpostia liittyen tähän korona hässäkkää. Aro vastasi nopeasti ja asiallisesti. Ja nyt yksi mielensäpahoittanut fani eli minä voin olla paremmalla mielellä tämän asian suhteen. Koko U-20 korona juttu on minun osaltani loppuun käsitelty. Enkö aijo enää osallistua siihen liittyvään keskusteluun. Katse vain eteenpäin.