Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

Aika laajalti käytössä ja pitkän aikaa.

5 tykkäystä

Aina sitä oppii jotain uutta!

1 tykkäys

Niin, tuo paita, minkä otteluseurannassa ehdotin. Oivan kuvalla.

Pronssipatsaan Savinaisesta, korkeus 35 cm. Kirjahyllyyn.

5 tykkäystä

Savinaisen tapauksessa materiaali ei voi olla muuta kuin kultaa.

5 tykkäystä

Erittäin hyvä tarkennus. Tilaustuotteeksi vaan tämmöinen. Hintahan ei ole tosikannattajille este.:laughing:

Ei perc kestäis

1 tykkäys

Voisikohan se olla kullitetua pronssia? Silloin hinta pysyisi kurissa, eikä kuitenkaan olisi mikään halpistuote.

1 tykkäys

NHLssä on bobble head-pelaajafigureita, Suomessa on muista että olisi ollut. Niitä ei edes myydä vaan jaetaan peleissä aina muutaman kerran kaudessa.

1 tykkäys

Ässillä on tälläkin hetkellä Jesse Joensuusta:

1 tykkäys

Olikohan Instassa video uusista tuotteista ja nyt on kahvimukeja, jotka eivät ole sisäpuolelta valkoisia, mikä sopii hyvin tällaiselle ihmiselle, joka pesee kahvimukin kerran vuodessa. Ja tuollaista olen nimenomaan toivonutkin tässä ketjussa.

1 tykkäys

Täällä kaivattaisiin WE DON’T CARE hupparia sellaisena, että olisi teksti isona. Ja vuosiluku 2024 alapuolella samalla fontilla tai toisella puolella paitaa. Itse toivoisin tummansinistä pohjaa oranssilla tekstillä, mutta toimisi mustavalkoisenakin. Ei logoa, tai sitten saumassa pienenä merkkinä.

Edelleenkin pienoismalli Kanada-maljasta ja CHL pytystä, joku 30cm korkee

6 tykkäystä

Oon sitä mieltä että mestaruuslippis on samanlainen kun edelliset, vain vuosiluku muuttuu. Näyttää särmältä kun ovat hyllyllä vierekkäin :wink:
Triplasta sais helposti myös ”oman tuotteensa” perinteisten mestaruustuotteiden rinnalle.
Mutta näihin on matkaa vielä paljon :grimacing:

1 tykkäys

Tänäkin vuonna toivon.

2 tykkäystä

Tämä… tulihan se. Kiitos mä!

1 tykkäys

Heljanko patsas! :+1:

Palstaa ilmeisesti luettu - muutenkin Heritage -linja päivitetty vastaamaan tuoreita lukemia:

4 tykkäystä

N 20cm korkea Kanada-malja.

5 tykkäystä

Pelattiin välillä niin paskasti, että aateltiin miten paskoja ne muut on."
-Heikki Liedes
Tästä musta T-paita ja tekstin alle Tappara-logo. Olis kova!

3 tykkäystä