Eikä varmasti inflaation nostama hinta ihan kaikessa auta yhtään. Ravintolasta et saa yhtä hyvää katetta, fanituotteiden valmistus kalliimpaa jne jne.
Toivotaan, että jos niinkin harvinainen asia kuin tripla tulee, niin siellä on ihan uusiksi suuniteltua fani-tuotetta. Yhtään samanlaista lippistä tai paitaa en osta, mitä viime vuosina on tarjottu vuosinumero päivityksellä.