Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?

Oon sitä mieltä että mestaruuslippis on samanlainen kun edelliset, vain vuosiluku muuttuu. Näyttää särmältä kun ovat hyllyllä vierekkäin :wink:
Triplasta sais helposti myös ”oman tuotteensa” perinteisten mestaruustuotteiden rinnalle.
Mutta näihin on matkaa vielä paljon :grimacing:

1 tykkäys