Oon sitä mieltä että mestaruuslippis on samanlainen kun edelliset, vain vuosiluku muuttuu. Näyttää särmältä kun ovat hyllyllä vierekkäin ![]()
Triplasta sais helposti myös ”oman tuotteensa” perinteisten mestaruustuotteiden rinnalle.
Mutta näihin on matkaa vielä paljon ![]()
1 tykkäys