Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Maalipörssin voitto & Mestaruus! :heart_eyes:
Plussat tuosta komeasta aitoustodistuksesta.

36 tykkäystä

Tämän talven melkoisin hankinta on ollut paita, jota en olisi ikinä uskonut naaraavani. Ylipäänsä vanhat Jets-paidat ovat yleensä kiven alla, saatikka että sitten löytää paidan, johon saa vielä valokuva- ja videomatchin itse kaivettua. Lentokoneen päässä oleva tumma jälki löytyi kahdesta lätkäkortista ja pelivideosta. Onneni oli, että se huutokaupattiin ihan väärän kauden tiedoilla.

30 tykkäystä

Selvitellääs tämä asia nyt samantien ennen kuin unohdan sen jostain syystä kokonaan :smiley:. Katsokaapa kaikki omat paitanne läpi, jos Krissen paitoja omistatte. Eilen tällaista kuului että Krisse katkaisee aina paidoistaan nuo remmit. @Superturbo tsekkaappa tuosta sun CHL paidasta, ei taida “rähinäremmi” olla ehjä?

2 tykkäystä

Puolen tunnin päästä kotona suurinpiirtein niin vilkastaan. :+1:

E. Ehjä on.

1 tykkäys

Tulihan ne, mun paidat kävi pienellä reissulla ennenkun mulle saapu. :crazy_face::star_struck:

17 tykkäystä

Tässä tuo pyydetty Ruotsalaisen olympiahopeapaita photo matchilla.

Täältä löytyy muita paitoja päivitettynä: https://awennstrom.weebly.com/the-90s-nhl-jerseys.html

27 tykkäystä

Kymppi kioski Ruotsalainen. Kevyt wear

34 tykkäystä

Minulla myös remmi leikattu poikki Kuuselan Liiga-GW-paidasta, ja hihansuissa kuminauhat.

4 tykkäystä

Juu, näin olen kuullut että se remmien katkaisu on krisselle jonkinnäköinen toiminpide aina ennen ottelua. Mutta miksi se on @Superturbo chl paidassa ehjä? Voisin epäillä että paita on myyty game wornina, vaikka kyseessä on GI paita, mutta tuohon löytyy kuitenkin chl:n aitoustodistus että on pelattu, niin paha on lähteä asiasta väittelemäänkään :smiley:. Hämärä homma.

No tuo minullekin tuli mieleen, mutta jos paidasta on aitoustodistus sitten on kyseessä varmaan poikkeus. CHL GW/GI-paidathan eivät muutenkaan taida erota millään tavalla ns. fani-CHL-paidoista (?), esim. numero, nimi, logo ym. ovat käsittääkseni kaikki painatuksia tai vastaavia molemmissa. Niitä liikkuu melko paljon ja kaikki näyttävät samalta. Voin olla väärässäkin enkä toki tarkoita mitenkään epäillä kenenkään paidan aitoutta.

Kyllä, juuri näin. Toki jos pelijälkiä paidasta löytyy niin silloinhan tilanne on täysin selvä. Mutta kyllä tuo minustakin hämärältä kuulostaa, koska kaikista muistakin chl paidoista tuo on katkaistu mitä on tullut itselleni vastaan. Noh, se siitä. Chlään yhteys vaan ja sieltä kysymään että mikä on homman nimi. Sillähän se selviää.

Montako Jasun GW paitaa löytyy Tappara uralta? Jotenkin on jäänyt sellainen mielikuva, että Ojamäen ja Jasun paitoja löytyy todella paljon.

1 tykkäys

Mistä olet hommannut tämän Reksan kielletyn kymppipaidan? Vai onko vaitiolovelvollisuus? Mikä on paidan tarina?

Täältä ketjusta löytyy kaikki gamewornit. :relaxed:

2 tykkäystä

Mulla on Kuuselan GI chl paita. Remmiä ei ole. Mutta toisessa hihansuussa sellainen tarrasysteemi millä saa hihan käärittyä ylös.

4 tykkäystä

“Tappara aloittaa tänään, maaliin 34 ****** :heart_eyes:

18 tykkäystä

@BlueOval :grin::grin::wave:t4:

16 tykkäystä

tää onkin vissiin se paita joka nykyään onkin @BlueOval illa? :cowboy_hat_face:

1 tykkäys

Juu, äsken kävi hakemassa paidan pois.
Nopeesti nämä kodit paidoilla muuttuu :laughing:.

3 tykkäystä

Oma uusin hankinta :eagle: :eyes:

17 tykkäystä