Minkälaisia game worn tai game issued paitoja omistatte?

Eme, tuo Saipan maalitykki.:muscle:t2:

Vaihdetaan/myydään Jerry Ahtolan Tapparapaita

The Holy Graal

Hieno! Ei mikään Laineen tai Sashan paita vedä tälle vertoja. Upee muisto!

(Toni) #25

Riippuu keneltä kysytään, itse olen juuri sitä ikäluokkaa kuitenkin etten nähnyt Lehtosta ikinä tositoimissa, joten 10 kertaa kymmenestä ottasin Paten Game Worn paidan. :smiley:

Varmasti. Mutta meikäläinen ottais Ekun paidan. Noita tuskin on liikkeelläkään montaa, Paten paitoja uran päätyttyä satoja(?).

(Toni) #27

Jep, on kyllä kaikesta huolimatta hieno paita, ja meriittien perusteella varmasti oli kova pelimies :slight_smile:

2002 playoffs Mojanen

(Kudit loppu) #29

Nuo 70-80-luvun Apu- ja Hymy-paidat ovat varsin harvinaisia jälkimarkkinoilla. Joku vuosi takaperin hieroin kauppaa 70-luvun lopun Apu-paidasta jota oli kantanut nykyään Turun seudulla asuva pelaaja. Omista kiireistä johtuen homma jäi puolitiehen enkä enää kehdannut myöhemmin tuohon palata.

(Kalevi Pirva) #30

Grail… mutta joo, tää on kova.

(Matti) #31

@MasterKush Lehtosen paidan innoittaman oma “helmi” eli Laineen ensimmäiseksi ja ainoaksi jäänyt hattutemppu tehtiin tämä paita päällä ilvestä vastaan.

Olisi kiva kuulla paidan tarinaa… haluatko kertoa?

Sain sen Ekukta ehkä v 1994 kun kiersin katsomassa melkein kaikki koti- ja vieraspelit vaikka asuin Ahvenanmaalla. Silloin mulla olikin aika tyylikkäät rekkarit autossa. :slight_smile:

Olikos susta juttua joskus takavuosien kausijulkaisussa? Muistan jutun jossa tuommoset kilvet oli fanilla autossa. Paita on HUIKEA.

(【ツ】) #35

Nuo kilvet muistan ja olenkin etsinyt kilpien kuvaa :+1: On kyllä melkoisen komeat!

Ja huikean hieno paita :+1:

Tanus game issue ja Tuokkola game worn

Otso.:slightly_smiling_face:

Otso Rantakari
(Toni) #38

Onks GW vai GI? Zoomailemalla näyttäs GW, jos ois ollu GI oisin voinu tarjota treidiä Nurmen paitaan :smiley:

Game wornina mulle myytiin.
Tää on sen verran mieleinen paita että ei ole vaihtohaluja.

Henkka sai kipinässä kamiinan punahehkuiseksi.:joy:
Sen innoittamana tämä kuva tänne:

:new::blue_heart: