Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Eme, tuo Saipan maalitykki.:muscle:t2:

10 tykkäystä

The Holy Graal

59 tykkäystä

Hieno! Ei mikään Laineen tai Sashan paita vedä tälle vertoja. Upee muisto!

1 tykkäys

Riippuu keneltä kysytään, itse olen juuri sitä ikäluokkaa kuitenkin etten nähnyt Lehtosta ikinä tositoimissa, joten 10 kertaa kymmenestä ottasin Paten Game Worn paidan. :smiley:

4 tykkäystä

Varmasti. Mutta meikäläinen ottais Ekun paidan. Noita tuskin on liikkeelläkään montaa, Paten paitoja uran päätyttyä satoja(?).

2 tykkäystä

Jep, on kyllä kaikesta huolimatta hieno paita, ja meriittien perusteella varmasti oli kova pelimies :slight_smile:

2002 playoffs Mojanen

16 tykkäystä

Nuo 70-80-luvun Apu- ja Hymy-paidat ovat varsin harvinaisia jälkimarkkinoilla. Joku vuosi takaperin hieroin kauppaa 70-luvun lopun Apu-paidasta jota oli kantanut nykyään Turun seudulla asuva pelaaja. Omista kiireistä johtuen homma jäi puolitiehen enkä enää kehdannut myöhemmin tuohon palata.

1 tykkäys

Grail… mutta joo, tää on kova.

@MasterKush Lehtosen paidan innoittaman oma “helmi” eli Laineen ensimmäiseksi ja ainoaksi jäänyt hattutemppu tehtiin tämä paita päällä ilvestä vastaan.

31 tykkäystä

Olisi kiva kuulla paidan tarinaa… haluatko kertoa?

Sain sen Ekukta ehkä v 1994 kun kiersin katsomassa melkein kaikki koti- ja vieraspelit vaikka asuin Ahvenanmaalla. Silloin mulla olikin aika tyylikkäät rekkarit autossa. :slight_smile:

66 tykkäystä

Olikos susta juttua joskus takavuosien kausijulkaisussa? Muistan jutun jossa tuommoset kilvet oli fanilla autossa. Paita on HUIKEA.

2 tykkäystä

Nuo kilvet muistan ja olenkin etsinyt kilpien kuvaa :+1: On kyllä melkoisen komeat!

Ja huikean hieno paita :+1:

2 tykkäystä

Tanus game issue ja Tuokkola game worn

6 tykkäystä

Otso.:slightly_smiling_face:

15 tykkäystä

Onks GW vai GI? Zoomailemalla näyttäs GW, jos ois ollu GI oisin voinu tarjota treidiä Nurmen paitaan :smiley:

2 tykkäystä

Game wornina mulle myytiin.
Tää on sen verran mieleinen paita että ei ole vaihtohaluja.

3 tykkäystä

Henkka sai kipinässä kamiinan punahehkuiseksi.:joy:
Sen innoittamana tämä kuva tänne:

22 tykkäystä

:new::blue_heart:

24 tykkäystä