Syön sekä kalliisti että halvalla enkä juuri itse kokkaa kun en ole kauhean hyvä siinä.
Nyt viime aikoina olen rasvan himon iskiessä jäänyt hieman koukkuun Pizza Hutin suomalaiseen makuun täytettyyn kana-ananas-aurajuusto-pannupizzaan. Täällä lännessä asuessa Woltilla tulee 30 minuutissa himaan, runsaasti Tabascoa päälle ja avot.
Hyvistä lounaskokemuksista innostuneena, tilasin Woltin kautta Lielahden Bollywood Spicen intialaista.
Alkuruoka ja pääruoka-annos, valkosipuli naan.
Puolet jäi toiselle kertaa kun ei jaksanut syödä.
Ruoka todella hyvää, sanoisin että vielä lounastakin parempi setti.
Käväistiin Örön saarella eilen. Yksi varsinainen ruokapaikka siellä oli. Ja päivällä ei muuta kuin lounaspöytä. Mutta se oli runsas ja erittäin maukas. Suosittelen. Tosin jos vaan ruokapaikkaa etsii, niin vähän kaukana tuo on kaikkialta.
Laukontorilla on nykyään melkoinen valikoima kaikkea hyvää, esim. pizzaa, döneriä, tacoja ja salaattia. Ulkoilmassa ja ainakin omasta mielestä viihtyisä ympäristö.
Tammelantorilla Tappara henkisiä paikkoja Eurolohi jossa maukas lohihampurilainen ja tietysti Tapola.
Ravintola Tampella on myös hyvä valinta mutta pieni miinus omistajan Ilves taustoista
Itse kävin tänään Pirkkalassa Haikan grillillä ja annan vahvan suosituksen. Hyvää ruokaa ja ihan viihtyisä terassi. Tämä taisi olla se Pasi Petriläisen mesta ja kokkina taitaa olla Hella ja Huoneen vanha kokki.
Tämä kesä kun menee matkailun merkeissä vahvasti kotimaassa niin tässä hyvä tärppi suositussa kesäkohteessa Porvoossa eli ravintola Zum Beispiel:
Käytiin tänään lounaalla koko perheen voimin ja risotto, pasta sekä lastenannokset toimi oikein mainiosti. Ravintola on viihtyisä ja rento, ei mitenkään hienosteleva, ja ruoka on muutaman kerran perusteella kyllä erinomaista
Pirkkalaisten kesken ihan perinteisesti Pulju. Itekkin söin avajaiskesänä kertaalleen, ja hyvää oli. Pöytää joutui hetken jonottamaan, ja Passo ite kävi laskuttamassa. Nostalginen paikka itselle; 90-luvulla on ko. pytingissä tullut touhuttua monenmoista, niihin aikoihin kun Pulju oli vielä oikeasti grilli-kioski.
Käytiin kuitenkin testaamassa Il Siciliano ja ei tarvitse uudestaan käydä. Otin itse Spaghetti allo scoglion ja oli kyllä laadullisesti aikamoinen pettymys. Merenelävät eivät olleet tuoretta nähnytkään.
Autenttisen italiaisen elämyksen täydensi taustalla soinut Backstreet Boys.
Tuli yhtäkkiä kebabista mieleen, et millainen paikka Punjab nykyään on/onko parantunut viime vuosina?Oli ihan sairaan hyvä Kebab 90-luvulla ja viä ihan 2000-luvun alussa, mut sit vanha omistaja lopetti ja hyvä kebab oli muisto vain. Kävin joskus 2010 varmaa viimeks ja iha hirveetähän se oli