Yhteisöpeli XVI: Jumalia ja joululahjoja - ilmoittautuminen (1 yö)

Hou hou, sanoi Pukki!

Yritämme aloitella seuraavaa yhteisöpeliä vielä ennen joulua - hyvä kandidaatti aloituspäiväksi olisi esim. 20.12, jolloin saataisiin peli käyntiin ennen joulutaukoa.

Tähän mennessä on ilmoittautuneita 7 - vetäjinä toimimme minä ja @Jopeti.
@Tonza @Casperi @mazzus @Nuti @Bilbo @Joonatan @Petri siis jo mukana.
Kuitenkin muille: suosittelen lämpimästi yhteisöpelejä. Ne ovat hauskaa ajanvietettä eivätkä vaadi turhan paljon panostusta, ellei sitä halua antaa. Useampi on niihin kuitenkin hurahtanut täysin - mikä olisikaan parempi tapa viettää joulun pyhiä, kuin reipas pikku nahina Mazzuksen kanssa, Joonatanin kurmuuttaminen tai Bilbon häätäminen ensimmäisenä päivänä?

Koetetaan saada peli käyntiin 20.12. Tämä riippuu vain ja ainoastaan siitä, saadaanko sopivasti pelaajia. Nyt on seitsemän, ja seitsemällä tätä ei kyllä pelata, mutta kymmenellä voi jo ehkä. Mieluiten noin viisitoista, niin saadaa käyttöön kunnolla erikoishahmoja.

Pari bullettia tulevasta pelistä:

  • Yritetään mennä vähän taas taaksepäin peleissä. Edellisissä parissa pelissä nähty hyvisboard oli hauska lisä, mutta tässä sitä ei ole.
  • Pelissä saatetaan nähdä kehittyvä hahmo, eli sellainen pelaaja, joka saa uusia kykyjä päivien edetessä.
  • Saattaa myös olla, että vihdoin nähdään sekin hahmo, joka voi jollain tapaa kommunikoida kuolleiden kanssa.

Jos siis vähänkään kiinnostaa, lähde rohkeasti mukaan. Peli muistuttaa vähän Among Us -peliä tai Ihmissutta - hauskaa se ainakin on.

Eli: oletko mukana:

  • Todellakin olen!
  • Ei, ei, ei. En halua pitää hauskaa.
  • Mietin vielä ja otan vastaan suostutteluja.

0 äänestäjää

Ja jos motia ei löydy, katso tämä. Jo luulisi löytyvän.

7 tykkäystä

@Acetho @Virvelia_kainaloon @Varilasit @louskutin - miettikää nyt vielä ja tulkaa pelaamaan.

1 tykkäys

@Tilhi @Mustis @Dillinger @Tonke @Nellisi @Koo @Rantt3 @Wrathchild @Horna @a1r6 - vielä pääsee mukaan!

4 tykkäystä

@Dominik49 @Treppu @Tapparapojat55 - te myös!

3 tykkäystä

Sori, nyt ei pysty. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Mietin viä mut ajankohta ois ainakin hyvä koska alkais ja loppuis loman aikana!:grin::raised_hands:

Koska viimeistään pitää ilmoitautua muuten @Armas :thinking:

2 tykkäystä

Sinä senkin. En hyväksy.

Yritetään kaikkemme, jotta peli lähtisi käyntiin ensi maanantaina. Eli mielellään viimeistään edellisenä iltana. :pray:

3 tykkäystä

Mitään en lupaa, mutta pohdin asiaa. :thinking:

3 tykkäystä

Tägätäänpä pari hieman hakuammunnalla valittua potentiaalista osallistujaa (eli aktiivisia tietovisaketjun osallistujia):
@salmela61
@gatecrasher
@Recoil
@Tartsa
@Hakkuri
@Ilves1931
@pieni_m

Kiinnostaako pelailu? Selostan mielelläni idean lyhyesti, ei tarvitse itse etsiä.

4 tykkäystä

Treppu, mietippäs uudemman kerra, mä nimittäin tiedän mitä jengiä sä kannatat…

1 tykkäys

Ainakin @Ilves1931 mukaan, tämä on hauskaa ajanvietettä.

Kiitos kutsusta! Aina pelaaminen kiinnostaa, mutta tällä kertaa en lähde mukaan.
Ymmärtääkseni tuo vaatii suht aktiivista läsnäoloa ja siihen en tällä hetkellä uskalla sitoutua.

5 tykkäystä

No helkkari nyt taas teitä. Mukana.

8 tykkäystä

Kiitän myös kutsusta, mutta en ole oikein pelimiehiä. Joten jätän väliin.

5 tykkäystä

Kiitos kutsusta, mutta jätän väliin.

4 tykkäystä

Ärsyttävät vastausvaihtoehdot. Olisin halunnut äänestää: “Olen vastahakoisesti, koska en osaa sanoa ei.”

8 tykkäystä

Itse tägään

@Desperado

@Uderzo

Teillä ainakin ollut jonkinasteista kiinnostusta peliä kohtaan, kun peliä alettiin ensimmäistä kertaa palstalle suunnitella.

Kun ei jaksa, niin ei jaksa. :grin:

En määkään koe tätä omana juttunani, kiitos kysymästä.

4 tykkäystä

Sivusilmällä olen yhteisöpelejä seuraillut, mutta olen enemmän tietovisoihin osallistujatyyppiä. Mut katotaan keväällä. :sun_with_face:

7 tykkäystä