Yhteisöpeli XVI: Jumalia ja joululahjoja - ilmoittautuminen (1 yö)

Epäonnistunut kesäharjoittelu? Kesällä ne pohjat tehdään.

3 tykkäystä

Tämä jos mikä on tietovisailua, eikä Googlesta ole apua…

4 tykkäystä

Mitä näissä tehdään, aiemmat olleet aina huonoon aikaan joten olen armotta vaimentanut ketjut. Joten minulla ei ole harmainta aavistusta mitä pitäisi tehdä, nyt voisi olla aikaa osallistua mutta olen tosiaan täysi turisti kentällä.

8 tykkäystä

Tervetuloa!
Ajatus on lyhykäisyydessään seuraava:
Porukka jaetaan kahteen joukkueeseen: hyviksiin ja pahiksiin. Tämä tehdään yksityisviesteillä ennen pelin alkua. Pahikset tietävät toisensa, hyvikset eivät. Peli on jaettu päiviin ja öihin. Karkeasti päivä kestää noin kolme kalenteripäivää ja yö noin yhden.

Päivän aikana pelaajat yrittävät käydö keskustelua ja löytää joukostaan pahiksen, joka pyritään häätämään äänestyksellä. Esim. ++Armas on plusääni minulle, ja päivän lopussa katsotaan kenellä on eniten. Se pelaaja poistuu.

Yön aikana pahikset saavat häätää yhden hyviksistä pois, joten kun päivä taas alkaa, on porukka vähentynyt.

Pahikset ovat siis mukana päiväkeskustelussa, mutta muut eivät tiedä, keitä he ovat. Siinä jutun juoni. Hyvikset voittavat, kun kaikki pahikset on saatu häädettyä, pahikset voittavat, kun hyviksiä on enää saman verran.

Tarkemmat säännöt löytyvät jokaisen peliketjun alusta, ja liitän ne myös tähän ennen pelin alkua. Säännöt vaihtelevat hieman pelien välillä, koska mukaan otetaan aina joku erikoissääntö, mutta idea on sama.

3 tykkäystä

Jeps, voinen astua laivaan ja olen varmaan ensimmäisten joukossa poistumassa sieltä :D. Turistina kentällä on mukava olla. Eli osallistun peliin tietämättä asiasta sen enempää.

11 tykkäystä

Eniromaista, uudet pelaajat ovat erittäin tervetulleita. On myös hauskaa, kun tulee joku, jonka manööverit eivät ole niin tuttuja.

Käytkö heittämässä tuohon avausviestin äänestykseen nimesi, niin muistan laskea sinutkin mukaan.

5 tykkäystä

Et sä ensimmäisenä lähde, se on varma. Meille on jo pelien aikana muodostunut tanssipareja, jotka play off henkeen vääntää asiasta kuin asiasta ja tiputtavat toisensa pelin alussa. Mukavaa, harmitonta ajanvietettä, jos ei ota tätä liian vakavasti.

7 tykkäystä

Jees, osallistuttu mukaan :). Onneksi toi yö on vuorokausi kun meikäläisellä on aika normaali yörytmi.

3 tykkäystä

Äänestyksen perusteella myös @Hakkuri ottaa vastaan suostutteluja. Tulehan siis mukaan - tässä on parhaimmillaan hieman samaa jännitystä kuin kiekkopelissä!

5 tykkäystä

Joo, se on noin vuorokausi. Yleensä se riippuu lähinnä siitä, että kauanko pahiksilla kestää keksiä, kenet häätävät, ja kauanko pelinjohdolla kestää kirjotella taas päivän avausrytmi.

Kokonaisen kalenteripäivänkään missaaminen ei muuten haittaa - sen takia ne ovatkin muutama päivää pitkiä. Tärkeintä on muistaa lähinnä jättää äänensä aina pelipäivän aikana, ja jos se meinaa unohtua, pelikaverit kyllä muistuttelevat.

3 tykkäystä

Ilman muuta @Hakkuri mukaan! Muistat vaan sitten, ettei tästä pelistä pidä poikia kunnianloukkaus syytteitä, kieli on välillä kovaa. Mukaan vaan, olisi mukava ku****aa lakimiestä oikein luvan kanssa. Liika ryppyotsaisuus narikkaan, niin peli on oikeinkin mukavaa ajanvietettä.

7 tykkäystä

Sanotaanko näin, että ylinopeus on raaka matkakumppani. xD

1 tykkäys

Olipas pahismainen viesti
++Treppu

3 tykkäystä

Pelin teema vähän tuossa tarkentui. Kolme yötä lähtöön - mitäs sanotte, @Hakkuri @Tapparapojat55 @Acetho ja @Varilasit?

4 tykkäystä

Monta pitää olla että kaikki hahmot kehissä?

Mietin viä sori. :face_with_hand_over_mouth:

Kaikkea pitää kokeilla paitsi…

4 tykkäystä

Voit miettiä ja pelata samalla. :slight_smile:

6 tykkäystä

Oletkos sä @Wrathchild mukana? Jos et ole, ilmoittautumaan, hopi, hopi.

Annetaan tilaa uusille “tähdille”. @Tapparapojat55 @Hakkuri jne.