Yhteisöpeli XVI: Jumalia ja joululahjoja - ilmoittautuminen (1 yö)

Kun nyt ei kävisi niin, että jää vajaaksi.
Nyt on 11. 12:kin olisi parempi.

Ai noin pienellä määrällä kaikki mukana?

Hei, kaikkien pitää itse ottaa tilansa kokoonpanosta, ei ole vapaalippuja kokoonpanoon. Junioreita voidaan ajaa siinä sivussa paikkkansa pelaavassa kokoonpanossa!

3 tykkäystä

Suunnitelma menee vähän sen mukaan, paljonko on väkeä tiedossa. Tein äsken hahmotelmaa, joka olisi hyvä 12:lle. Jos löytyy yhtäkkiä 14 pelaajaa, niin sitä voi vähän rukata.

1 tykkäys

Toi on totta mut en oo varma pelaanko viä!

No, jos mä en nyt lähde mukaan, niin en koskaan. Opeteltavaa kaikki tyynni. Väittävät tuon fraasin olevan alunperin “kaikki tyveen asti”. Siis olen ihan hukassa. :wink:

11 tykkäystä

Se ei laisinkaan haittaa, tervetuloa!
Nyt meitä olisi siis 12 - mukaan mahtuu edelleen, mutta koetetaan huomenissa laittaa teille vielä tarkemmat tiedot luettaviksi.

2 tykkäystä

Nyt kun perehdyin ideaan niin voisi lähteä koittamaan :slight_smile:

13 tykkäystä

Mahdut kyllä, tervetuloa. :+1:

4 tykkäystä

Loistavaa, tervetuloa! Saa nähdä pääsenkö ehdollisella, vai tuleeko ehdotonta istumista.

Taidan laittaa sut asialle Ruotsiin. Minulla ja lähipiirillä on sieltä saatavia. Ihan laillisesti hyväksyttyjä. Mutta valmista ei tahdo vaan tulla. Hyvälle miehelle olis käyttöä! :wink:

4 tykkäystä

Mutta kun mazzus ei ole hyvis…

Sulla on just oikea asenne peliin, huumoria olla pitää!
Mulla olis ensi viikko vapaata, voisin käydä jututtamassa velallista/velallisia Ruotsissa. Ne maksaa varmaan heti, ei huolta.

3 tykkäystä

Kirjettä vain menemään sinne.

Du måste betala Hakkuri nu! Annars kommer jag och du ska gråta och betala. Var också försiktig att ditt hus inte bränner!

5 tykkäystä

Sähköpostilla olis tarkoitus aloittaa. Mielellään ennen juhlapyhiä vielä, niin voi pehmennykseksi toivotella hyvät joulut jne. :wink: Katsotaan vastaus ja miten lähdetään jatkamaan. Muttä se ei enää vetele, että muutamaa aanelosta käännetään ruotsiksi. Näin kerrottiin syyskuussa, kun homma oli ollut päällä jo puoli vuotta. Kohta laitetaan iso ratas pyörimään. :wink:

1 tykkäys
3 tykkäystä

Nää on varmaan sellaisia hommia, missä tarvitaan näyttävyyttä ja raakaa voimaa. Näyttävyydestäkään on tuskin haitta. Eli juuri mulle luotu homa, itseäni mitenkään jalustalle nostamatta…

3 tykkäystä

Joo, olet ykkösvalintoja, jos ja kun aika koittaa. Mennään nyt ensin joulun hengessä hetki. Otettava hieman selvääkin toisesta osapuolesta. Vaivaako siellä korona vai motivaation puute, hämärä juttu. Yhteydenpidon kun on toistaiseksi hoitanut meritoitunut helsinkiläinen asianajaja, jonka pesti nyt ainakin tältäerää katsottiin päättyneeksi. Sen verran kallista, että ei sitäkään herkkua määräänsä enempää.

Täällä alkaa eräillä olla jo niin kierroksia päällä, että tuleeko varsinaisesta pelistä yhtään mitään. :wink:

3 tykkäystä

Hähähää, nyt kun tulokkaita on kolme kappaletta jallitettu mukaan niin hyppään remmiin… Saatiimpas koijattua! Kiekko jäähän! Eiku… reki ilmaan!

10 tykkäystä

Mainiota!

5 tykkäystä