Mitä haluaisit kysyä Tuomas Tuokkolalta?

Maistuuko mustamakkara?
Jatkaako Kemiläinen?

1 tykkäys

Kuinka paljon erilaista on lähteä kauteen apuvalmentajana verraten päävalmentajan tonttia? Mitä koet itse tärkeimpänä asiana jota tuot lisää valmennustiimiin?

Ja edellä ihan mahtavia kysymyksiä, loistojuttu että tälläinen järjestyy. Odottelen vastauksia oikeasti vesi kielellä.

3 tykkäystä

Mikä on valmennuksen vastuunjako? Kuka peluuttaa pakkeja, kuka hyökkääjiä, kuka erikoistilanteita jne.

1.Esikuvasi valmentajana?
2. Pelaajat vaihtuu,valmentajat vaihtuu. Mitä sellaista tuot Tapparaan, että menestysputki jatkuu myös tulevina vuosina?
3. Uros Live,ajatuksia uudesta areenasta?

7 tykkäystä

Tämä on mielenkiintoinen kysymys.

Sen takia kommentoin tähän, kun haluan tätä kysyttävän. :slight_smile:

5 tykkäystä

Mikä on Tumpin lempiruoka?

Toimisko tykkäys tässä kannustimena? Paljon hyviä kysymyksiä, eniten sydämiä keränneet on foorumin mielestä parhaita ja siten syytä kysyä?

P.s. Miksi päädyit Tapparan valmennusryhmään, etkä lähtenyt hakemaan uutta alkua esim pienemmän seuran vastuuvalmentajana joita paikkoja oli kohtuu laajasti avoinna?

2 tykkäystä

Ei välttämättä. Koska joku mikä ei välttämättä saa paljon tykkäyksiä voi olla erinomainen kysymys.

Tykkäykset on usein vähän huono mittari minun mielestäni.

5 tykkäystä

Mitä tarkoitat? Sitäkö, että ansaitsiko Jasu kaiken kritiikin? Jonkin arvoinen tässä kohtaa kuulostaa vähä oudolta. Mietin myös sitä, että jos Tuokkolalta kysytään tuon tyylinen kysymys, kenen antamaa kritiikkiä mietitään. Valmennusjohdon en muista kritisoineen Jasua, päinvastoin. Fanien kritiikistä taas Tuokkolalla ja muilla ei ehkä oo käsitystä, eniten Jasu sai kritiikkiä otteluseurannassa, joka luultavasti ei valmennuksen silmiin osu.

Mutta joku sen tyylinen kysymys, että: Fanit ovat kritisoineet kovasti Jasua, valmennus on luottanut. Miten itse näet Jasun roolin Tapparan joukkueissa, olisitko halunnut pitää Jasun osana Tapparaa?

Mutta itse haastattelijana pitäytyisin kysymästä poistuneista pelaajista tai menneistä kausista. Ensi kauden kuviot kiinnostavat ja niihin Tuokkola voi myös olla vaikuttamassa.

12 tykkäystä

Perheen takia halusi asettua Pirkanmaalle. Vaihtoehdot loppusuoralla olivat Ilveksen junnupuolen valmennustyöt ja Tapparan apuvalmentajan pesti. Tapparan eduksi kääntyi, koska liigavalmennus kiinnosti enemmän.

Haastattelija valitkoon sopivat kysymykset tilanteeseen. Ja allekirjoitan sen, että kannattaa välttyä menneisyyteen katsomiselta. Poistin Junnuun liittyvän kysymyksen alkuperäisestä viestistä, sillä tuo esittämäsi kysymys on parempi ja selkeämmin muotoiltu.

1 tykkäys

Lempipaikkasi/tekemisesi Alavudella?

4 tykkäystä

Onko Tuokkola polkenut koskaan polkupyörää Hakametsän jäähallissa?

6 tykkäystä

Puistola peluuttaa hyökkääjät, Tumppi pakit. Tapola vastaa kokonaisuudesta.

Tähän liittyen voisi kysyä, että miksi näin päin?

1 tykkäys

En tiedä, miksi Tapparassa näin. Mutta yleisesti pakkien peluuttaja kerkiää vähän enemmän myös havainnoida peliä ja ohjeistaa. Hyökkääjien peluutus vaatii enemmän keskittymistä itse peluutukseen. Ainakin itse tullut peluuttaessa tähän tulokseen.

5 tykkäystä

Haluan jatkaa tai tarkentaa, että miten ensi kauden Tapparan pelitapa poikkeaa Rautakorven viimeisestä?

1 tykkäys

Kerro Tapparan junioripelaaja polusta. Mitä tukitoimia nuorelle pelaajalle on, jotta hän vakiinnuttaisi pelipaikan pelaavassa kokoonpanossa? Mitä juniorilta vaaditaan liigaryhmässä?

1 tykkäys

Paljonko kyykkäät?

1 tykkäys

Jokohan on otettu esille… Mutta tämähän on ihan peruskysymys: Miksi ihmeessä Tappara? Onhan maailmassa muitakin joukkueita, onhan. :wink:

2 tykkäystä