Muiden joukkueiden fanit

Mun mielestä Tepsillä on fanitoiminta tosi hyvässä jamassa tällä hetkellä. Olen itse futispuolella aktiivi, ja vaikka futiksessa meillä ei ole sujunut organisaationa viimeiseen seitsemään vuoteen kovin hyvin, on silti kannattajatoiminta pysynyt hyvällä tasolla ja jengiä käy kiitettävästi sekä vierasreissuilla, että kotipeleissä. Lätkän puolella on myös hyvän näköistä tekemistä. Mitä noihin chantteihin tulee, niin me käytetään myös futispuolella tuota uutta “kaikkein kaunein turkulainen, T-P-S” chanttia, ja sitä saattaa jatkua kymmenenkin minuuttia. Se on sellanen helppo, johon myös muu yleisö voi lähteä mukaan ja huutaa mukana. Tietysti Tepsillä auttaa myös se, että kolmesta kirjaimesta on paljon helpompi vääntää chanttejä, kuin seitsemästä. Ylipäätään futiksessa ja lätkässä Tepsifaneilla on aikalailla samat chantit. Tietysti futiksessa on “haista v*ttu fani interin” yms. Mutta näkisin, että Tepsillä on tuo kannattajapuoli hyvin kasassa. Myös capo on hyvä, ja on molemmissa lajeissa aktiivi.

2 tykkäystä