Myydään: Petri Kääriäisen tekemiä puunkantotelineitä

Pete soitteli minulle. Hän on tehnyt jälleen noita puunkantotelineitä Tapparan pelaajien mailoista. Mailoissa on sattumanvaraisesti pelaajien nimiä.
Pete myy näitä 15 euron kappalehintaan. Laittakaa minulle yv, niin annan Peten yhteystiedot. Alla kuva tuollaisesta. Minä ainakin ostan tuommosen mestaruussaunalle. Tuotteita on tietysti rajoitettu määrä, mutta Pete tekee niitä varmaankin lisää tarvittaessa.

35 tykkäystä

Näytti olevan myynti-ilmo Torissakin näistä.

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Tappara_henkisia_puunkantotelineita_38356911.htm?ca=18&w=3

1 tykkäys

Taitaapi olla slut-kaput-finito eli loppu… Ei auennut enää tori.fi ilmoitus. No ihmekkös tuo. Ois kyllä kelvannut.

1 tykkäys

Kysyntä ylittää tarjonnan eli nyt hintaa ylös! :wink:

2 tykkäystä

Kyllä noita saa

4 tykkäystä

Tuo Torin linkki ei minullakaan aukea, mutta Torin haulla kyllä löytyi ilmoitus edelleen sieltä.

3 tykkäystä

Aioin korjata @BlueOval’in linkin, mutta se on ihan oikea. Tori.fi vaan reitittää kaikki tarkat linkit etusivulleen tuntemattomasta syystä, mikä on havaintona mielenkiintoinen. Haulla löytyy tosiaan, kun näpyttelee vaikka “tappara puunkantotelineitä” hakukenttään.

1 tykkäys

toimiiks tämä:
https://www.tori.fi/pirkanmaa/Tappara_henkisia_puunkantotelineita_38356911.htm

3 tykkäystä

Toimii.:thumbsup:

2 tykkäystä

Vieläköhän näitä on saatavilla? Onko @Messi llä tietoa? Kiekkobussissa on ties kenen pelaajan mailoista tehtyjä, ei niin Tappara-henkisiä telineitä.

Oisinko melkeen sukua julkkikselle, jos ostan tämmösen??!

3 tykkäystä

Jossain vaiheessa niitä oli Torissa myynnissä.
Oletko sieltä katsonut?

1 tykkäys

Oon kattonu sieltä, ainoat mailoista tehdyt telineet on kiekkobussin ilmoituksessa.

2 tykkäystä

Mulla kävi silloin aikanaan tuuri ja sain tässä keskustelussa käsitellyn satsin viimeisen kappaleen. Hakiessani aarteen kotiin, Petri sanoi ettei aio näitä tehdä lisää, koska vaiva on niin suuri. Eli ainakaan mr. Kääriäisen tekemiä telineitä tuskin on saatavissa. Jonkun muun? Siitä en tiedä.

3 tykkäystä

Eli kiekkobussin teline tai omien mailojen pätkiminen :grin:

Jos kysyntää olisi vaikka useammalle telineelle, voisin Peteltä kysyä.
Luulen myös että Pete lukee minun kommentit täältä aika usein.

E: Laitoin Petelle viestin.

7 tykkäystä

Sain Peten kiinni. Hän tekee noita Tapparan nimikkopelaajilla hinta 20 euroa. Laittakaapa tähän kinnostuneet kommenttia niin katsotaan, jso saadaan tilaus aikaiseksi.

Annan yksityisviestillä kiinnostuneille Peten numeron, niin saatte tilata ja sopian ajan ja noudon.

E: Olen nyt laittanut Peten numeron tuosta alaspäin Tonkelle asti. Soittakaa Petelle. Hän odottaa soittoanne.

2 tykkäystä

Mulle ehottomasti tollanen.

Ylläpito ei suosittele laittamaan puhelinnumeroaan palstalle kaiken kansan nähtäville. Ilmoittautujat ilmoittautuu tähän ketjuun. Mietin, että äänestykselläkin asian voisi hoitaa, mutta ehkä kommentit ajaa asian näin kun kaupanteosta puhutaan.

Joten @Pete77 tätä tilaa seuraamalla pysyy tilanteen tasalla. Yhteystietojen vaihto sitten yksityiskeskustelussa, esimerkiksi.

Mukana ollaan! :raised_hand: