Natsagate: Tapola vaihtoi kapteenin 2021-22

Mua rupee nyt kyllästyttään peukuttaa sua🤪. Kuunteletkohan sä täällä meillä mun juttuja kun kirjoitat melkein sanasta sanaan mitä höpisen?

Edit: Tulipa muuten mieleen se muutaman kauden takainen Tapparan epävirallisesti lanseerattu teema: yksikään henkilö ei ole suurempi kuin seura.

6 tykkäystä

No JOS kapteenistoa vaihdetaan, niin ketä tilalle? Otto Rauhala mainittu. Ite oon niin pöyristynyt koko lööpistä, ettei ole yhtään nimeä ehdottaa. :flushed:

1 tykkäys

Veikkaan, ettei kukaan halua.

7 tykkäystä

Jos kapteeni menee vaihtoon niin ainut vaihtoehto on Otto Rauhala. Siinä on sellainen kaveri että vajaaksi ei jää ikinä tekeminen.

6 tykkäystä

Onhan tuolla Virta,Vittasmäkeä etc.

Olkoon väärässä tai oikeassa niin nämä on joukkueen sisäisiä juttuja eikä niistä mun mielestä kuuluisi kirjoitella.

17 tykkäystä

Peltola oli Tapparan tärkein hyökkääjä viime kaudella. Kuuselakaan ei kauas jäänyt sitten kun vauhtiin pääsi. Yleensä suosittujen kapteenien vaihdolla ylhäältäpäin tulleella käskyllä tekee huonoa joukkuehengelle. Ei nyt oikein hyvältä kuulosta Tapolan touhut. Saattaa olla että Tappara floppaa tulevalla kaudella, ja Tapola oppii kantapään kautta että ei näin.

2 tykkäystä

Justiinsa näin! Ei tämmösiä uutisia kuuluisi lukea Ilta-sanomista. Itse uskon uutisen vasta kun näen kapteenivalinnat.

2 tykkäystä

Mulle käy että kapteenisto vaihtuu, kuhan se ei vaikuta Peltolan ja Kuuselan motivaatioon ja pilaa välejä Tapolaan ja seuraan. Pahaa pelkkään…

7 tykkäystä

Pääasia ja ylivoimaisesti tärkein juttu olis et tää asia olis joukkueen sisällä selkeä ja käsitelty kauden alkuun mennessä

1 tykkäys

Iso kysymys on kanssa että kuka näitä vuotaa julkisuuteen?

63 tykkäystä

Eiköhän tässä sopuun päästä ja kukaan ei lähde!

1 tykkäys

Playoffeissa Peltola toki nosti pelillistä tasoa. Edes vähän sinnepäin mitä odotettiin. Entä jos Tapolan “perseelle potkiminen” tuotti tuon tuloksen?

Ainakin itse näen, että valmennuksella johon päävalmentaja kuuluu on se paras kontakti, näkemys ja tunne siitä mitä toiminnasta puuttuu. Jos Tapola viime kauden aikana aisti ettei peltolat ja kuuselat pysty enää lataamaan kopissa joukkuetta? Pakkohan tähän on reagoida eikä ihmetellä sormi takapuolessa.

17 tykkäystä

Millähän tavalla, molemmat oli aika pimennossa 5v5 pelissä. Jos katotaa pelillistä antia joukkueelle. Pitäskö kaikkien ottaa nyt se paniikki nappula pois päältä. Kuusela 38v ja Peltola 33v. Vapautetaan ylimääräsistä vastuista. Ja laitetaan sinne nuorempaa kaveria. Ei tuo tarkoita sitä, etteikö Juki ja Krisse johtaisi jengiä kopissa. Ja siihen sitten vielä vaikka Rauhala tuore C rinnassa, tulee tuomaa sitä intoa myös.

7 tykkäystä

Jos pelaajat pullikoi valmentajaa vastaan, niin nämä sitten kiertoon. On taas amatöörimaista toimintaa tai ihan kunnon 90- luvun Tapparaa.

Onkohan pelaajat pullikoineet? Mitä luulet?

3 tykkäystä

Ja leijonat com uutisoi että Tapola olisi sanonut “sinun aikasi TÄÄLLÄ on ohi”…
Kuinka tuonne saa otettua yhteyttä :smiley:

Näin se on, häkkiä on ravisteltava ja mukavuusalue uudelleenkaavoitettava, jos homma ei toimi. Mutta mistä se kertoo, että yksi näistä kuuseloista seisoi penkin takana poffeissa?

16 tykkäystä

Vähän sanaton tästä jutusta, mutta kokonaisuudessaan alkaa olla hieman liikaa tätä negatiivista julkisuutta viime aikoina! Nyt rivit kasaan ja kohti ensi kautta.

8 tykkäystä

Nimenomaan. Lisäksi, jos Peltolalla ja Kuuselalla on pientäkin epäluottamusta Tapolan suuntaan tai toisinpäin niin eihän tuo ihme olisi, jos Tapola haluaisi uudistaa kapteenistoa. Käsittääkseni kapteeniston pitäisi vetää samaa köyttä koutsin kanssa ja kapteenin tehtävä johtaa hommaa, kun koutsi ei oo kokoajan läsnä.

Aika näyttää mitä tuleman pitää.

1 tykkäys