Niclas Lucenius

EliteProspects.com pelaajakortti:

Pelaajan ketju Tappara.info:ssa

Niclas Lucenius

Mode-edit: Linkki Tappara.info-ketjuun lisätty.

1 tykkäys

empä löytänyt kyseisestä kaverista ketjua niin tein semmoisen, YP muokatkoon jos näkee että on jotenkin hölmö…

eli Niclas näkyy twiitanneen että olisi töitä vailla.
pelaajana kyllä taitais mahtua mutta harjoittelu ei taida maistua ja vähän hölmösti käyttäytyä kun oli Sportissa viime kaudella ja tuli televisiohaastatteluun oluen kanssa…

Lucehan on pelimies parhaassa iässä. Vähän vaikuttaisi siltä, että on jääkiekkoilullisella taipaleellaan matkalla oman elämänsä jesseniinimäeksi. Viimeisin Tappara-kausi, 2012-13, meni vähän kiville sairasteluiden vuoksi. No ainakin päättyi vähän negatiivisesti pelaajan jaettua kommenttejaan silloisesta päävalmentajasta. Seuraava kausi oli Tepsissä aika tykki kausi. Sitten alamäkeä ja b-luokan liigoja. No pelivuosia on vielä edessä jos vain itse haluaa.

Mitenkäs ne kommentit isosta vaaleasta menikään? Muistelen että jotain oli mutta en löytänyt googlettamalla.

Kelpaisiko Ilvekselle…?:grin:

Mun Tapparaankin kelpais, toki pienellä varauksella LeKin kautta mutta Rautakorvelle ei varmaan kelpaa :thinking:

Taisi olla jotain jatkuvaan huutamisen ja henkiseen prässiin liittyvää.

Mä en ottaisi mistään hinnasta. Ei ole pelaaja joka nostaa joukkue henkeä vaan pelaaja joka laskee sitä

1 tykkäys

Jonkun mestisjoukkueen kautta voisi kenties onnistua, mutta nöyryyttä
tarvitsee mieheltä löytyä. Mitenkään nöyrän työntekijän maineellahan
Lucenius ei ole pilattu.

1 tykkäys

Lucehan tuli Tapparaan 1+1-vuotisella sopparilla syksyllä 2012. Pohjalla oli tiettävästi mykoplasmaa ja yleisen käsityksen mukaan myös ihan rehellisesti huono fyysinen kunto. Se ei korjaantunut kaudenkaan aikana. Verkkokalvolle on keväältä 2013 syöpynyt kuva, jossa Luce on ylävartalo paljaana maalineduspainissa. Pudotuspeleissä oli joka tapauksessa tärkeä palanen. Pelasivat yhdessä toisen taiteilijasielun Umicevicin kanssa kolmosketjussa ja kakkosylivoimassa.

Kevään päätteeksi kuitenkin ilmoitettiin, ettei optiota käytetä. Luce ei tehnyt sopparia muuallekaan, vaan siirtyi syksyllä LeKiin pitämään tuntumaa yllä. Teki siellä noin piste per peli ja siirtyi lokakuussa Turkuun. Puhutut kommentit antoi LeKissä pelatessaan. Jäsen @TaPPi Infossa syyskuussa 2013:

Taidan muuten tietää minkä takia Lucenius ei täällä pelaa. Keskiviikon IL:ssa oli vähän pientä juttua Tapparasta ja Rautakorvesta . Lehdessä pisti tämmönen silmään ,kun oli juttua että Rautakorven koulussa ei pinnareita suvaita ja ottelujen jälkeen huutomyrskyt ovat edelleen tyypillisiä vaikka Rautakorpi on keskustelevampaan suuntaan mennyt. "Sitä myllyä ei kaun kestä. Siksi en pelaa tällä kaudella Tapparassa ,eräs pelaaja sanoo ". Olen aika varma siitä kuka tämä kaveri on. Ei voi varmuudella sanoa luulen sen kyllä Luce olevan. Leimu ehkä ainoa toinen vaihtoehto ,mutta Luce on muutenkin tullut ton median kanssa hyvin juttuun.

johon @Keyman

Jep, Lucenius kyseessä. Herra ei pelaa enää Tapparassa Rautakorven aikana. Tämä on kuultu ihan herralta itseltään.

1 tykkäys

Sen verran tarkennan, että Luce teki kyllä Tapparan jälkeisellä kaudella LeKissä vähän kovempaa jälkeä kuin noin piste per peli: viiteen peliin 4+10, jonka jälkeen Turkuun.

No tuskin Tapparassa siis nähdään ainakaan Rautakorven aikana. Mikäs tuolla toisella TPS kaudella meni vikaan? Eikö TuTo-kasvatti enää pystynyt pelaamaan TPS:n riveissä.

1 tykkäys

Kesällä näin tämän miehen ruokakaupassa. Sanotaan kauniisti, Liiga ei ehkä ole nyt oikea paikka. Mulla on ihan ok kaljamasu, mutta ei tämä herra paljoa hävinnyt.

Voihan se olla myös ylikasvanut yksittäinen vatsalihas, mene ja tiedä.

Toki onhan tässä ollut jo 3-4 kuukautta aikaa laittaa itsensä kuntoon…

Loukkaantumisia plus taisi joutua myös Suikkasen koirankoppiin.

Harmi sinänsä, että “joutuu” Twitterissä kyselemään pelipaikkaa. Taitoja olisi ollut vaikka mihin. Ja on vieläkin. Uraa voisi olla vielä huipulla vaikka 10v jäljellä.

Luce ja Dixon, siinä ois kovempi pari ku Rampe ja Naukkis :muscle:

1 tykkäys

No jos luce ei ollu riittävän kovassa kunnossa edes silloin kun vielä pelas aktiivisesti, niin mikä mahtaa olla kunto nyt.

Taidot olis riittäny vaikka mihin, mutta oma näkemys/ luonne/ suhtautuminen ( eli pää), pitää käsijarrua päällä.

Ura on syöksykierteessä, mutta Luceniuksella on kuitenkin 46, 32 ja 34 pinnan kaudet Liigassa. Näistä viimeisin 2013-14. Liigassa kihnuttaa kavereita jotka eivät uransa aikana saa tuota pistemäärää kasaan.

Jos olisin Ilves, niin saattasin tarjota jotain try-outtia tai farmisopimusta. Luce on sentteri-laituri ja toisi joukkueeseen puuttuvaa kiekollista taitoa. Toki Kiven pitäisi saada urheilullisuus taottua pelaajan kupoliin nopeasti, jotta jonkinlaista kuntoutumista ehtisi tällä kaudella tapahtua.

Mä tykkäsin jotenkin Luceniuksesta silloin kun Tapparassa pelasi. Harmi, että ura on nyt tuollaisessa montussa, sillä se Umicevicin kanssa väsätty viime sekunnin maali Ässiä vastaan 2013 on piirtynyt verkkokalvoille ikuisiksi ajoiksi. Totesin vielä sen hyökkäyksen aikana, ettei taida perkele enää ehtiä, kaveri totesi, että kyllä ehtii. Ja kyllä muuten ehti.

12 tykkäystä

Kyllähän se Sportissa viime kaudella ihan hyvin pelas ne muutamat matsit mitä siellä oli.
Aika hölmösti vaan teki kun tuli sen kaljansa kanssa televisioon haastateltavaksi, luulis tuommoisten imagoasioiden mietityttävän seuraa myös.

Lucenius Saksasta hakemaan vauhtia.

Jaahas,vähän myöhässä,Oktoberfest mennyt jo tältä vuodelta.